Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hartiahierontaa! Mulle! Nyt! Kiitos.
Kelpais. Vaikkei täs nyt mitään jumeja ookaan ni ois kiva joskus ihan semmonen kattooleffaaistuulattiallahierontaki. Se hyöty oli kyllä nuorempana soluasumisesta ku melkeen aina joku jakso vaivata.

Vitjan pimpulat että oli mettässä kivaa! Tuli talsittua siellä tunnin lenkki ja muista siirtymisistä tuli toinen tunti. Ihmeesti lumi ja pilvinen taivas valaisee. Tais mennä kyllä niiiin katabolian puolelle toi homma. Aiva sama, ens viikolla uudestaan. Nyt vaan töllöälöllöä ja mannapuuroa, mitäs muutakaan.

Just just, en mä mutta "yks kaveri".

Jep.

Ei vaan, tää sama sälli veti yläasteessa esim. ruokasoodalla viivan kotitaloustunnilla kun sanottiin ettei uskalla :D

-- Edit --

Niin siis, idiootti olen, mutta en yllytyshullu.

Loistava bändi, 5/5

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ice Power Hot -geeliä voisinki. Lämmittää mukavasti.

Laitoin itsekin äsken ekaa kertaa varmaan kolmeen vuoteen kylmägeeliä epätoivoni puuskassa. Viimeinen oljenkorsi, kun särkylääkettä ei ole ja sattuu. Se vaan tuskin korjaa paskaa kiertäjäkalvosinta. Vielä olis kylmäspray, mutta ei tähän kylmä taida auttaa. Ei ainakaan tunnu siltä.

Sain taas uuden ruokavalion, ei tuo ketoilu sovi mulle. ~2700kcal, 208g proteiinia, 328g hiilaria ja 68g rasvaa. Nyt alkaa dieetti maistuun muultaki ku joltain vitun broccolilta.

Menee hermot muihin vaihtareihin. Ei ne vittu osaa tehdä omaa osuuttaan ryhmätöissä...

Huomenta pöhöttyneet bulkkisiat (+Vee-ille joka näköjään on dieetillä)!

Aamu alkaa Aalto-yliopiston ennakkotehtävien teolla...

Entäs mä ku mä en oo vissii millää. Syönki mitä sattuu ja reenaan satunnaisesti. Jumalainen adoniksen vartalo hipoo täydellisyyttä ni ei tarvii rehkii kato.

Etkä sä sinne aaltoo pääse. Turha luulo t. kannustaja.

Back
Ylös Bottom