Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kysymys joka on piinannut mun mieltä... miten siis toimii pudotussarja? :face:
kysymys joka on piinannut mun mieltä... miten siis toimii pudotussarja? :face:
...Ja lisätäkseni vielä noihin ylempiin, sitä pudotussarjaa ei kannata joka treenissä tai joka liikkeessä todellakaan tehdä vaan kyseessä on erikoistekniikka, jolla on tarkoitus viedä sarja positiivisen failuren yli. Jos noita oikein kovaa viljelee treeneihin ja tekee ne vielä oikeasti kovaa, menee hermosto tukkoon jossain vaiheessa.
Ja väännetään vielä rautalanka sellaseen muotoon, että ne sarjat täytyy sitte oikeesti tehä sinne failureen asti ennen ku pudottaa painoa. Ei siinä oo mitään järkeä, että pudottaa painoa vaikka jaksais sillä samallakin painolla vielä tehdä.
...Ja lisätäkseni vielä noihin ylempiin, sitä pudotussarjaa ei kannata joka treenissä tai joka liikkeessä todellakaan tehdä vaan kyseessä on erikoistekniikka, jolla on tarkoitus viedä sarja positiivisen failuren yli. Jos noita oikein kovaa viljelee treeneihin ja tekee ne vielä oikeasti kovaa, menee hermosto tukkoon jossain vaiheessa.
moro.
juu elikkäs olen tälläinen kohta 17v nuori poika pituutta 181cm ja painoa 92kg ja tuosta on kyllä osa sitä ylimäärästä. olen ollut todella kiinnostunut jo kauan tuosta kunto salilla käymisestä mutta nyt tuli tuossa melkein puoli vuotta pelkkää käsi treeniä ja nyt olisi aika jolloin voisin tehdä oikean treeniohjelman kun olen tähän asti tehnyt vähän mitä sattuu. että jos täällä olisi joku joka osaisi/voisi/jaksaisi tehdä minulle hyvän 4jakoisen ohjelman. toivoisin että ohjelmaan sisältyisi simmoista että saisin penkki maksimia ylöspäin nyt penkki maksimi on 75kg ja haluasin sen lähelle 100 nousemaan. mutta siis lähinnä haluan koko kropan treeni ohjelman. myös toinen on että joku voisi neuvoa miten treenipäiväkirjaa kannattaa pitää eli oikeen että mitä siihen merkitään ja silleen. toivottavasti joku voi auttaa minua tietämättömyydessäni.
olen jo kokeilut mutta ei ole oikein sitä oikeaa fiksua löytänyt siis olen niitä oikein paljon lueskellut mutta siinä on paljon asioita joita en ole ymmärtänyt/osannut joitain liikkeitä tai sitten ei ole meidän salilla löytynyt oikeaa laitetta treeniin ja lisäksi oikein kunnolla selitettyä treeni päivä kitjan pitoa en ole löytänyt vaikka hakua olen käyttänyt.
mulle on siis vielä tää kuntosali maailma vähän vielä auki että PALJON on vielä opittavaa. kaikki tekniikat ovat vielä vähän hakusessa siis noh penkin kaikki nuo laitteet osaan kyllä käyttää kun niissä on ohjeet :lol2: mutta siis kaikki vinkit ja sellaiset ovat terve tulleita myös voi pistää linkin jos on joku 4 jakoinen ohjelma täällä jo valmiina jos on jäänyt minulta joko huomaamatta tai sitten voin kertoa mikä siinä on mielestäni vikana eli en osaa :lol2: tai ei ole laitetta niin joku viisaampi voi sitten auttaa miten paikata se kohta tai kertoa miten ne tehdään :D
olen jo kokeilut mutta ei ole oikein sitä oikeaa fiksua löytänyt siis olen niitä oikein paljon lueskellut mutta siinä on paljon asioita joita en ole ymmärtänyt/osannut joitain liikkeitä tai sitten ei ole meidän salilla löytynyt oikeaa laitetta treeniin ja lisäksi oikein kunnolla selitettyä treeni päivä kitjan pitoa en ole löytänyt vaikka hakua olen käyttänyt.
mulle on siis vielä tää kuntosali maailma vähän vielä auki että PALJON on vielä opittavaa. kaikki tekniikat ovat vielä vähän hakusessa siis noh penkin kaikki nuo laitteet osaan kyllä käyttää kun niissä on ohjeet :lol2: mutta siis kaikki vinkit ja sellaiset ovat terve tulleita myös voi pistää linkin jos on joku 4 jakoinen ohjelma täällä jo valmiina jos on jäänyt minulta joko huomaamatta tai sitten voin kertoa mikä siinä on mielestäni vikana eli en osaa :lol2: tai ei ole laitetta niin joku viisaampi voi sitten auttaa miten paikata se kohta tai kertoa miten ne tehdään :D