Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Ei nyt alusvaatteita tarvi joka viikko vaihtaa. Viikon jälkeen ottaa pois niin menee vielä toinen kunnes treenihousuissaki on jarrutusjälki.

Ja tuo mielenterveysongelmat on kyllä ikävä asia jos sellasta on. Itsellä on naapurina(ei nyt ihan rajanaapuri kuitenkaan) kehitysvammaisten hoitolaitos, niin siitä kun välillä lenkkeilee ohi niin välillä on erittäin hankala olla nauramatta sisäisesti, vaikka se onkin moraalisesti väärin.

Oli tänään salilla pari sellasta ~14v tyttöä.
Polkivat siinä kuntopyörää perse pitkällä. Liekkö tahallaan esittely pyllyä.

Hauskintahan tässä oli, että toisella oli paita alaselkään asti ja housuina toimi sukkahousut, josta "ihan hyvin" näkyi läpi.
Pikkareina oli sitten mustat perus pikkarit. Kivasti pyllynposket näky.

Ja tämä siis oli myös kun hän seiso normaalisti eikä "persettä" tyrkyttänyt.

Olis nyt edes ollu jotain 16 kesäsiä, niin olisi ollut jo muotoja, mutta tuo lähinnä oksetti.
Voin vain kuvitella minkälaisia vaatteita käyttää muutaman vuoden päästä..taitaa kadun kulmasta löytyä täysikäsenä huoraamasta.
Ei mulla muuta.

minun salilla eräs pappa on ns. PT pojanpojallensa. pojasta huomaa ettei häntä kiinnosta salilla käynti vaan varmaan pakotettu sinne :D
no pappa laittaa pojan vääntämään perus penaa,kyykkyä,mavea mutta poikaa näyttää kiinnostavan hevon helvettiä..
eräs kerta kun poika oli tullut salille vissiin ennen pappaansa hän teki siinä mun vieres ojentajia taljassa,no pappa pamahti paikalle (aina samat maastohousut,puutarha hanskat kädessä,suomi t-paita päällä ) tuli siihen klopin viereen ja kysäs " Mitä helvettiä sä teet" poika panikoi ja pappa jatkoi "Ojentajat on saatana ämmien touhua,"tuus ny ku mä näytän mitä vedetään " tässä vaiheessa haba treeni keskeytyi aika jäätävästi kun rupesin nauramaan :D
no eräs toinen kerta kun poika väänsi smith-koneessa kapeeta penaa,pappa taas näyttävästi kädet lantioilla maha pystyssä huutaa pojalle "nosta nosta,perkele" ja ottaa venyttelykepin ja rupeaa hakkaamaan vuorotellen lattiaa ja koputtelee sillä pojat otsaa. "anna mennä,saatanan ämmä"..sääliks käy poikaa näin ku ajattelee mutta,salilla ei voi ku nauraa..

minun salilla eräs pappa on ns. PT pojanpojallensa. pojasta huomaa ettei häntä kiinnosta salilla käynti vaan varmaan pakotettu sinne :D
no pappa laittaa pojan vääntämään perus penaa,kyykkyä,mavea mutta poikaa näyttää kiinnostavan hevon helvettiä..
eräs kerta kun poika oli tullut salille vissiin ennen pappaansa hän teki siinä mun vieres ojentajia taljassa,no pappa pamahti paikalle (aina samat maastohousut,puutarha hanskat kädessä,suomi t-paita päällä ) tuli siihen klopin viereen ja kysäs " Mitä helvettiä sä teet" poika panikoi ja pappa jatkoi "Ojentajat on saatana ämmien touhua,"tuus ny ku mä näytän mitä vedetään " tässä vaiheessa haba treeni keskeytyi aika jäätävästi kun rupesin nauramaan :D
no eräs toinen kerta kun poika väänsi smith-koneessa kapeeta penaa,pappa taas näyttävästi kädet lantioilla maha pystyssä huutaa pojalle "nosta nosta,perkele" ja ottaa venyttelykepin ja rupeaa hakkaamaan vuorotellen lattiaa ja koputtelee sillä pojat otsaa. "anna mennä,saatanan ämmä"..sääliks käy poikaa näin ku ajattelee mutta,salilla ei voi ku nauraa..
Ei jumalauta mitä touhua. :curs:
Jos olisin voimanostajanainen, lähtisin tästä paikasta näyttämään papparaiselle miten kunnon ämmät nostaa, perkele.

^sua vaa ärsyttää ku ne ei huomioinu sua. Vai oletko vain katkera nainen? :D
:D Kyllä mä ihan pari kymppinen mies olen, mutta lapoa en harrasta. :)

Edit. Tuli papparaisesta mieleen yks n. 50v äijä.
Lataa aina jäätävät painot (siis hänelle isot painot) laitteisiin ja tekee niin paskalla tekniikalla, että luulisi olevan ekaa kertaa salilla.
Aika rimpulahan se on, että ei lihasta ole tullut treenatessa. :D
Pystypunnerusta laitteessa teki muutaman toiston naama irvessä ja lopetti kun nähtävästi rupesi sen verran olkapäähän sattumaan.

