Vitsi, taisin itse aiheuttaa salikomediaa. Tein sjmavea ja viimeisen setin jälkeen vedin 60kg rinnalle ja kannoin räkkiin, jotta painot olisin helpompaa ottaa pois. Kuitenkin, kun olin hieman hapoilla, niin en jaksanut katsoa sen tarkemmin, että menikö tanko kunnolla telineisiin ja kun päästin irti niin toinen puoli rämähti alas. Hämmentyneen katselin, että mitä täällä tapahtuu ja avukseni tuli joku herrasmies ja nostimme toisenkin puolen tangosta takaisin rautoihin
Tämä on niin suuri häpeä, että en mene salille enää ikinä. :D
Joskus saliuran alussa mulle sattui myös saman tyylinen tapaturma, mutta liikkeenä oli penkki ja kuumotus tapaturman jälkeen oli inferaalinen. Setin jälkeen olin lyönyt tangon telineisiin ja olin nousemassa ylös niin toinen puoli tippuu ja tanko jää varmaan sentin päähän naamasta. Silloinkin tangossa oli 60kg ja onneks oli ison kiekot niin tanko kerkes stopata ennen naamataulua. Luulisin, että olisi voinut sattua muuten
Tämä on niin suuri häpeä, että en mene salille enää ikinä. :DJoskus saliuran alussa mulle sattui myös saman tyylinen tapaturma, mutta liikkeenä oli penkki ja kuumotus tapaturman jälkeen oli inferaalinen. Setin jälkeen olin lyönyt tangon telineisiin ja olin nousemassa ylös niin toinen puoli tippuu ja tanko jää varmaan sentin päähän naamasta. Silloinkin tangossa oli 60kg ja onneks oli ison kiekot niin tanko kerkes stopata ennen naamataulua. Luulisin, että olisi voinut sattua muuten

Seuraavassa sarjassa sainkin sitten rääkyä tanko rinnalla, että auttaa sen ylös :D