Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No kai sä ehtoolla monotansseihin meet!

Minä en siis oo ollu, mutta oon kuullu isojen poikien juttuja.

Ihme pessimisti! Eiköhän sielä oo tähän aikaa vuodesta enemmän turisteja ku alkuperäisväestöä. Tiiä vaikka minkälaista lyhytkasvuista miestä olis saalistusretkellä.

upe9y6e3.jpg

Ruoka-aika.

Ihme pessimisti! Eiköhän sielä oo tähän aikaa vuodesta enemmän turisteja ku alkuperäisväestöä. Tiiä vaikka minkälaista lyhytkasvuista miestä olis saalistusretkellä.
Ei puumakaan aina jaksa metästää. Välillä pitää keksittyä muihin asioihin. Saattaa olla, että saalis tipahtaa huomaamatta ihan nenän eteen, kun ei tutka oo päällä.

Ehkä naisilla. Miehillä ei. Ilman saa olla vaikka kymmenen vuotta jos ei ite yritä.

Ehkä naisilla. Miehillä ei. Ilman saa olla vaikka kymmenen vuotta jos ei ite yritä.
Ei mulle kyllä tuu kukaan ikinä jutteleen missään baarin ja humalatilan ulkopuolisissa systeemeissä. Perusilmeeni on yksinäni ollessani norsun vittua mukaileva ja ignooraan tehokkaasti kaikki ympärillä olevat ihmiset. Teen sitä kyllä baarissakin yksin ollessani, mutta silloin humalaisten vastakkaisen sukupuolen edustajat itsesuojeluvaisto ja harkintakyky ovat sammuneet, joten he saattavat tulla juttelemaan.

Joten ei ole pelkoa, että yrittämättä saisi saalista.

Mä jo ajattelin ku santsi tuli, että joko se viikolloppu taas alkaa!

Back
Ylös Bottom