:D Kyllä mä ihan pari kymppinen mies olen, mutta lapoa en harrasta. :)

Edit. Tuli papparaisesta mieleen yks n. 50v äijä.
Lataa aina jäätävät painot (siis hänelle isot painot) laitteisiin ja tekee niin paskalla tekniikalla, että luulisi olevan ekaa kertaa salilla.
Aika rimpulahan se on, että ei lihasta ole tullut treenatessa. :D
Pystypunnerusta laitteessa teki muutaman toiston naama irvessä ja lopetti kun nähtävästi rupesi sen verran olkapäähän sattumaan.

Entä jos ne oliki 16 mut näytti 13v? nehän on parasta!

kyl..tää paappa vääntää aina omia liikkeitään,mille en löydä ratkasua et mitä se yrittää treenata hehheh,mutta kovaa se poikaa "kannustaa".

Nonnih, tänään se tuli nähtyä: the one and original Haukkahemmo. Averidge dude, age ab. 20, hieman kainona eikä ihan kotonaan. No niin, ei siinä mitään jos tekee haukkaa mutta reeni meni jotakuinkin näin: sarjojen määristä en tiedä mutta toistomäärät ja painot olivatkin 50-100xyhden kilon painot, 50-100x2 kilon painot. Treeni eteni tähän malliin ja kun kolmosilla (?) oli setti valmis, todellakin nostettiin t-paidan hihat narujen päältä ja katseltiin käsiä peilistä. Hihaa yritettiin kääriä olkapäille että oikein voisi katsella "punuppia". Nooh, sitten tehtiinkin jo nelosilla, samanmoisella keveän letkeällä nitkutuksella. Teki mieli kysyä, että mikä tää sun metodis on (ihan Nyyssiksen blogista vinkkiä ottaneena), muttei vielä pokka riittäny että olisi kaveria voinut auttaa alkuun. Tai mistä minä tiedän jos tää olikin jotain uutta? Tein vieressä siinä olat ja vähän tissejä enkä kertakaikkiaan voinut olla huomaamatta, että sarja jatkuu...jatkuu...ja jatkuu vaan... Mut propsit posettamisesta =).

Itsehän siis treenaan erittäin pienellä salilla, jossa käy myös melkoisen paljon ihmisiä. Eli vaikka kuinka yrittäisi keskittyä omiin hommiinsa niin, ellei mene nurkkaan tutkimaan seinää tulee väkisinkin nähtyä mitä muut salilla touhuavat. Tänään oli vähän pidempi jalkapäivä ja lopuksi vähän aerobista kuntopyörässä, eli koko treeniin meni ehkä jopa parikin tuntia. Ensimmäisten kyykkysarjojen jälkeen huomasin miten salille tuli pari varsin paksukätistä kaveria ja ensireaktioni olikin, että nyt on vahvoja poikia liikkeellä. Todennäköisesti jostain 20-25 ikävuoden väliltä. Lämmöt otettiin ja päivä alkoi tietenkin hauiskäännöllä. Sitten seurasi toisenlainen hauiskääntö ja tottahan toki kolmantena liikkeenä oli jälleen hauiskääntö. Tässä vaiheessa aloin jo hoksata mikä oli homman nimi. Pakko myöntää, että kavereiden hauiksia kävi kateeksi, mutta kateus loppui lyhyeen, kun tankopenkissä otettiin muutama sarja tiukkoja vitosia 40 kilolla. Penkin palautusten aikana hipsittiin peilin eteen tekemään yksi sarja keskitettyä hauiskääntöä käsipainoilla. Suorituksen jälkeen mentiin ihan kiinni peiliin ja jännitettyä hauista ihailtiin eri asennoissa n. 1,5 minuuttia. Olen niin stalkkeri, että otin ihan aikaa, kun kuntopyörässä kerran sekunnit vierivät näytöllä mukavasti. Tuossa vaiheessa olin siis jo kuntopyörässä, eli treeni alkoi olla pulkassa. Koko treenini aikana tyypit tekivät miljoona sarjaa hauiksia ja ehkä juurikin sen kolmisen sarjaa penkkiä.

