Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Ehdottakaa salin omistajille että lattiaan pulttaa kiinni semmosen telineen (putkenpätkä) minkä sisään sen tangon toisen pään sitten tunkee niin se pysyy siinä, siinä on siis saranat tietyisti että se liikkuu mihkä vaan suuntaan. Omalla salilla on tällänen.

Pikkasen laitto hymyilyttämään, kun seurasin sivusilmällä kahta vanhempaa rouvaa salilla, joista toinen oli ilmeisesti "se kokeneempi" ja neuvoi ystävätärtään. Tekivät siinä vierekkäin peilin edessä jotain kyykkyjuttuja käsipainojen kanssa ja yhtäkkiä tämä konkari toteaa että " olet sä kyllä laihtunut". Toinen vastaa: "Ihan tosi! Vau! Kun vaaka näyttää vaan koko ajan isompaa numeroa!" Konkari tähän tietysti toteaa, että lihastahan se on tottakai, mikä on tullut.

Niillä kolmen kilon käsipainoilla ja 30 toiston sarjoilla ei ainakaan monen kilon painonnousu selity, luulisin...:D Aika perus, mutta hymyilytti silti.

Tein itse penkkiä ja salin sillä puolen ei muita ollut, joten pyysin josko toinen heistä olisi viitsinyt tulla ihan varmuuden vuoksi hiukan auttamaan, jollen saa tankoa ylös. Aika pienet painot mulla vielä penkissä on, joten auttamaan pystyy melkein kuka vain. Ykkösmaksimia siis kokeilin. Tämä konkari sitten harppoo itsevarmana luokseni ja tarjoutuu varmistamaan. Sain pinnistettyä siinä sitten kaksi toistoa ja iloissani olin pomppaamassa ylös, kun varmistajani toteaakin, että "joo, tais olla näköjään liian isot painot." Tosiaan, kun en jaksanut tehdä sitä hänen suosittelemaa 30 toistoa, heh :) Itse olin kyllä ihan tyytyväinen kahteen.

Ratkes tänään verkkarit haaroista vielä kunnon ääniefektin kera kun tein bulgaarialaisia kyykkyjä. Onneks oli samanväriset (mustat) boxerit verkkareiden alla ja omaan taidon nauraa itselleni niin jatkoin vain leppoisasti treenaamista.

Kerran olin salilla ja oli haaveissa ottaa kova kolmonen kyykyssä, ja ei tietenkään salilla kuin yksi langanohut kaveri. No kerron huolellisesti tälle että miten varmistat ja montako toistoa olen ottamassa. Totesin siinä että eiköhän tämä kaveri ymmärtänyt että miten homma menee. Tanko irti telineestä ja taka-askeleet. Katse eteen, ja näin kuinka kaveri seisoi kädet taskussa noin puolentoista metrin päässä. Eipä siinä pystynyt mitään sanomaan kun kuorma oli niskassa. Kakkosen otin ja kävelin telineeseen, kiitin kaveria ja päätin etten enään ikinä pyydä ketään tuntematonta varmistelemaan.

Tiedä onko sitten tämä toinen juttu komideaa vai mitä. Menin eräälle pikkusalille jossa kävin harvemmin. Otin tangon räkistä, ja samantien katsoin että wtf? Tangossa oli jotain tahmaa, ja sniffasin käsiä... joko sankari oli laittanu pihkaa tankoon. Vissiin oli ajatellut että ote pitää paremmin. No otin pystärit tällä pihkatangolla, ja jatkoin siitä sitten kädet taikinassa käsipainohin, arvakkaa oliko jokanen käsipaino siinä samassa helvetin kuusenpihkassa, ja sitä oli sitten paljon. Pihkat sain nypittyä käsistä illan mittaan, mutta haju jäi pitkäksi aikaa. Ok, ymmärrän että varsin hyvää grippiä tarjoaa pihka, mutta olisiko kotisalihommia tuommoset?

Kolmas tarina on niin hävettävä etten ole sitä edes kavereille kertonut, mutta nyt kun siitä on jo noin 15v aikaa niin voin jakaa. Olin sillon itse kohtalaisen kovassa kunnossa ja jälleen kerran kävin sellaisella salilla missä harvemmin olin käynyt. Katselin siinä sitten sitä porukkaa, ja silmiin pisti eräs kovaa treenaava posket lommolla oleva kaveri. Siinä sitten hän otti collegen pois päältä ja sellainen wifebeater tyyppinen kireä paita paljasti että tosi kovassa kunnossa oli tämä tapaus. Ajattelin että vois kysellä kun sm-kisat kolkuttelee ovelle että onko mahdollisesti menossa sinne. Hetken juttelun jälkeen selvisi että olihan hän menossa kisaamaan. Kysyin sitten että varmaan alle seiskakymppiin mahtuu kun äkkiseltään arvioin painon. Tähän tämä totesi jotta raskaaseen olen menossa... Siinä oli varmaan kiva ilme meikäläisellä, kun tajusin että tämähän onkin nainen. Näin hänen ilmeestään että nautti kun olin luulut häntä mieheksi. Äänestä ei erottanut ja ulkoinen olemuskin oli 100% miehinen. Sm kisoissa näin sitten tämän naikkosen lavalla ja ihan kivasti pärjäsi.

