Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Yksi vanhempi herrasmies aloitti salilla keskustelun: "ei passaa kovin isoilla painoilla tehdä ku pari sydänkohtausta saanu viimesen alle puolentoista vuoden aikana" Vakava asia, mutta meinas naurattaa ku oli jotenki niin koomisesti todettu :D Ei ollu niin tavanomainen selitys ku yleensä kuulee..

Kuulostaa vanhan liiton äijiltä. Vetikö voimapenkkiä kummiskis?

Heh

Joensuussa (salia en mainitse niin ei satu liian helpolla kyseisen henkilön silmään) kaikkihan tietää miten kehonrakentaja saattaa salilla karjua.. Entäs kun saman tekee 45kiloinen todella laiha poika jolla päällään bad ass bodybuilder t paita, kaikki liikkeet päin v***ua ja neuvvoo 3 kaveriansa miten liikkeet kuuluisi tehdä.. Oivoi ja se kun tehdään supersettiä niin puolet laitteista varataan. Propsit kuitenki kovasta yrityksestä! (Y)

Mä luulin, et meinas tehdä vatsarutistuksia tossa... Noh jäi näkemättä mitä tapahtui. :( Odotin innolla, että millon se helvetti pääsee valloilleen, mutta ei päässyt ainakaan ton videon aikana.

Mä luulin, et meinas tehdä vatsarutistuksia tossa... Noh jäi näkemättä mitä tapahtui. :( Odotin innolla, että millon se helvetti pääsee valloilleen, mutta ei päässyt ainakaan ton videon aikana.

Joo ojentajataljaa se heitti menee, negatiivinen vaihe 0.1sec. Tuo tuli sattumalta purkkiin ja aattelin tänne iskeä. Ei viittis vartavasten kuvata toisen reenaamista, nyt kun sattumalta osu nii päätin laittaa. Sori pettymyksestä. Ennen salin sulkeutumista pitää koittaa saada joku jymyjuttu vielä!

Tein tänään reidenkoukistusta istuen ja heti parin toiston jälkeen se penkki rysähti sinne eteen (varmaan se säätökapula rikki :D) ja olin siinä melkein polvet kurkussa :D Hetken päästä kokeilin uudestaan ja sama tapahtui toiseen kertaan :face: Mahto olla vieressätreenaajilla nauru kurkussa :hyvä:

No kertokaas nyt sitten viisaat ihmiset, mitä sillä saavutetaan, kun tehdään täysin samaa liikettä vaikkapa viidellä erilaisella tangolla?

Jos on hauispäivä niin sillon treenataan hauista. Sun geekutosessa habaa tehdään vaan 3 sarjaa per päivä mut kaikki ei hei väännä yksjakosella. Hulvatonta?

Sunnuntaina salilla tuli ekaa kertaa mulle vastaan tällänen hauikseen keskittyvä treenaaja. Veti ensin hauista käsipainoilla, sitten hauista tangolla, sitten hauista toisenlaisella tangolla...

Oho kappas, määki viimeksi tein hauista ensin käsipainoilla, sitten mutkatangolla :wtf: Hävetä saisin...

Jeis ootko varma ettei toi oo joku pakkislainen, joka lukee tätä ja tekee tota tahalleen trollatakseen? :D
(Älä siis vedä johtopäätöksiä, että se olisin minä, koska en ole :D )

Jos on hauispäivä niin sillon treenataan hauista. Sun geekutosessa habaa tehdään vaan 3 sarjaa per päivä mut kaikki ei hei väännä yksjakosella. Hulvatonta?

Niin mitä sillä saavutetaan, että tehdään samaa liikettä kaikilla mahdollisilla levytangoilla, mitä salilta löytyy?

Oho kappas, määki viimeksi tein hauista ensin käsipainoilla, sitten mutkatangolla :wtf: Hävetä saisin...

Nämä kolme pistettä tässä: ... tarkoittavat, että jatkuu. Eli kaveri veivasi menemään kaikilla tangoilla, tässä tapauksessa viidellä erilaisella. Ajattelin, että tuo kävisi selväksi, mutta olin väärässä.'

