Olin eilen kuntotestattavana eräällä salilla. Testaajana oli sellanen suhteellisen kireessä kunnossa oleva pikkasta päälle parinkymmenen oleva mimmi.
Siinä sitten kokoajan oli sellanen näyttämisen halu ja ego senkun vaan kasvo kehujen myötä.
Sitten tuli tää pahamaineinen kovimmankin punttikarjun vihollinen; eteentaivutus.
Asetuin istualteen siihen ja ajattelin nyt, että vetäsen aivan jäätävät lukemat siitä. Neidin suusta kuului: "5..4..3..2..1..NYT" ja itsevarmuus sitten tippui egon saattelemana tavarajunan lailla sillalta alas. Rykäsin nimittäin itteni niin kovaa sinne eteen, että pääs niin jumalaton sprägäri persuksista, että taitaa neidillä vieläkin korvissa tinnittää.
Neitiä vähän sitten hymyilytti tän jälkeen. Itteäni ei.
Tulipahan nekin H**********n testit tehtyä.
Sitten tää toinen stoori, joka on vähän lyhkäsempi.
Tulin just salireenin jälkeen suihkusta, ja viihdyin vähän pidemmän aikaa munasiltani siinä pukkarissa, kun siellä ei sitten ketään muita ollut.
Menin sitten yhden kaappirivin taakse kattelemaan peilistä selässäni olevaa vittumaista ihottumaa.
Kun olin palaamassa kaapille, niin siinä käytävän puolessa välissä oli tän salin naispuolinen pirtsakan olonen nuori työntekijä imuri kädessä tulossa mua kohti. Siinä sitten pysähdyin ja vaihettiin nopeesti katseita ja emäntä painelee hirveetä kyytiä ulos pukkarista. Mitään muuta sen suusta ei kuulunu, kuin: "oi anteeks, herran jumala!".
Itteäni lähinnä vitutti se, että sen piti se helvetin imuri jättää siihen keskelle käytävää.