Tuli mieleen tässä heti perään, tapahtuma mikä hävetti kavereita muttei mua. Kaveri soitteli salille, ja hetkeä ennen kun olin lähdössä tajusin että mun kaikki verkkarit on märkänä pyykkinarulla. Salimatkan varrella jonka taitoin kävellen oli citymarket, joten suuntasin sinne pikaostoksille. Kattelin niitä vaateräkkejä, ja hetken pyörittyäni siinä ajattelin että paskat tästä vaan nopeesti jokku, otin jotkut addun verkkarit sen kummemin kattelematta. Siitä sitten rip rap salille, ja hintalaput veke, ja housut jalkaan. Ei helevetti, ne oli semmoset naisten piukat housut jossa oli trumpettilahkeet. Kaveri ei saanu happea kun mä arvoin että kehtaako näillä mennä tonne. Housut oli pers vaossa ja pallit paisto, mutta en antanu sen häiritä. Kaverit haukko henkee, huuteli liisaksi jne, mutta vetäsin treenit kunnialla läpi. Paluumatkalla sitten menin takasin cittariin ja sanoin infossa että palauttaisin nämä. Myyjä kysy että oliko väärän kokoset, johon totesin että väärän sukupuolen. Myyjäkin repes... Olen siitä kuullut jonkin verran jälkikäteen.

Hackissa viimeisessä pudotussarjassa pyllähdin istuvalteni, vieressä ollut treenikaverini kysyi nauraen: "Miten sä onnistuit tossa vaikka veisit kuinka loppuun niin ei sitä pyllähtää tarvitse.". En tiedä, miten siinä nyt noin kävi. Noloa joka tapauksessa, herätti salilla "positiivista" huomiota. :D

Makuasioista ei voi kiistellä :D Sit jos niin kävis että sinne vielä eksyn niin jotain kammottavaa tapahtuis tietenkin heti :rolleyes:

Todennäköisesti sinne eksyisi paidatta treenaava jantteri, jolla suurin tarkoitusperä tuntuu olevan pitää mahdollisimman paljon meteliä treenatessa. Tiukassa kunnossa äijä ei siinä mitään. Mutta paidan voisi pitää kuitenkin päällä, eikä kaikki liikkeitä tarvitse lopettaa painojen kolisteluun. Siis minun mielestäni.

Todennäköisesti sinne eksyisi paidatta treenaava jantteri, jolla suurin tarkoitusperä tuntuu olevan pitää mahdollisimman paljon meteliä treenatessa. Tiukassa kunnossa äijä ei siinä mitään. Mutta paidan voisi pitää kuitenkin päällä, eikä kaikki liikkeitä tarvitse lopettaa painojen kolisteluun. Siis minun mielestäni.

Tai ehkä sama vanha pappa, joka kerrankin jahtasi mua ko. paikassa ympäri salia niin että suurin piirtein sai karkuun juosta.

Tää kyseinen ilmanpaitaa reenaaja ni oon muistaakseni kirjotellu siitä tänne ketjuun. Täysin urpo äijä, onneks en enään oo nähny pitkään toviin!

Nyt on parina päivänä ollut salilla joku turkkilainen tai muu vastaava saatanan karvainen ukko. Sillä on päällä ylitiukat, lyhyet shortsit ja sellainen 70-luvun hihaton paita missä kaula-aukko menee niin alas, että sen karvainen maha näkee sieltä. Päässä on tietty hempeän vaaleanpunainen silkki- tms. huivi, joka on solmittu hikinauhaksi. Se sitten haahuilee pitkin salia välillä tehden jonkin liikkeen pikkupainoilla ja sit menee avoimesti kuolaamaan naistreenaajia parin metrin päähän.

Näin tänään kun joku teki runkkupenkkiä :face: aluksi meni ihan hyvin mutta sitten tuli liikaa painoa tankoon. noh kait sellast sattuu.

Tuo on kyllä hauskinta mitä voi käydä et jollaki loppuu voimat salilla kesken. Pikkasen naurettavaa ku laitetaan niin paljon painoa, että muutaman toiston jälkeen ei jaksakkaan nostaa...

Mitenkähän paljon komediaa jotkut ihmiset löytää, kun joku testaa yt'tä. "Tänään yks teki salilla vaan ykköset kyykyssä, mavessa ja penkissä."

Back
Ylös Bottom