Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En saa leukoja yhtään. Juhannukseen mennessä pitäisi saada kolme. Mitä treenaisin jotta luanveto alkaisi onnistua?
diipadaapa
Mikset lisäisi maanantaille kyykkyjä prässin sijaan? Kyykkäämällä ne kyykyt kasvaa. Muutenkin treenaat muuten kropan 2x läpi, mutta etureisille vain yhtenä päivänä suoraa rasitusta.
No älä jätä pois :D Kyllä se kyykky onnistuu mavenkin jälkeen. Vyö vaan tukemaan keskivartaloa.
etukyykky maven jälkeen, joka on keskikropalle kuitenkin helpompi liike kuin takakyykky.
Mun mielestäni kyykkääminen mavessa esiväsytetyllä selällä on huono, pahimmillaan vaarallinen idea ja vyön käyttö tai käyttämättömyys ei muuta asiaa höpöhöpöäkään. Jos liikkeet samalle päivälle pitää saada, niin mieluummin kyykky ekaksi.Kun kerran kyykky on nyt ohjelmassa yhtenä päivänä, niin prässi maven perään toisena päivänä on mun mielestäni ihan asiallinen ratkaisu.
Pitäkääpäs joku oppineempi minulle pikainen oppitunti suolasta ja sen merkityksestä. Minkä verran suolaa pitäs saada päivässä? Mistä lähteistä vai onko väliä? Pitäskö suolan määrää muuttaa kun on dieetillä verrattuna bulkkaukseen? Miten vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään nesteiden pysymiseen/haihtumiseen kehossa? Ja yleensä jos jotain yleistä "hyvä tietää" asiaa vielä on, nii kertokaa!

Pitäisi opetella mave/SJMV/mikäonkaan, mutta tänään kun koitin, ei ote pitänyt kymmentä toistoa. Muuten painoa olisi tarvinnut lisää, että olisi tuntunut, mutta ote alkoi livetä jo parin toiston jälkeen. Olen nähnyt joillakin salilla kävijöillä sellaiset käsiin laitettavat jutut, jotka voi kietaista tangon ympärille. Miksi niitä sanotaan ja ovatko ne juuri sitä varten, kun ei ote pidä mavessa tms?