Joo toi Hämeenlinnan piukat paikat & kovat kundit on kyllä ihan täynnä kaikenlaisia pizzan pyörittäjiä aina, mikäli on kaveriin uskominen. Toi nimi aiheuttaa itsessänikin hilpeyttä. :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä komediasta, mutta tänään pääsin todistamaan todella pelottavaa jalka reeniä.
Menin salille ja vedin verryttelyni ja siirryin venyttelemään ja odottamaan kyykky räkin vapautumista, siinä kyykkäs sellanen 70 kg jantteri jollain 80 kympillä. No sarjansa sai tehtyä ja innostu niin että latoi tankoon painoja yhteensä 140 kilon edestä.
Mietin hetken aikaa että tuolla fysiikalla ei tota jumalauta nosteta. Toivottavasti ei käy mitään. No verryttelin siinä ja jätkä istui penkillä toljottaen tankoja johon oli Romut laittanut, tätä psyykkausta kesti sen 10 min. Sitten reteesti jantteri asteli räkille, laitto painonnostokengät jalkaan ja vyön päälle. Tankoa pois ottaessa ajattelin että fak mii kohta sattuu. Sitten alkoi itse suoritus, Laskeutuminen alas oli jokseenkin vaivalloisen näköistä ja heti polvien koukistuttua paino alkoi kaatumaan eteeen ja liike muuttui mutkaselällä tehdyksi julleksi. Täristen sai painon ylös ja heti perään kaksi samanlaista "kyykkyä" Pelkäsin kaverin selän terveyden puolesta aivan helvetisti. Neljännellä ei enää julle / kyykky tullut ylös vaan kaveri rojahti taakse päin romujen kanssa perseelleen. Onneksi turvaraudat pelasti pahemmilta vahingoilta. Hieman hölmistyneenä tyhjensi tangon ja pääsin kyykkäämään. Siirtyi viereiseen hackkiin ja siinä kyykky sarjojeni välissä ihmettelin onko salilla remontti menossa kun kuului pauke .
No ei ollut vaan kaveri teki hackkia rojahtaen alas niin että kelkka lyö pohjaan joka toistolla ja hirmuisella kamppailulla ylös, silti oli pakko laittaa romua lisää ja jossain vaiheessa ylöstyöntäessä polvet karkasivat sivuille ja kelkka rojahti alas jättäen kaverin alleen kyykkyyn. Sieltä se sitten sai kammettua ittensä jotenki pois. Ja lähti kiukustuneen oloisena menemään.
Pieni ego check vois olla paikallaan maybe.
Komediaa on ainakin toi nimi, menee varmaan väsymyksen piikkiin kun repesin huolella. Jos sitä nukkumaan nyt :lol2:
Ehkä hauskin kokemus salilta tähän mennessä oli joskus kymmenisen vuotta sitten, joku lihava pitkätukkanen heppu teki pelkkää habaa ja vatsoja ja lähti sit menee.![]()

