Kerran olin salilla ja oli haaveissa ottaa kova kolmonen kyykyssä, ja ei tietenkään salilla kuin yksi langanohut kaveri. No kerron huolellisesti tälle että miten varmistat ja montako toistoa olen ottamassa. Totesin siinä että eiköhän tämä kaveri ymmärtänyt että miten homma menee. Tanko irti telineestä ja taka-askeleet. Katse eteen, ja näin kuinka kaveri seisoi kädet taskussa noin puolentoista metrin päässä. Eipä siinä pystynyt mitään sanomaan kun kuorma oli niskassa. Kakkosen otin ja kävelin telineeseen, kiitin kaveria ja päätin etten enään ikinä pyydä ketään tuntematonta varmistelemaan.
Tiedä onko sitten tämä toinen juttu komideaa vai mitä. Menin eräälle pikkusalille jossa kävin harvemmin. Otin tangon räkistä, ja samantien katsoin että wtf? Tangossa oli jotain tahmaa, ja sniffasin käsiä... joko sankari oli laittanu pihkaa tankoon. Vissiin oli ajatellut että ote pitää paremmin. No otin pystärit tällä pihkatangolla, ja jatkoin siitä sitten kädet taikinassa käsipainohin, arvakkaa oliko jokanen käsipaino siinä samassa helvetin kuusenpihkassa, ja sitä oli sitten paljon. Pihkat sain nypittyä käsistä illan mittaan, mutta haju jäi pitkäksi aikaa. Ok, ymmärrän että varsin hyvää grippiä tarjoaa pihka, mutta olisiko kotisalihommia tuommoset?
Kolmas tarina on niin hävettävä etten ole sitä edes kavereille kertonut, mutta nyt kun siitä on jo noin 15v aikaa niin voin jakaa. Olin sillon itse kohtalaisen kovassa kunnossa ja jälleen kerran kävin sellaisella salilla missä harvemmin olin käynyt. Katselin siinä sitten sitä porukkaa, ja silmiin pisti eräs kovaa treenaava posket lommolla oleva kaveri. Siinä sitten hän otti collegen pois päältä ja sellainen wifebeater tyyppinen kireä paita paljasti että tosi kovassa kunnossa oli tämä tapaus. Ajattelin että vois kysellä kun sm-kisat kolkuttelee ovelle että onko mahdollisesti menossa sinne. Hetken juttelun jälkeen selvisi että olihan hän menossa kisaamaan. Kysyin sitten että varmaan alle seiskakymppiin mahtuu kun äkkiseltään arvioin painon. Tähän tämä totesi jotta raskaaseen olen menossa... Siinä oli varmaan kiva ilme meikäläisellä, kun tajusin että tämähän onkin nainen. Näin hänen ilmeestään että nautti kun olin luulut häntä mieheksi. Äänestä ei erottanut ja ulkoinen olemuskin oli 100% miehinen. Sm kisoissa näin sitten tämän naikkosen lavalla ja ihan kivasti pärjäsi.