Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Vitsi, taisin itse aiheuttaa salikomediaa. Tein sjmavea ja viimeisen setin jälkeen vedin 60kg rinnalle ja kannoin räkkiin, jotta painot olisin helpompaa ottaa pois. Kuitenkin, kun olin hieman hapoilla, niin en jaksanut katsoa sen tarkemmin, että menikö tanko kunnolla telineisiin ja kun päästin irti niin toinen puoli rämähti alas. Hämmentyneen katselin, että mitä täällä tapahtuu ja avukseni tuli joku herrasmies ja nostimme toisenkin puolen tangosta takaisin rautoihin :) Tämä on niin suuri häpeä, että en mene salille enää ikinä. :D

Joskus saliuran alussa mulle sattui myös saman tyylinen tapaturma, mutta liikkeenä oli penkki ja kuumotus tapaturman jälkeen oli inferaalinen. Setin jälkeen olin lyönyt tangon telineisiin ja olin nousemassa ylös niin toinen puoli tippuu ja tanko jää varmaan sentin päähän naamasta. Silloinkin tangossa oli 60kg ja onneks oli ison kiekot niin tanko kerkes stopata ennen naamataulua. Luulisin, että olisi voinut sattua muuten :)

Vitsi, taisin itse aiheuttaa salikomediaa. Tein sjmavea ja viimeisen setin jälkeen vedin 60kg rinnalle ja kannoin räkkiin, jotta painot olisin helpompaa ottaa pois. Kuitenkin, kun olin hieman hapoilla, niin en jaksanut katsoa sen tarkemmin, että menikö tanko kunnolla telineisiin ja kun päästin irti niin toinen puoli rämähti alas.

Onnistuin maanantaina samassa tempussa kyykkysarjan jälkeen. Tanko räkkiin ja käännyin lähteääkseni hakemaan lisää painoja ja KILINKOLINRÄMPS, toinen puoli alas. Onneksi oli eka lämppärisarja ja tyhjä tanko. Ja tyhjä sali. :D

Tänään oli salilla sellainen isommanpuoleinen herrasmies, arviolta 140-70 kiloa. Tää rupes sitten kyykkäilemään, mutta ikävä kyllä verkkarit ja t-paita olisivat voineet olla hieman löysempää maillia. Tästä syystä sarjan lopussa sieltä ammotti sellainen lihava, hikinen, karvainen persvako lähes kokonaan. Kaveri selvästi tajusi tämän, koska korjasi aina sarjan jälkeen äkkiä housut ylös. Veti kuitenkin kylmänviileästi sarjat loppuun.

Tämä toistui taas eilen. :(

Toi on niin totta Aeon! :D Mulla kävi kerran tällanen episodi: Olin siinä vedelly jo hyvän tovin, kunnes kovan setin jälkeen siinä sarjatauolla pari viehkeetä tytsyy tuli pyytämään multa apua. Sali oli melkein tyhjä, kun sen verran myöhään reenasin ja tytöt ilmeisesti ekaa kertaa tällä salilla. En saanu mitään selvää/tajunu puoliakaan mitä mulle selittivät, mutta ilmeisesti oli jokin hätä pukkarin oven kanssa. (meillä on sellaset elektroniset avaimet joilla pääse salille ja saa pukkarin kaapit auki/lukkoon) Siinä sit jotain murahtelin ja mentiin sinne pukkariin kattoon sitä kaappia. Olin jo repimässä sitä ovea irti siitä kaapista, kun kuulin tytön sanovan et "nii, mä halusin vaan kysyy et miten tää avain toimii, kun en saa auki tota lukkoa.." :dance2: Tässä vaiheessa oli turhaa yrittää pitää coolia olemusta tai pokkaa.. Näytin tytöille, kuinka avain toimii ja poistuin paikalta. :david:

Mun kanssa samalla salilla treenaa pari junnua ja ne on selvästi katsonut tarkkaan gymlogin jaksoja :D Kaiken kruunaa vimosen päälle tiukat paidat.

Tänään oli naispainotteisella salilla n.90% naisista tiukat housut ja topit. Nauratti niin saatanasti! Mutta tarpeeks hikoiltuani otin hupparin pois ja huomasin että minunkin t-paita oli aika tiukka :( Kylläpä hävetti :nolo:

Mun kanssa samalla salilla treenaa pari junnua ja ne on selvästi katsonut tarkkaan gymlogin jaksoja :D Kaiken kruunaa vimosen päälle tiukat paidat.

Itsekään en oikein ymmärrä missä se hauskuus on. Hyvähän se on, jos etsitään sopivia liikkeitä. Ja älkää taas aloittako sitä vaatetusvääntöä, pliis.

Kyllä se muakin on pari kertaa pistänyt hymyilyttään kun näkee nuorten killien tekevän gymlogista tuttuja liikkeitä. Jos Pakkotoistolla olisi sellainen salainen kädenpuristus tai tervehdys, tuossa olisi oiva paikka sellaiselle. Komediaa? Njet.

Löin kyllä itseäni kerran tangolla leukaan kun tein pystypunnerruksia - räjähtäviä vieläpä. Onneksi taidan olla salini ainoa kyylä, koska kukaan ei näyttänyt nauravan..

Kyllä se mua pisti hymyilyttämään, kun sitä nyt sivusilmällä crossaillessa seurasin. Älkää ottako niin vakavasti :) Ei tämän ollut tarkoitus olla mikään maailman suurin vitsi, mutta kyllähän salilla ihmiset kiinnittävät huomiota erilaisiin asioihin. Mikä jonkun mielestä on hauskaa, toisen mielestä ei.

