Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tekee 3on1off jakoa niin onko 3 eri liikettä ja 3 sarjaa jokaista yhdelle lihakselle liikaa?
Teen joka kerta nuo oheiset liikkeet ja olen pyrkinyt käymään 4 kertaa viikossa "salilla", yleensä menee että joka toinen päivä, jos ei tuu muita menoja.terveppä terve! onko realistista haaveilla että marraskuuhun mennessä painaisin n.100kg ja rasvaprosentti olisi n.8-15%. painan nyt n80kg ja olen 188cm pitkä. joulun aikaan painoin vielä n.62kg ja olen nyt lihottanut melkein neljän kuukauden aikana itselleni sen 18kg. salilla käyn 3krt/vko?
Olen nyt muutamia viikkoja alkanut treenata kotona kun on muutamia eri laitteita. Olen 17v melko laiha kaveri ja tavoitteena oisi saada vähän parempaa kroppaa, ja enemmän lihasta.
Teen 3x12: ylätaljaa, taljassa ojentajia, käsipainoilla hauiksia, viparit sivuille, kulmasoutu käsipainoilla, kyykkyä, ja etureisien ojennus. 3x5 penkkiä, ja lisäksi vatsoja. Olen nyt tavallaan ottanut periaatteeksi, että kuhan nyt jotakin käyn edes tekemässä, eli oisiko teillä ehdotuksia, että mitä liikkeitä voisin tehdä noiden lisäksi?Teen joka kerta nuo oheiset liikkeet ja olen pyrkinyt käymään 4 kertaa viikossa "salilla", yleensä menee että joka toinen päivä, jos ei tuu muita menoja.
Siinä on pieni ero, että oletko 8% rasvoissa vai 15%
- - - Updated - - -
Kato täältä palstalta joku mieleisen näkönen ohjelma ja tee sitä
No sanotaan vaikka et mieluummin se 15% onko mahdollista tavoittaa se ilman jättimäistä mahaa.
Semmonen 100kg alle 15% rasvoilla oleva kaveri on aika helvetin iso. Melko raju tavoite. Olet toisaalta sen verran pitkä, että 100kg ja 20% oisi varmaan aika normaalin näköinen rakenne.
aloitetaanpa alusta :D tässä olen minä nykyisessä kunnossa http://aijaa.com/q3vw0A 188cm ja 80kg. onko realistista ajatella että marraskuussa olisin 20 kiloa painavampi ja suunnilleen samoilla rasvoilla ku nyt? :D
Ei oo. Keppiä on tullu pyöriteltyä olkapäitä lämmitellessä. Ei toi nyt silleen kokoaikaa tunnu, mut kyllä sen huomaa vähän käsiä pyöritellessä ja selkää taivutellessa, et siellä ei oo kaikki ihan niinku pitäis.
Varmasti saat itsesi 100kg ja illuusio siitä, että oot iso tulee, mutta rasvat ei kyllä pysy samoissa lukemissasaa sitä läskiäkin vähän tulla :D ei haittaa yhtään![]()

onko sillä mitään väliä, jos treenin jälkeen ottaa pelkän palautusjuoman ja sitte nukkumaan yms,
käyn nimittäin aika myöhään salilla ja siihen mennessä on keretty muut ateriat jo syyä
riippuu nyt vähän onko viimesestä kunnon ateiasta kuinka pitkä aika, syötkö aamiaista ollenkaan jne. Ja siiis etkö ehdi syödä enään illalla vai mikä mättää? Ei nyt luulisi niin kiireinen ilta olevan salin jälkeen ettei ehdi 10 minuuttia uhrata ruokailulle ennen nukkumaanmenoa.