Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Muutama päivä sitten salitreenin jälkeen pukkariin mennessä oli itseäni huvittava näky vastassa. Meinaan heti kun aukasin pukkarin oven, näin vanhan papan munasillaan vetävän haarahyppyjä. Ei siihen näkyyn oikein osannut suhtautua muuten kuin naureskellen.

Tuosta tuli mieleen komedianpoikanen. Menin pukuhuoneeseen ja joku keski-ikäinen mies siellä föönäs jalkoväliään. Ei siis mitään ihmeellistä, käännyin välinpitämättömänä vakiokaapin puoleen. Äijä oli kuitenkin nähny peilin kautta että mä huomasin, niinpä lopetti föönäyksen ja kiirehti kassit huljuen esittelemään sisäreisissä olevia teippauksia samalla kun mä istuin penkillä kengännauhoja avaamassa. Oli kuulemma niitä teippejä kuivatellut suihkun jälkeen, eikä suinkaan tehny sitä mitä mä luulin.

EI TARVII SELITTÄÄ.

Eikä etenkään tulla nyyttien kanssa siihen puolen metrin päähän mun suusta.

Tuosta tuli mieleen komedianpoikanen. Menin pukuhuoneeseen ja joku keski-ikäinen mies siellä föönäs jalkoväliään. Ei siis mitään ihmeellistä, käännyin välinpitämättömänä vakiokaapin puoleen. Äijä oli kuitenkin nähny peilin kautta että mä huomasin, niinpä lopetti föönäyksen ja kiirehti kassit huljuen esittelemään sisäreisissä olevia teippauksia samalla kun mä istuin penkillä kengännauhoja avaamassa. Oli kuulemma niitä teippejä kuivatellut suihkun jälkeen, eikä suinkaan tehny sitä mitä mä luulin.

EI TARVII SELITTÄÄ.

Eikä etenkään tulla nyyttien kanssa siihen puolen metrin päähän mun suusta.

Arvaa miltä toi ois näyttäny, jos joku kolmas ois tullu sinne. Toinen kaveri on alastomana jalat levällään ja toinen kumarassa siinä hänen edessään.

Aaltoalvarissa herrasmiehet opetti poikaa penkkaamaan. Herrasmiehillä pyöräilytrikoot jalassa. Pojalle penkkiin tanko ja kiellot, että kovemmilla ei saa tehä ettei käy huonosti. Tän jälkeen äijä ite yrittää 70 kilolla ja jää painojen alle. Kirkuu treenikaverilleen "ei nouse" naama punasena. Toiset hoki penkissä joka toisron jälkeen "kevyttä". Mua vaan alko huvittamaan ja vituttamaan, kun kuulin sen about 50 kertaa. Yks tyttö kyyläs mua koko treeni. Oon aika karju tällä mun taksarimäkkibulkilla

Mä myönnän, että olen eräänlainen kyylä salilla. En tuijota ketään tai ole hävytön, mutta en ole ikinä niin uppoutunut omaan treeniin, ettenkö katselisi ympärilleni: näen ja kuulen asioita ja muutenkin seuraan yleismenoa salilla.

Tossa viikolla huomasin, kun salille tuli kaksi äijää. Heillä ei ollut mitään reppua/kassia/pussia/tavaraa mukana, ja menivät pukuhuoneeseen ja noin sekunnin kuluttua tulivat pois. Päältä oli heitetty pois vain takki. Myöhemmin he tekivät viereisellä paikalla taljaa, ja näin, että molemmilla oli jalassa jonkinlaiset maiharit/turvakengät. Sen taljan jälkeen äijät suuntasivat pukuhuoneeseen, ja taas noin sekunnin kuluttua ulos eli päälle oli otettu se takki. Ööö, ei siinä mitään, jokainen treenaa missä varusteissa haluaa eikä mukana tarvi vaihtovaatteita olla, mutta kyllä mua vähän huvitti varsinkin ne kengät :D

Oliko jätkillä joku veto tai jotain. Mä olin varmana aika ammattilaisen näkönen joku aika takaperin kun menin salille ja laitoin takin narikkaan, 50 kiloa tankoon ja hurjaa penkkaamista minuutin verran, raudat pois ja homma oli valmis. Onneks oli vaan tuttuja salilla jotka ties että oli työkaverin kanssa veto. Tietty tämäkin suoritus kuvattiin kännykameralla.

Mulla on tismalleen sama tilanne! Salilla voisin viettää vaikka koko päivän mut sit kun pitäis lukee kirjotuksiin niin alkaa vaan ahdistaa. Mua ei edes kiinnosta ne aineet jotka aion kirjottaa... No, pääasia että saa sen lakin päähän, ja onhan mulla ainakin yks E siellä papereissa jo valmiina :D

Njeep eipä itellääkää nuo pakolliset aineet herätä kummoista kiinnostusta, jos ei enkkua ja yhteiskuntaoppia lasketa. Nooh jos nyt vähän jaksais lueskella ettei sukulaiset pääse liikaa piikittelemään sitten ylioppilas juhlissa :)

^ En tietenkään varma ole, mutta ei vaikuttanut siltä. Olivat kuitenkin salilla noin 45min., eikä toiminta noin muuten vaikuttanut siltä, että vedosta tai hölmöilystä olisi kyse. Olen myös nähnyt toisen äijistä aiemminkin, mutta silloin ei ole tullut kiinnitettyä huomiota kenkiin enempää kuin että olivat ulkokengät, ja sama tyyli tulla salille varusteet päällä ja heittää vain takki narikkaan.

