Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Ei tietääkseni. Tais olla Fressi salin nimi
Fressi ja puhelimen käyttö kielletty? What?

Joo terve järki ettei röhnötä jossai kyykkypaikalla Angry Birds kädessä, mutta että sääntö.

Tänään oli salilla sellainen isommanpuoleinen herrasmies, arviolta 140-70 kiloa. Tää rupes sitten kyykkäilemään, mutta ikävä kyllä verkkarit ja t-paita olisivat voineet olla hieman löysempää maillia. Tästä syystä sarjan lopussa sieltä ammotti sellainen lihava, hikinen, karvainen persvako lähes kokonaan. Kaveri selvästi tajusi tämän, koska korjasi aina sarjan jälkeen äkkiä housut ylös. Veti kuitenkin kylmänviileästi sarjat loppuun.

Kaverin kanssa juttelin yks päivä ja kerto siinä kun oli ollu urheilutalon puntilla reenailemassa jossa sattuu myös käymään eräs mustalainen, no tää romani herra oli sitte sillä kertaa ottanu omat boosterit: litran kosanderi pullo jota hörppi reenin lomassa ! No kaveri kävi kysäsemässä mannelta että ethä sä nyt kossua hörpi kesken reenin ja vastaus oli että " joojoo, kato se parantaa verenkiertoo !" Eli siitä vaa kokeilemaa jos joku haluu hyvän pumpin ja sattuu alko olee lähellä :rock:

Kaverin kanssa juttelin yks päivä ja kerto siinä kun oli ollu urheilutalon puntilla reenailemassa jossa sattuu myös käymään eräs mustalainen, no tää romani herra oli sitte sillä kertaa ottanu omat boosterit: litran kosanderi pullo jota hörppi reenin lomassa ! No kaveri kävi kysäsemässä mannelta että ethä sä nyt kossua hörpi kesken reenin ja vastaus oli että " joojoo, kato se parantaa verenkiertoo !" Eli siitä vaa kokeilemaa jos joku haluu hyvän pumpin ja sattuu alko olee lähellä :rock:

Toi on varmasti se sama kaveri josta täällä jauhetaan koko ajan kaikkee hauskaa :D Itselläkin hauskoja kokemuksia siitä :D

Jos siellä on tapana pitää hirveetä älämölöä kännykkään puhuessa, niin en ihmettele vaikka olis valituksia tullut muilta asiakkailta ja siitä johtuen se kyltti siihen laitettu.

Eräs valisti ulkomaalaistaustaista kaveriaan, että "you need hiilihydrats, man! Your sols, you know, solu, they need it!" No, asia kyllä kuulosti olevan ihan oikein, mutta huvittavaa miten ymmärrystä ei haitannut yhtään vaikka englanti vähän hukassa.

Viimeks kun olin salilla siellä joku suht aloittelijan näköinen kaveri räpläs kännykkääsä jatkuvasti, enemmän aikaa käytti siihen kun treenii. Tietty voi olla et sillä oli sielä joku treenipäiväkirja tms.

Viimeks kun olin salilla siellä joku suht aloittelijan näköinen kaveri räpläs kännykkääsä jatkuvasti, enemmän aikaa käytti siihen kun treenii. Tietty voi olla et sillä oli sielä joku treenipäiväkirja tms.
Mahdollisesti. Itse joitain viikkoja sitten kun unohdin vihon kotiin näpyttelin aina välissä kännykkään ylös. :D Saattoi se vähän hölmöltä näyttää...

Itse seuraan palautumisaikoja kännykästä ja pidän treenipäiväkirjaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa, miltä se näyttää ulkopuolisten mielestä.

Kaveri tais vähän trollata teitä.

Kai tämäkin tänne kuuluu. Samalla salilla käy sellanen noin 50v iso äijä , messevä paskamaha ja ilmeisesti ei ihan kaikki muumit ihan kotona. Äijä yrittää kaikin tavoin häiritä muiden treeniä , heti kun joku antaa sille tilaisuuden esim. vahingossa moikkaamalla tätä äijää niin se hyökkää kimppuun kyselemään/selittämään jotain aivan puuta heinää. Eilen häiriköi jotain uutta salilla kävijää jolla napit korvilla , kävi useamman kerran kysymässä sen treenistä ja 'neuvomassa' jotain vaikka varmasti näki ettei tätä äijää kiinnosta sen jutut.
Tyyli äijällä on, että kaikkien on syytä huomata sen treeni , eli aina kun mahdollista niin painot/painopakka tiputetaan mahdollisimman isolla ryskeeellä alas , vaikka painot sen kokoiselle äijälle aika naurettavan pieniä.
Ihan parhautta kun oon nähny kuinka joku sen oman ikäinen kaveri moikkas sille penkkipaikalta kun tää äijä oli tekemässä ylätaljassa jotain -> pakka tiputettiin sillä sekunnin sadasosalla alas ja rynnättiin penkkipaikalle :hyper:
Nuoret naiset tuntus kans olevan tän äijän mieleen , painelee heti heittämään paskaa läppäänsä kun joku uusi neito sattuu salille :D. Ulkomuodosta ja jutuista päätellen pimpsaa on tullut viimeksi 20v sitten jos silloinkaan.

