Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

sori offtopic
Remmit menivät varmaan 3-4 kierrosta tangon ympäri

Vinkki: omalle kohdalle ei oo tullu tarvetta koskaan heittää yhtä kierrosta enempää tangon ympäri.. Oon aina ihmetelly, ku toiset kerii sitä remmiä siihen tankoon. Ei hirveen turvallista, jos esim tempauksessa tanko jää käteen kiinni...

Vinkki: omalle kohdalle ei oo tullu tarvetta koskaan heittää yhtä kierrosta enempää tangon ympäri.. Oon aina ihmetelly, ku toiset kerii sitä remmiä siihen tankoon. Ei hirveen turvallista, jos esim tempauksessa tanko jää käteen kiinni...

Aina oppii jotain uutta, pittääpä ens kerralla kokeilla.
Tai sitten alan vaan reenaamaan näppeihin voimaa ja jätän koko remmit unholaan! Välillä on vaan mukava hifistellä ;)

Kyllä helposti varsinkin nahkaiset remmit saa niin tiukalle, että tekee tiukkaa saada ne pois. Monen monta kertaa leuanvedon jälkeen olen joutunut hieman kikkailemaan että saan ne remmit löysättyä siitä tangon ympäriltä, varsinkin vasemman käden kohdalla :D

Mä kerään sen siihen useemman kierroksen ja laitan sen niin ettei se mene itsensä päälle kertaakaan. Alotan ulkoreunasta ja kierrän sisäänpäin. Kyl mulla ainaki tipahtaa tanko ihan suorilta lattialle jos näpeillä irti päästän. Itelle toi taktiikka on tuntunu parhaalta just siks että se kaikki paino ei jää sille remmille vaan se tosiaan vaan avustaa sen verran et saa sen sit pidettyy käsis. Jos mä laitan sen yhen kierroksen ilman et se menee itsensä päälle ni se ei pysy yhtä hyvin ja jos kelaan sen itsensä päälle ni sit se ei anna yhtään myöden.

Sunnuntaina salilla tuli ekaa kertaa mulle vastaan tällänen hauikseen keskittyvä treenaaja. Veti ensin hauista käsipainoilla, sitten hauista tangolla, sitten hauista toisenlaisella tangolla...

on se jännä, mäki kerran näin ku joku tuli salille ja teki varmaa tunnin pelkkiä etureisiä erilaisilla jutuilla.. NYT ON KAIKKI NÄHTY.

sori oli vaa pakko..

Olin vaihteeksi meijerillä treenaamassa ja vetelin siinä omaa kovaa kun keskittymisen katkaisi heppu, joka käveli salin ainoaa käytävää kahden käsipainon kanssa. Normi on se että porukka vetää siinä eestaas askelkyykkyä, mutta tämä siis käveli painot käsissä. No, en kiinnittänyt sen enempää huomiota, mutta hetken päästä sama heppu käveli siitä vielä isompien käsipainojen kanssa.
Hahahaha tämä onkin aivan vitun hauskaa. Varmaan nauraisit näitäkin että uunot kävelee painot käsissä.

kiri-fw.jpg

mqdefault.jpg

Se treeni jatkui tuota rataa vielä kauan aikaa mitä kerkesin vilkuilemaan.. oiskohan jonkun puolisen tuntia hinkannut hauiksia ja sitten lähti pois.

Hehee hahaa, olisin voinu olla vaikka mä jos treenaisin samalla salilla ku sä. Ite teen 30min rintaa ja sit 30min hauiksia. Hauiksia teen jopa ensteks isolla tangolla, sit kässäreillä ja sit niinku vittu viel rystyset ylöspäin Z- tangolla!

Tän ketjun melkein vois jo sulkee. Jengi vaan itkee täällä ku näkee jonkun treenaavan monijakosella ohjelmalla.

Se treeni jatkui tuota rataa vielä kauan aikaa mitä kerkesin vilkuilemaan.. oiskohan jonkun puolisen tuntia hinkannut hauiksia ja sitten lähti pois.

Täällä on ihan normaalia että jotkut teinit hinkkaavat hauiksia jonkun tunnin. Tosin tekee ne muutakin kroppaa, mitä ne sen 2-3h salilla on. Mut se tunti tosiaan on omistettu erikseen hauiksille.

Sunnuntaina salilla tuli ekaa kertaa mulle vastaan tällänen hauikseen keskittyvä treenaaja. Veti ensin hauista käsipainoilla, sitten hauista tangolla, sitten hauista toisenlaisella tangolla...

Siis WTF ? mikä tossa oli hauskaa? ite veivaan hauiksia kyllä monenlaisilla liikkeillä...
jopa sen 45min :S En ole ajatellut että minulle nauretaan salilla.

Nyt lopetan hauisteni treenaamisen.

Siis WTF ? mikä tossa oli hauskaa? ite veivaan hauiksia kyllä monenlaisilla liikkeillä...
jopa sen 45min :S En ole ajatellut että minulle nauretaan salilla.

Nyt lopetan hauisteni treenaamisen.

Se varmaan riippuu vähän hauiksen koosta että nauretaanko.

Kyllähän sen nyt aika usein näkee treenaajasta tekeekö se erikoisempaa treeniä, vaiko on vain spede. Hankala ilman videoita tänne kaikki demonstroida.

Eli kaikki aloittelijat jotka haluaa 4 jakosella tehdä on spedejä? Pitääkö olla valmiiks vähintään 45cm kädet että saa tehdä rinnan ja hauiksen samassa reenissä?

Yksi vanhempi herrasmies aloitti salilla keskustelun: "ei passaa kovin isoilla painoilla tehdä ku pari sydänkohtausta saanu viimesen alle puolentoista vuoden aikana" Vakava asia, mutta meinas naurattaa ku oli jotenki niin koomisesti todettu :D Ei ollu niin tavanomainen selitys ku yleensä kuulee..

Back
Ylös Bottom