"Mikä siinä on hankalaa?"
Mä en ees junassa ollu varmaa koskaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Mikä siinä on hankalaa?"
Helsingin metrossa on yksi linja, joka haarautuu kahteen, ja se tuottaa ongelmia? :D Ei kannata suuriin kaupunkeihin mennä lomalle (Pariisi, Barcelona, Lontoo), koska nopeasti se viikon kaupunkiloma menee metrokartan edessä noilla taidoilla.
Elä pelottele. :D Kyllä tässä on itekin huuhellettu kahden koulun välillä jo ennestään, että jos nyt ei tänä vuonna onnista ni kahlaan tuon nykysen koulutusohjelman läpi ja keksin sitten jottain muuta kivvaa.
Mutta kiitti vinkistä! Mulla kun tuo ajatus juokseekin parraiten sillon, ku tukka on vähän kipiä. :D
Suloista.Tosirakkautta on jyystää muovikapulaa yhtäaikaa eri puolilla maailmaa... :haart:
Mutta junalla matkustaminen on kivaa. Tykkään myös rullaportaista.
Oon myös räplännyt minun pippeliäni, sehän se vasta harvinaista touhua onkin.Mutta oot ajanu rekkaa! Se on paljo harvinaisempaa ku junas istuminen.
Mä oon ollut kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla mut piti tuupata kyytiin. Ja se oli hankalaa. Lisäksi lipunmyynti vaunussa oli niin paskaa syönyt blondi akka, että ihmisvihani Helsinkiläisiä kohtaan kasvoi entisestään.
Mää voisin palkata jonku tukihenkilön itelleni loppuviikoksi. Jonku, joka pitäs mua kädestä kiinni kokouksessa ja halais aina, kun töissä tulee sähköpostia, kun sieltä kuitenkin tulee huonoja uutisia; jonku, jonka olkapäätä vasten vois itkeä vihan ja turhautumisen kyyneleitä ja jota voisi ehkä vähän lyödäkin, jos siltä tuntuu. :itku:Älkää olko tommosia, antakaa toisillenne jaxuhali.
Mää voisin palkata jonku tukihenkilön itelleni loppuviikoksi. Jonku, joka pitäs mua kädestä kiinni kokouksessa ja halais aina, kun töissä tulee sähköpostia, kun sieltä kuitenkin tulee huonoja uutisia; jonku, jonka olkapäätä vasten vois itkeä vihan ja turhautumisen kyyneleitä ja jota voisi ehkä vähän lyödäkin, jos siltä tuntuu. :itku:
Helsingin metrossa on yksi linja, joka haarautuu kahteen, ja se tuottaa ongelmia? :D Ei kannata suuriin kaupunkeihin mennä lomalle (Pariisi, Barcelona, Lontoo), koska nopeasti se viikon kaupunkiloma menee metrokartan edessä noilla taidoilla.
. Mutta Barcelonassa tuli parin kaverin kanssa eksyttyä viime syksynä :D ...se oli aika hauska kokemus, etenkin sitten jälkeenpäin viinilasin ääressä muisteltuna