Oli lepposa matikan yo.
Pitkä vai lyhyt? Pitkä oli ainakin kuulemma perseestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli lepposa matikan yo.
Lontoohan on helppo. Mutta Barcelonassa tuli parin kaverin kanssa eksyttyä viime syksynä :D ...se oli aika hauska kokemus, etenkin sitten jälkeenpäin viinilasin ääressä muisteltuna
![]()
Pitkä vai lyhyt? Pitkä oli ainakin kuulemma perseestä.
Kirjotin lyhkäsen mut olin lukenu pitkän :D :D Aluks ei pitäny kirjottaa ollenkaa, mut sit ajattelin mennä heittämään ton.

Hyvä päätös :D Yksi ystäväni kirjoitti väkisin pitkän, vaikka osasi sitä aika heikosti. Niin heikosti, että sai hylätyn preliminääristä ja meni viime hetkellä preppauskurssille, että pääsisi edes läpi. Tavallaan ymmärrän, mutta en tiedä onko tuossa touhussa sitten järkeä, lyhyen kirjoittamalla olisi voinut saada hyvänkin arvosanan![]()

Minä en aikanaan kirjottanu matikkaa ollenkaan. Paskoja vihanneksia meikäläiselle.
Hyvä päätös :D Yksi ystäväni kirjoitti väkisin pitkän, vaikka osasi sitä aika heikosti. Niin heikosti, että sai hylätyn preliminääristä ja meni viime hetkellä preppauskurssille, että pääsisi edes läpi. Tavallaan ymmärrän, mutta en tiedä onko tuossa touhussa sitten järkeä, lyhyen kirjoittamalla olisi voinut saada hyvänkin arvosanan![]()
Kattelinkin äsken tota pitkän matikan koetta, aika paljon näytti olevan suht simppeleitä tehtäviä.
Hyihyi!
Matematiikkahan ei aineena ole kovin vaikea lukiossa, mutta helvetin työllistävä. Matematiikka ja fysiikka on vähän sellasia aineita, että niitä ei opi kuin tekemällä, tekemällä ja tekemällä.
Itse olen ikuisesti katkera, että pitkän matikan täydet pisteet (66p) jäi kahden pisteen päähän huolimattomuusvirheen takia.
e. Yliopistossa tullut kyllä sitten opittua huomattavasti tärkeämpiä taitoja elämän kannalta, kuten tehtävien (eli muiden henkilöiden työn ja ideoiden) prujaaminen.
Tuosta 66p ei taida saada mitään lisästipendiä L:n lisäksi? Meinaan, ettei ne olleet kuitenkaan rahanarvoisia pisteitä.
Itse olen ikuisesti katkera, että pitkän matikan täydet pisteet (66p) jäi kahden pisteen päähän huolimattomuusvirheen takia.