Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta oot ajanu rekkaa! Se on paljo harvinaisempaa ku junas istuminen.

Helsingin metrossa on yksi linja, joka haarautuu kahteen, ja se tuottaa ongelmia? :D Ei kannata suuriin kaupunkeihin mennä lomalle (Pariisi, Barcelona, Lontoo), koska nopeasti se viikon kaupunkiloma menee metrokartan edessä noilla taidoilla.

"Mikä siinä on hankalaa?"

Mä en ees junassa ollu varmaa koskaan...

Mä oon ollut kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla mut piti tuupata kyytiin. Ja se oli hankalaa. Lisäksi lipunmyynti vaunussa oli niin paskaa syönyt blondi akka, että ihmisvihani Helsinkiläisiä kohtaan kasvoi entisestään.

Helsingin metrossa on yksi linja, joka haarautuu kahteen, ja se tuottaa ongelmia? :D Ei kannata suuriin kaupunkeihin mennä lomalle (Pariisi, Barcelona, Lontoo), koska nopeasti se viikon kaupunkiloma menee metrokartan edessä noilla taidoilla.

Taitaa Tukholman metro olla jo vähän liian haastava jos Helsinki tuottaa ongelmia.

Hihi, joskus jouduttiin Helsingissä juoksemaan kauheella kiireellä ennen baarireissua bussiin, heti istumaan päästyä kaveri kuiskasi innostuneena, että vihdoinkin hän pääsee matkustamaan ratikalla. Se oli aika hervotonta, varsinkin kun mimmi oli ihan tosissaan.

Mutta junalla matkustaminen on kivaa. Tykkään myös rullaportaista.

Elä pelottele. :D Kyllä tässä on itekin huuhellettu kahden koulun välillä jo ennestään, että jos nyt ei tänä vuonna onnista ni kahlaan tuon nykysen koulutusohjelman läpi ja keksin sitten jottain muuta kivvaa.
Mutta kiitti vinkistä! Mulla kun tuo ajatus juokseekin parraiten sillon, ku tukka on vähän kipiä. :D

Olis tietysti hyvä että juoksee jalka sen ajatuksen rinnalla, kirjallisen jälkeen on about 6 tuntia liikuntataitotestejä. Mahdollisista aiheista saa kyllä lärpäkkeen kutsun mukana, mutta ei ne vuodesta toiseen hirveästi vaihtele.

Suloista. :rolleyes: Tosirakkautta on jyystää muovikapulaa yhtäaikaa eri puolilla maailmaa... :haart:

Fleshlightilla leikkiminen on yhä lähempänä oikeaa pettämistä...

Mutta oot ajanu rekkaa! Se on paljo harvinaisempaa ku junas istuminen.
Oon myös räplännyt minun pippeliäni, sehän se vasta harvinaista touhua onkin.
Mä oon ollut kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla mut piti tuupata kyytiin. Ja se oli hankalaa. Lisäksi lipunmyynti vaunussa oli niin paskaa syönyt blondi akka, että ihmisvihani Helsinkiläisiä kohtaan kasvoi entisestään.

Käytit sanaa Ihmisviha :fuckyeah:

Muut julkiset menee, mut vihaan busseja varsinkin ku joudut reissata kaks tuntii päivässä viikonloppuja lukuunottamatta...

Tää päivä on ollut aika karsee, ainoo hyvä asia että päästiinki neljän sijaan kahdelta

Aivan hirveä päivä. Työt ja työhaastattelu. Ja julkiset. Töihin mennessä tarvittiin jo kahta bussia, töistä työhaastatteluun juna sekä bussi ja työhaastattelusta kotiin bussi sekä juna. Nyt on vähä katkinainen olo. Korva on lukossa ja vituttaa.

Älkää olko tommosia, antakaa toisillenne jaxuhali.
Mää voisin palkata jonku tukihenkilön itelleni loppuviikoksi. Jonku, joka pitäs mua kädestä kiinni kokouksessa ja halais aina, kun töissä tulee sähköpostia, kun sieltä kuitenkin tulee huonoja uutisia; jonku, jonka olkapäätä vasten vois itkeä vihan ja turhautumisen kyyneleitä ja jota voisi ehkä vähän lyödäkin, jos siltä tuntuu. :itku:

Mää voisin palkata jonku tukihenkilön itelleni loppuviikoksi. Jonku, joka pitäs mua kädestä kiinni kokouksessa ja halais aina, kun töissä tulee sähköpostia, kun sieltä kuitenkin tulee huonoja uutisia; jonku, jonka olkapäätä vasten vois itkeä vihan ja turhautumisen kyyneleitä ja jota voisi ehkä vähän lyödäkin, jos siltä tuntuu. :itku:

Apus, mulle samanlainen. Nyt otan päikkärit, olo on perin argh.

Ai juma toi tukihenkilö olis muuten asiaa:D Nyt mä vaan uhkailen että lyön, mutta sitä vois sitten oikeasti mojauttaa, kun alkaa liikaa ottaa otsasta:D ja ihan parasta että se pitäis kädestä kiinni kokouksissa, varsinkin jos samalla uhkailen kollegalle että ja sä istut siinä että voin murhata sut jos tää ei toimi:D:D
Miksi te metroja ja junia pelkäätte, niiden kulkuhan on täysin ennustettavissa kun ne ei voi poistua kiskoilta? Bussit on paljon tempukkaampia, niistä ei koskaan tiedä minne niillä päätyy.

Kaikkeen sitä joutuukin, kun vanhaksi elää: kaveri pyysi minua videolleen esittelemään hauista. Pitäisiköhän alkaa harkita mallinhommia?

Lontoohan on helppo :). Mutta Barcelonassa tuli parin kaverin kanssa eksyttyä viime syksynä :D ...se oli aika hauska kokemus, etenkin sitten jälkeenpäin viinilasin ääressä muisteltuna :rolleyes:

Back
Ylös Bottom