Kävihän siinä mielessä, että josko syksyllä alkaisi itsekin tekemään hauiksia vähän enemmän, vaikka sarjatauoilla, kuten mestarit näyttivät. Ihan perusmukavia tyyppejä toki tuntuivat olevan, ei mitään henkilökohtaista siinä mielessä, mutta pakko myöntää, että oli nauru päästä, kun kolmannen kerran käveltiin sarjatauolla tekemään yksi sarja hauiksia ja sitten jänniteltiin toista minuuttia peilin edessä :D Vaikka mistä sitä tietää, ehkä itsekin näin tekisin jos omat tumput joskus ylittäisivät tiukkana sen 45cm ympärysmitan. Kaikki kunnia heille pitkäjänteisyydestä, itselle jo pelkkä ajatus tuontyyppisestä treenaamisesta tuntuu kuolettavan pitkäveteiseltä.

Kanssatreenaajalta kuulin, että kaverukset olivat kerran kokeilleet tangolla mm. kyykkyä ja kulmasoutua ja todenneet parin sarjan jälkeen, ettei kumpikaan niistä ollut hyvä liike. Kuulemma heidän treeninsä kulkee aina saman kaavan kautta, mutta ilmeisesti käyvät tosiaan yleensä vasta illalla, minkä takia en heihin aiemmin ole törmännytkään.

Anekdootit sikseen, suurimmaksi osaksihan ihmiset saleilua omaksi ilokseen ja omiin tavoitteihinsa harrastavat, jolloin ei varsinaisesti ole oikeaa tai väärää tapaa. Tehkööt kukin mitä haluavat ja mistä tahansa sen hyvän olonsa saavatkaan. Kukin tyylillään ja meitähän on moneksi.

... Mutta oli se silti aika hauskaa :D

Nonnih, tänään se tuli nähtyä: the one and original Haukkahemmo. Averidge dude, age ab. 20, hieman kainona eikä ihan kotonaan. No niin, ei siinä mitään jos tekee haukkaa mutta reeni meni jotakuinkin näin: sarjojen määristä en tiedä mutta toistomäärät ja painot olivatkin 50-100xyhden kilon painot, 50-100x2 kilon painot. Treeni eteni tähän malliin ja kun kolmosilla (?) oli setti valmis, todellakin nostettiin t-paidan hihat narujen päältä ja katseltiin käsiä peilistä. Hihaa yritettiin kääriä olkapäille että oikein voisi katsella "punuppia". Nooh, sitten tehtiinkin jo nelosilla, samanmoisella keveän letkeällä nitkutuksella. Teki mieli kysyä, että mikä tää sun metodis on (ihan Nyyssiksen blogista vinkkiä ottaneena), muttei vielä pokka riittäny että olisi kaveria voinut auttaa alkuun. Tai mistä minä tiedän jos tää olikin jotain uutta? Tein vieressä siinä olat ja vähän tissejä enkä kertakaikkiaan voinut olla huomaamatta, että sarja jatkuu...jatkuu...ja jatkuu vaan... Mut propsit posettamisesta =).

Koht joku on kertomassa, että kaverilla oli kevyt viikko ja siksi teki tuolla tyylillä...

repesin :hyper:

Useamman kerran jo tullut törmättyä salilla erääseen nuorehkoon naisihmiseen joka ähkii ja voihkii toistoja tehdessään aivan kuin olisi tulossa. Siinä missä kaikki muut treenaajat puhaltavat ilmat vain ulos, niin tämä tyttönen voihkii liikkeestä ja toistomäärästä riippumatta joka toistolla. Alkuun tuo hieman nauratti ja meni komedian puolelle, mutta pikkuhiljaa tuo alkaa kyllä jo ärsyttääkin. Ihan tiukassa kunnossa tuo näyttää olevan ja kaikki vermeet vyöstä ja vetoremmeistä lähtien löytyvät, joten kai se oma treeniosaaminen pitää myös näyttää ääntelemällä niin ettei kukaan kanssareenaaja voi olla kuulematta.

Useamman kerran jo tullut törmättyä salilla erääseen nuorehkoon naisihmiseen joka ähkii ja voihkii toistoja tehdessään aivan kuin olisi tulossa. Siinä missä kaikki muut treenaajat puhaltavat ilmat vain ulos, niin tämä tyttönen voihkii liikkeestä ja toistomäärästä riippumatta joka toistolla. Alkuun tuo hieman nauratti ja meni komedian puolelle, mutta pikkuhiljaa tuo alkaa kyllä jo ärsyttääkin. Ihan tiukassa kunnossa tuo näyttää olevan ja kaikki vermeet vyöstä ja vetoremmeistä lähtien löytyvät, joten kai se oma treeniosaaminen pitää myös näyttää ääntelemällä niin ettei kukaan kanssareenaaja voi olla kuulematta.
Näissähän ei sinänsä ole mitään pahaa ja testotkin nousee kivasti. Toisaalta jos voihkinta on kuin kiimaisella kissalla, eikä loppua näy, hiipii mieleen jos polkaisemalla poloinen pääsisi tuskistaan ja olisi viimein hiljaa. :D :D

Back
Ylös Bottom