Mutta kai tässä oli sitten kyseessä vaan sellainen hcbb treeni, mistä tällänen kynis ei mitään ymmärrä.

Kyllähän hauista, kehon tärkeintä lihasta, voi treenata vaikka tunnin ja monella eri tangolla. Mutta sitten kun treenataan näitä vähemmän tärkeitä lihasryhmiä, kuten jalkoja tai selkää, niin salilta on päästävä pois alle 45 minuutissa ettei testotasot ala laskemaan :rolleyes:

Melko tarkkaanpa olet kyylännyt kun tiedät tarkkaan tankojen määrän :rolleyes:

No oliko ne tangot erilaisia? Erilaista rasitustahan siinä lihakselle saadaan. Satuinpa itekin tekemään hauistreenissäni vielä neljää muutakin liikettä käsipainojen ja tangolla pumppailun lisäksi jossa hauis joutuu töihin.

Eihän siinä komediaa nyt olekaan jos tekee nelijakoisessa vaikka yhtenä päivänä sen kolme, neljäkin liikettä habaa. Mutta meidänkin salilla käy muutamia sankareita, esim. kaverivaljakko "Biceps Brothers". Kaverit käyvät useina päivinä samaan aikaan kanssani, eivätkä ihan oikeasti tee koskaan mitään muuta kuin hauista. Ei se kyllä toisaalta ole komediaa, ei edes tragikomediaa. Lähinnä ärsyttävää kuunnella sitä Biceps Brothersin karjumista ja elvistelyä, kun he huutavat kovaan ääneen millä painoilla seuraavaksi tehdään keskitettyä habaa. Lippis takakenoon ja pump pump. Ja vittu, sitä kestää sen tunnin verran kun väännetään habaa eri kulmista. Ja edelleen, useana päivänä viikossa.

Ps. ei niillä ole isot hauberit edes. Antamani lisänimet juontavat treenimetodeista. Ehkä jonain päivänä he ovat nimiensä veroisia, ja sitten minä saan syödä nöyräpiirakkaa.

Pps. Tiedän tämän koska ne pässit heiluu siinä naaman edessä koko ajan. En tuijota toisten treenejä, mutta vaikea sitä on olla seuraamatta jos koko ajan selostetaan Mertaranta-volyymillä että mitäs seuraavaksi tehdään.

Ppps. Ei ollut komediaa ei. Yritin nyt vain tuoda esille sen faktan, että on niitäkin pässejä jotka eivät oikeasti tee muuta kuin hauista. Ja sitten on niitä joilla hauis on omana treeninään. Siinä on vissi ero.

Ei kai vaatteissä mitään vikaa ole? Meinaan vaan että samoissa Gaspeissahan allekirjoittanutkin hiihtelee kesät talvet. 2-3 eri t-paitaa kierrossa.

Tai ehkä onkin ja minä vaan en sitä tajua. Jos tarkemmin asiaa miettii, niin meidän salilla ei taida tällä hetkellä olla ketään kunnon pelleä. Viisauden mukaan tämä tarkoittaa sitä, että se pelle taidankin olla minä.

Ei kai vaatteissä mitään vikaa ole? Meinaan vaan että samoissa Gaspeissahan allekirjoittanutkin hiihtelee kesät talvet. 2-3 eri t-paitaa kierrossa.

Tai ehkä onkin ja minä vaan en sitä tajua. Jos tarkemmin asiaa miettii, niin meidän salilla ei taida tällä hetkellä olla ketään kunnon pelleä. Viisauden mukaan tämä tarkoittaa sitä, että se pelle taidankin olla minä.

Joo eiei. Luulis vaan jo maalaisjärjen sanovan et alusvaatteet olis hyvä vaihtaa/pesettää/w.e. kerran vuorokaudessa - etenkin jos on tehny jotain fyysista kuten salilla käynyt rehkimässä..

Ja mitä mielenterveysongelmiin tulee niin kyllä se sujuvasti ja järkevästi on tähän asti puhunut mitä sen kanssa sanoja vaihtanu liittyen kuinka monta settiä jäljellä jne.. Muttajoo, jos jotain tollasta ilmenee niin kyllä nää keskustelut loppuis lyhyeen.

Back
Ylös Bottom