Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

upe9y6e3.jpg

Ruoka-aika.

Näitä on kiva katella dietillä ku ite syö jotain parsakaalia ja kanaa :D

Tuli käytyä hammaslääkärissä, nyt on turpa kipeenä siintä puudutuksesta... :face:

Mäkin kävin josain suuhygienistillä, putsas hampaanvälit sun muut hammaskivestä jne., perhana ku on kipeet ikenet. Kiva kuulla että "olet liikaa juonut juomia joissa on jotakin happoa, kiille alkaa karkaamaan" :( Noh, pitänee tuoremehuja jne. jättää vähemmälle.

Mäkin kävin josain suuhygienistillä, putsas hampaanvälit sun muut hammaskivestä jne., perhana ku on kipeet ikenet. Kiva kuulla että "olet liikaa juonut juomia joissa on jotakin happoa, kiille alkaa karkaamaan" :( Noh, pitänee tuoremehuja jne. jättää vähemmälle.
Mulla oli ihan sama homma n.2 vuotta sitten, ku join paljo limua ja söin makeisia yms. Päätin sillon että alan treenaamaan ja putsaan koko ruokavalion, ja ei ole sen jälkeen tullu limuja tai makeisia maisteltua kun todella harvaan. Nyt ei ollut edes reikiä, kun niitä yleensä oli tuolloin muutamiakin :rock:

Tiistai yhtä mukana kuin maanantaina mutta silti oon ihan keskiviikossa.

Tää arkeenpaluu on kyl niin kiva juttu, seuraavat kaks viikkoo menee varmaan totuttelussa. Tänäänkin tuntu ihan oudolta olla koulussa näin 6 vko:n jälkeen.

Saunaan! Kuka lähtee hieromaan mun pohkeita lauteille? Juu ei mitään nahistelua, siihen vaan jonoa siististi.

Saunaan olen kaivannut tässä viimeisen kuukauden, ja sitä ei ainakaan yhtään auta se, että jengi hehkuttaa saunomista esim. Pakkiksella. Mutta en minä hieromaan ryhdy, hyi yök, mene keskenäs.

No sitte mä en uskalla auttaa. Suuttuu kuitenki jos autan väärässä mäessä.

Se ois enään neljä yötä yövuoroa jäljellä ja sitte loma :dance: Saa nähä kuinka paljon tanssittaa maanantaina ko pitää herätä 0400 töihin :D

Back
Ylös Bottom