Kai tämäkin tänne kuuluu. Samalla salilla käy sellanen noin 50v iso äijä , messevä paskamaha ja ilmeisesti ei ihan kaikki muumit ihan kotona. Äijä yrittää kaikin tavoin häiritä muiden treeniä , heti kun joku antaa sille tilaisuuden esim. vahingossa moikkaamalla tätä äijää niin se hyökkää kimppuun kyselemään/selittämään jotain aivan puuta heinää. Eilen häiriköi jotain uutta salilla kävijää jolla napit korvilla , kävi useamman kerran kysymässä sen treenistä ja 'neuvomassa' jotain vaikka varmasti näki ettei tätä äijää kiinnosta sen jutut.
Tyyli äijällä on, että kaikkien on syytä huomata sen treeni , eli aina kun mahdollista niin painot/painopakka tiputetaan mahdollisimman isolla ryskeeellä alas , vaikka painot sen kokoiselle äijälle aika naurettavan pieniä.
Ihan parhautta kun oon nähny kuinka joku sen oman ikäinen kaveri moikkas sille penkkipaikalta kun tää äijä oli tekemässä ylätaljassa jotain -> pakka tiputettiin sillä sekunnin sadasosalla alas ja rynnättiin penkkipaikalle :hyper:
Nuoret naiset tuntus kans olevan tän äijän mieleen , painelee heti heittämään paskaa läppäänsä kun joku uusi neito sattuu salille :D. Ulkomuodosta ja jutuista päätellen pimpsaa on tullut viimeksi 20v sitten jos silloinkaan.

Onneks ite oon tällanen antisosiaalinen paskiainen ja mun naamasta näkyy ettei kiinnosta vittuakaan kuunnella sitä, joten ei oo tullut mulle selittämään mitään. Hauska katella sen menoa salilla...
Missä päin reenailet, koska kuullostaa hyvin tutulta

Siskolta oli kysytty mun penkkitulosta ja se muisti sen 30 kiloa alakanttiin. Nyt alkaa kylillä levitä huhu että olisin muka joku kynis. IKINÄ EI OLE HÄVETTÄNYT NÄIN PALJOA!

Tein salilla maastavetoa, ja olin juuri ostanut sellaiset ihonmyötäiset, mustat salitrikoot. Poikakaveri vaan virnisteli, että "kiva kun on noin tiukat housut", ja mulkasin sitä vaan. Vasta treenin jälkeen se sitten vihjaisi, että niin, niistähän paistaa alkkarit lävitse, kun se kangas venyy... No, onneksi oli hienot valkoset kukkakuvioiset alushousut päällä :D

Toisella kertaa tein penkkiä ja poikakaveri oli joutunut varmistajan hommiin. Lähdin tekemään viimeistä toistoa, siinä ähisin ja puhisin, painot meinas jäädä rinnalle, mutta sitten keräsin viimeiset voimanrippeet ja ryhdyin pusertaan sitä tankoa ylös, ja tuntui siltä, että hei jes, sehän menee muuten ylös. Sitten poikakaveri tarraa tankoon ja kiskoo sen ylös, kun oli katsonut että aijaha, jää rinnalle. Karjuin naama punasena että "ÄLÄ VTTU KOSKE SIIHEN TANKOON!!!" ja revin sen alas sen käsistä, ja pelästyneenä se raukkaparka irrotti sitten otteensa ja antoi mun tehdä sen vikan toiston. Meinattiin tikahtua nauruun siinä vaikka mä nyt vähän turhan kipakasti rääkäsinkin... :puntti: Seuraavassa sarjassa sainkin sitten rääkyä tanko rinnalla, että auttaa sen ylös :D

En tiedä, meillä ainakin oli komiikkaa, jos ei muilla :lol2:

Kyllä se muakin on pari kertaa pistänyt hymyilyttään kun näkee nuorten killien tekevän gymlogista tuttuja liikkeitä. Jos Pakkotoistolla olisi sellainen salainen kädenpuristus tai tervehdys, tuossa olisi oiva paikka sellaiselle. Komediaa? Njet.

Löin kyllä itseäni kerran tangolla leukaan kun tein pystypunnerruksia - räjähtäviä vieläpä. Onneksi taidan olla salini ainoa kyylä, koska kukaan ei näyttänyt nauravan..
joo hehe ja sitten kun romun korotukset on apinoitu suoraan kanssa. muutamia aivan surkeita toistoja jaksavat. vaan pakko on heitellä samankokosia kiekkoja kun gymlogeissa.

Tein joku päivä tällä viikolla T-kulmasoutua tangolla. Kympin korotuksilla, pieniä kympin kiekkoja. Korotuksien jälkeen päässä oli 65 kiloa kun oli tarkoitus tehdä työsarjaa. Nostin tangon maasta, mutta painoa olikin liikaa. Tangon tyhjä pää nousi ilmaan ja levyt putoilivat toisesta päästä. Onneksi tanko ei tehnyt suurempaa heijausta, kaikki osaavat varmaan päätellä miksi.

Tein joku päivä tällä viikolla T-kulmasoutua tangolla. Kympin korotuksilla, pieniä kympin kiekkoja. Korotuksien jälkeen päässä oli 65 kiloa kun oli tarkoitus tehdä työsarjaa. Nostin tangon maasta, mutta painoa olikin liikaa. Tangon tyhjä pää nousi ilmaan ja levyt putoilivat toisesta päästä. Onneksi tanko ei tehnyt suurempaa heijausta, kaikki osaavat varmaan päätellä miksi.

Tuttu tunne. Meitinkin salille se reikä mihin toinen pää ankkuroidaan on sen verran kasvanut siellä seinässä, ettei se pysy siellä enää isommilla painoilla. Itse olen tuon ratkaissut heittämällä 20 kilon kiekon sinne päällä makaamaan. Hyvin toimii.

Back
Ylös Bottom