Tänään piipahdin kaverin kanssa koulun jälkeen paikallisella kuntosalilla.
Alkuun kaikki sujui kuten aina, paitsi että kulmasoutudun sarjoihin tuli 5 kg lisää :puntti:, mutta sitten salille saapui joku neljänkymmenen paikeilla oleva lihavahko, kieltämättä hieman omituisen näköinen nainen. No ei siinä mitään, ajattelin että kiva nähdä tuollaisia ihmisiä salilla jotka oikeasti haluavat muuttaa elämäänsä parempaan suuntaan. Nainen asteli siinä sitten kuntopyörälle ja alkoi polkemaan. Varsinaista komediaa päästiin todistamaan siinä vaiheessa kun NRJ:ltä tulevan poppibiisin kertsi alkoi. Nainen levitti kätensä, sulki silmänsä ja alkoi heilumaan kotkan tavalla juuri ja juuri pystyssä pysyvän kuntopyörän selsässä.
On tuo nyt kuitenkin varmaan parempi liikuntavaihtoehto kuin reidenloidentaja cosmopolitanin kera.

En halua ikinä kommentoida tai kirjoitella pakkikselle toisten reeneistä MUTTA. Joku käytti eilen vetoremmejä salilla penkissä. Tangossa oli 70kg rautaa.

eipä siinä jos on tosi liukas tanko eikä oo mankkua tai sitä ei saa salilla käyttää ni kaipa ne remmit auttaa grippii.

En halua ikinä kommentoida tai kirjoitella pakkikselle toisten reeneistä MUTTA. Joku käytti eilen vetoremmejä salilla penkissä. Tangossa oli 70kg rautaa.

No tänään joku käytti mavessa rannesiteitä. Teki mieli kysyä ihan uteliaisuuttani että onko niistä apua. Koska mulla on niin paska mave tulos niin kaikki apu on tervetullut :)
Ja pitäisi kyllä ne hankkiaki penkkiä varten, ku sattuu olemaan ranteet sellaiset narut että ennen kuin sattuu mitään.

No tänään joku käytti mavessa rannesiteitä. Teki mieli kysyä ihan uteliaisuuttani että onko niistä apua. Koska mulla on niin paska mave tulos niin kaikki apu on tervetullut :)
Ja pitäisi kyllä ne hankkiaki penkkiä varten, ku sattuu olemaan ranteet sellaiset narut että ennen kuin sattuu mitään.
En ollut minä mutta vastaan puolesta. Joskus saa paremman puristuksen rannesiteillä. Varsinkin jos on forkut tukossa.

- - - Updated - - -

pidin tänää rannetukia ku tein vipareita.. monikohan nauro mulle..
Kaikki itseään kunnioittavat hooceet! :puntti:

Jos en käytä vetoremmejä mavessa, niin käytän usein rannetukia. Itsellä tuppaa toinen ranne kipeytymään todella herkästi, vanha jännetupintulehdus uusiutuu hyvin helposti, joten suojaan ranteeni kaikissa liikkeissä joissa tulee ylimääräistä venytystä, ja siis rannetuki auttaa siihen. Usko tai älä :D:D!

Joku urheilijanuorukainen hihattomassa paidassaan teki eilen melko keveillä painoilla reeniä. No ei siinä mitään komediaa mutta oli huvittavan näköistä kun jätkä otti joka sarjojen välissä itsestään kuvia kännykällä :)

Kyyläämisestä oli puhetta tuossa niin täytyy itsekin myöntää että tulee yleensä sarjatauoilla vilkuiltua muiden suorituksia, varsinkin sellasten tyyppien jotka näyttää olevan lihoissa, saa aloittelija hyviä vihjeitä erilaisista liikkeistä ja suoritustavoista.

Jos en käytä vetoremmejä mavessa, niin käytän usein rannetukia. Itsellä tuppaa toinen ranne kipeytymään todella herkästi, vanha jännetupintulehdus uusiutuu hyvin helposti joten suojaan ranteeni kaikissa liikkeissä jossa tulee ylimääräistä venytystä, ja siis rannetuki auttaa siihen. Usko tai älä :D:D!

Hei, jos se auttaa sua niin keep going. :)

Juututtu juttu:D täällä idästäkin löytyy eräs wanabee fitness misu jonka ääntely on suoraan sanottuna huuto laukeamista ja ei siinä muu auta kun pidätellä naurua salin nurkassa. Koomisemmaksi tekee myös sen että kyseinen neiti on lähes lapsen mitoissa joka korostaa efektiä.

Back
Ylös Bottom