Onneks ite oon tällanen antisosiaalinen paskiainen ja mun naamasta näkyy ettei kiinnosta vittuakaan kuunnella sitä, joten ei oo tullut mulle selittämään mitään. Hauska katella sen menoa salilla...

Olin eilisen päivän keikkahommissa raksalla. Kahvitunnilla raksapenat alko puhumaan hiihdosta ja dopingista. Siitä kuinka doping sekoittaa urheilijat ja muutaa ne murhaajiks, kun ne käyttää anaboolikkia. Kuinka sattukaan, meikä veteli gaineria ANABOLIC series sheikkeristä joita saa ilmasiks f-tukusta :D Kun nää raksapenat tajus tän, niin oli helvetti irti :D Kaikki tuijotti mua murhaavasti ja alko huutamaan, kuinka anaboliset sekoittaa ihmiset ja kaikki sekoaa ja pimahtaa :D Oltiin about 15 nelion huoneessa ja nää jermut huutaa toisillee anabolisten vaaroista :D Elämäni mielenkiintosin kahvitunti :D

Itse seuraan palautumisaikoja kännykästä ja pidän treenipäiväkirjaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa, miltä se näyttää ulkopuolisten mielestä.

Näin myös täällä, pistän sarjatauoilla toistot ylös sekä pistän sekuntikellon heti päälle kun istun penkille. Jos joku pitää tätä huvittavana nin pitäkööt.

Tänään oli kyllä taas paras päivä salilla vähään aikaan. Treenihän meni siis hienosti, mutta sen lisäksi tapahtui hauska pienoinen välikohtaus, kun tehdessäni käsipainoilla vinopenkkiä onnistuin toisella painolla repäisemään vasemmanpuolimmaisen korvanapin korvasta. Siinä sarjan päätyttyä manailin, kun napista oli lentänyt sellainen kuminen nuppi jonnekin lattialle ja kovalla työllä sitä sieltä sitten etsinkin. Kyllä suorastaan vitutti kontata lattialla jonkun kumisen napin perässä. Muuten olisin antanut olla, mutta kun eivät olleet omat kuulokkeet vaan kaverilta lainatut, kun omani olin jo ehtinyt pistää paloiksi. Noh, aikani ihmeteltyä sattui paikalla tyttönen kysyen onko jotain hukassa. Selitin mitä etsin ja tyttö leveän hymyn saattelemana totesi jotain siihen suuntaan kuin "Katsos, se taitaapi olla sulla korvassa". Ja kas kummaa, sieltähän se perkele tosiaan löytyi. Ehkei se näin tekstin välityksellä siltä vaikuta, mutta ainakin itse pidin aivan äärimmäisen hauskana tilanteena. Pääasia, että nuppi löytyi :D

Taas se nähtiin, miten pää ei toimi sitten yhtään jos treenin lomassa yrität mitään ajatella. Jos jollekulle puolitutulle joudut sanomaan mitään muuta kuin "Onks sulla monta settiä jäljellä?" tai "Voinko tehdä välissä?" niin on aivan varma, että jotenkin ne sanat onnistuvat menemään sekaisin eikä tekstissä ole päätä eikä häntää. Pari kertaa treenin päätteeksi on käynyt mielessä pukkarissa tai käytävällä vielä sanoa "En mä siis oikeesti oo idiootti", kun näitä ihme kommelluksia aina pääsee sattumaan.

Näin myös täällä, pistän sarjatauoilla toistot ylös sekä pistän sekuntikellon heti päälle kun istun penkille. Jos joku pitää tätä huvittavana nin pitäkööt.

Täältä vielä yksi käsi tälle. Käytössä GymWolf (http://www.gymwolf.com/), nakuttelen kotona netissä päivän treeniohjelman valmiiksi ja salilla sitten kännykällä täytän tehdyt toistot/painot. Softassa on lisäksi sekkari jolla seuraan huilitaukoja. Kätevää kuin mikä, vaikka saattaahan se tosiaan jonkun mielestä näyttää huvittavalta kun hirveä säkki vaan istuskelee milloin milläkin penkillä kännykkää räpläämässä...

Ei kukaan varmaan sanonut että kännykkää ei sais käyttää. Eri asia sarjojen välissä treenipäiväkirjan säätäminen tai joku kellon kattominen, kun se että se on jatkuvasti kädessä, melkeen siinä penkissäkin on kännykkä kädessä samalla kun nostelee.. pakko facebookkia selata nääs. Ite kyllä noi sarjatauot pidän hengityksen tasaantumisen mukaan enkä kellojen.

Oli huvittava kontrasti kun joku nuori nainen teki jalkaprässissä yhdellä jalalla monta sarjaa tyhjällä pakalla ja sen jälkeen joku mies tuli siihen tekemään ja latas heti lämmittelyyn 300kg :)

Back
Ylös Bottom