Pohkeestä hivuttaen varovasti ylöspäin eli ylämäki. Liian vaativaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saunaan! Kuka lähtee hieromaan mun pohkeita lauteille? Juu ei mitään nahistelua, siihen vaan jonoa siististi.
Näytti varmaan tyhjältä haarovälissä? Njaa, kai mää vetäydyn -huoh, puuron ääreen. Tässä odottais jo kevätkiristelyä, mutta jos tän kuun vielä loppuun jaksais läskeillä. Ei jaksaisi oikeen syödä.
Varovasti hivuttaen? Jätkähän on herrasmies.Pohkeestä hivuttaen varovasti ylöspäin eli ylämäki. Liian vaativaa.
ku heittää löylyä ja nojaa vähän eteenpäin, kyynärpäät lepää polvissa. Syvä huokaus samaan tahtiin sihisevän kiukaan kanssa. Hiki tippuu nenänpäästä lauteelle.
Varovasti hivuttaen? Jätkähän on herrasmies.

Tota mäkin ajattelin.Mulla iskee just tuossa vaiheessa jostain syystä aina valtava yksinäisyyden tunne.
Mutta ei sentään tartte hieroo kenenkään karvasia jalkoja.Mulla iskee just tuossa vaiheessa jostain syystä aina valtava yksinäisyyden tunne.
Mutta ei sentään tartte hieroo kenenkään karvasia jalkoja.
Eikös saunan pointti olekin se yksinäisyys ja rauha? Niinku mettätöissä
lol.kyllä sinäkin hieroisit jos sinä niistä jaloista välittäisit![]()
![]()
![]()
![]()
joo on mä yhen nyt vissii ainaki juonu....
Onks sulla synttärit?
Senköhän takia mulla on tunne että kaikki on niin päin vittua ku saunon niin vähän? Helvetti.
Eikös saunan pointti olekin se yksinäisyys ja rauha? Niinku mettätöissä