Pari kuukautta sitten joku jannu tuli nostelemaan. Tarkka ohjelma hänellä ainakin oli; hän teki ainakin viidellä(5) eri tapaa hauista tyyliin: käsipainoilla hauista, tangolla hauista, alataljalla hauista, lippahattu päässä hauista ja lippahattu vinossa hauista jne. Niin ja vaihtelun vuoksi joko istualtaan tai välillä seisaaltaan... Sitten jannu lähti pois. Hän teki siis vain hauista ei edes niitä vatsoja. Tosin hänen ei ilmeisesti tarvinnut, koska ei ollut lihava :DEhkä hauskin kokemus salilta tähän mennessä oli joskus kymmenisen vuotta sitten, joku lihava pitkätukkanen heppu teki pelkkää habaa ja vatsoja ja lähti sit menee.![]()
AHAHAHHAHAA kultanen 2000-luku![]()
tämä sopisi esim minuun...olen tehnyt välillä käsitreenin kahdessa osassa. Käytän välillä lippistä reenatessa!Pari kuukautta sitten joku jannu tuli nostelemaan. Tarkka ohjelma hänellä ainakin oli; hän teki ainakin viidellä(5) eri tapaa hauista tyyliin: käsipainoilla hauista, tangolla hauista, alataljalla hauista, lippahattu päässä hauista ja lippahattu vinossa hauista jne. Niin ja vaihtelun vuoksi joko istualtaan tai välillä seisaaltaan... Sitten jannu lähti pois. Hän teki siis vain hauista ei edes niitä vatsoja. Tosin hänen ei ilmeisesti tarvinnut, koska ei ollut lihava :D
Liekkö komediaa vai kauhukomediaa..
Eilen illalla oli selkätreenin vuoro, tuohon aikaan illasta ei salilla enää kanssatreenaajia ollut.
Täältä pakkikselta oppia ahmineena päätin kokeilla tehdä leuat vetoremmien kanssa, normaalisti olen tehnyt aina ilman remmejä.
Pitkän taistelun jälkeen olin köyttänyt itseni remmeillä kiinni tankoon ja sarjan vuoro. No sarja meni ihan ok, mutta sittenpä alkoi varsinainen komedia.
Vittu en päässyt siitä leuanvetotangosta enää irti, olin saanut kirittyä vetoremmit jotenkin solmuun! Siinä sitten roikuin ja sätkin kuin mikäkin kala ja yritin kammeta itseni irti noista remmeistä :D Meinaspa oikeasti iskeä hätä, että tässäkö mä nyt aamuun asti roikun "ristillä" ennenkuin siivooja tulee ja pelastaa mut pinteestä. Sain juuri ja juuri kurotettua jalalla vähän kauempaa tasapenkin, jonka päälle sitten kiipesin ja loppujen lopuksi pyöriteltyä remmit irti. Piti oikein hetki istahtaa ja puhallella tuon episodin jälkeen, että mitä vittua juuri äsken tapahtui:D
Jep, voi ollakin jotain tuon suuntaista, että teki esim. kahdessa osassa. Mahdollisesti hänellä on ollut aamulla ohjelmassa muutakin, mutta tuolloin ulkopuolisen silmään moinen kyllä hieman huvitti. Puhutaan kuitenkin vain yhdestä lihaksesta, johon tehty rasitus eri liikevariaatioilla ei hirveästi poikkea.tämä sopisi esim minuun...olen tehnyt välillä käsitreenin kahdessa osassa. Käytän välillä lippistä reenatessa!
Itse en siis pitänyt salikomediana sitä vaan normitreeninä
Salikomediaa joskus 10v sitten...pyysin kaveriani varmistamaan penkissä ja kun olisin tarvinnut varmistusta niin kaveri jutteli jonkun tuntemattoman kanssa ja kun huusin auttamaan tuli ja nappas äkisti toisenpään tangosta ylös!! no siinähän heilahti toiselta puolelta painot pois jnejne
Jos kaveri vetää oikein urakalla niitä nakkeja ja ranskalaisia, niin ei mikään ihme, että pitää lähteä salille treenaamaan kauppakassien kantoa. Välillä tulee kyllä vastaan sellaisia ihmisiä, että ei voi kuin hattua nostaa, että on jaksanut oikeasti työstää kroppansa niin kamalaan kuntoon, ettei voi olla varma onko tuo mahdollista saada aikaan lettuja syömällä vai onko The Blob aloittanut suurhyökkäyksen.A.. Normi on se että porukka vetää siinä eestaas askelkyykkyä, mutta tämä siis käveli painot käsissä. No, en kiinnittänyt sen enempää huomiota, mutta hetken päästä sama heppu käveli siitä vielä isompien käsipainojen kanssa. Siinä kohtaa rupesi ahdistamaan sillä tavoin, että sivusilmällä seurailin mitä se uuno puuhaa. No, kohta oli käsissä jo nelikymppiset, joiden kanssa se käveli eestaas.... Kun tämä 160cm kaveri vielä näyttää siltä, että hän on elänyt nakeilla ja ranskalaisilla ilman vittu edes sinappia ja ketsuppia, syönyt viimeiset vuodet kaikki ateriansa tietokoneen ääressä ja on virtuaalielämässä (esim. GTA:ssa tai peräti WoW:ssa) tosi "kova jätkä", niin herää kysymys: MISTÄ NÄITÄ IDIOOTTEJA RIITTÄÄ? ...
A...Olin vaihteeksi meijerillä treenaamassa ja vetelin siinä omaa kovaa kun keskittymisen katkaisi heppu, joka käveli salin ainoaa käytävää kahden käsipainon kanssa. Normi on se että porukka vetää siinä eestaas askelkyykkyä, mutta tämä siis käveli painot käsissä. No, en kiinnittänyt sen enempää huomiota, mutta hetken päästä sama heppu käveli siitä vielä isompien käsipainojen kanssa. Siinä kohtaa rupesi ahdistamaan sillä tavoin, että sivusilmällä seurailin mitä se uuno puuhaa. No, kohta oli käsissä jo nelikymppiset, joiden kanssa se käveli eestaas. ..:face:

Heppu selvästi treenas farmers walkia![]()
Itekkin tässä tein sitä yksi kerta, samaan tyyliin, mutta en kuin kerran kävellyt. Kyllä siinä jotkut katsoi kummasti, mutta ne ei osaakkaan treenata.Heppu selvästi treenas farmers walkia![]()

Kyykkäsin smitissä, shortsit imi hikisiin reisiin kiinni. Tulin alas aika reippaasti, ja kuulu riits (vaikka napit korvilla) voin sanoa että räjähtävyys ylöstuloon parani 114%.... Perseen puolelle tuli 30cm ratkeama. Se että kaikki lähelläolijat yrittivät pitää naurua ja esittää ettei mitään tapahtunut, epäonnistuivat siinä. Minä näin että te hirisittä![]()
Kyykkäsin smitissä, shortsit imi hikisiin reisiin kiinni. Tulin alas aika reippaasti, ja kuulu riits (vaikka napit korvilla) voin sanoa että räjähtävyys ylöstuloon parani 114%.... Perseen puolelle tuli 30cm ratkeama. Se että kaikki lähelläolijat yrittivät pitää naurua ja esittää ettei mitään tapahtunut, epäonnistuivat siinä. Minä näin että te hirisittä![]()
Aavistuksen skeptisesti suhtaudun tähän, katsos kun vuoden 88 jälkeen en ole koskaan tavannut ketään, joka saisi vetoremmit sillä lailla solmuun, ettei ne aukea kun hellität kouraa. Itse asiassa se on käytännössä jopa mahdotonta. Yhden olen tavannut joka roikkui sormuksesta ylätaljan haassa, eikä näyttänyt viihtyvän ollenkaan, mutta en ketään joka olisi jäänyt remmeistään jumiin.