Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

kun salilla on muitakin kuin minä, oma reeni menee pilalle kun joku on aina haitolla pyörimässä/varannut laitteen. ongelma nyt korjattu kun ostin omat vehkeet kotia..:D

Kovan maastavedon jälkeen vituttaa alkaa purkamaan niitä painoja pois tangosta. 6 lätkää per puoli ja sitten kantelet niitä väsyneenä pikin salia, koska kaikki lähimmät tellineet on täynnä. Pitäisi olla sellainen nätti, palvelualtis japanilaisnainen joka hoitais tollaset. :)

Eilen potutti, kun tein smjv ja pari miestä tuijotti mun bebaa. Meni sarjat ihan pipariksi, kun näin peilin kautta parisen kappaletta tuijottavia silmiä..

Säästäväisenä miehenä oon alkanut käydä pelkästään koulun salilla, mutta tänään tuli kuukauden salikortin hintainen treeni. Perkeleen yksityiset pysäköinninvalvojat. :(

Oli joku hölkkääjän kusipäisempi hengenheimolainen salilla. Tulee vastakkaiselle penkkipaikalle säätämään kun teen penkkisarjaa. Menen sitten tekemään välissä vatsoja sivummalle ja kun palaan penkkiin tangon alle ja nostan, niin tanko alkaakin kippaamaan vasemmalle. Ihmeissäni sitten katselen, että ovatko painot liukuneet vaikka kyllä lukotkin olin aiemmin laittanut. No mitäs toinen lukko puuttuu ja on vastapäisen amisteinin kymppejä pitämässä paikoillaan. Kysyn ihmeissäni, että veitkö sä mun lukon ja tää kusipää virnuilee: Joo! Kysyin miksi ja väittää, ettei lukkoja ollut muualla vaikka sali oli lähes tyhjillään ja siellä oli ainakin viisi paria lukkoja vapaana vähän sivummalla. Otan lukkoni takaisin ja saarnaan hetken, että älä ikinä vie toiselta painoja sarjojen välissä. Eikä se kusipää edes sanonut mitään, kun tulin takaisin tekemään penkkiä. Katteli vain siinä metrin päässä kun alan tekemään penkkiä toispainoisella tangolla.

Kun tulen seuraavan vatsasarjan jälkeen takaisin, niin sankari on poissa. Hänen 45 kiloaan on edelleen lukittuna tankoon ja lippalappiamis harppoo toisella puolella hallia. Teki mieli mennä perään ja taluttaa tyhjentämään tankonsa, mutta tein kuitenkin omat sarjat ensin loppuun ja sillä välin teini oli häippässyt koko salilta. Sen nyt vielä suvaitsee, että joku hätähousu alkaa purkamaan tankoa jos on poissa ja ei ole vapaita paikkoja. En sellaisesta koskaan suutu. Mainitsen vain takaisintullessa, että mulla on sarja kesken, jos tarpeen ja mun kanssa mahtuu aina tekemään samassa paikassa ainakin pari muuta. Mutta että ottaa vain mun tangosta mitään edes sanomatta painoja ittelleen, kun on liian laiska hakeakseen muualta, niin on jo harvinaisen itsekästä toimintaa.

No sähän tosiaan katkeroiduit sit loppu iäkses :D
Ja jos nyt totta puhutaan nii hämmästelen et mikähän ton yhdistää siihe mun stooriin.

Noh, jatkakaa.

Tänään otti päähän ruuhka! Salin puolella vielä pärjäs, mutta pukkari olikin sitten ihan täpötäynnä! Kaikkein ärsyttävintä on, kun on ite just pukkarissa vaihtamassa vaatteita, niin samalla hetkellä sinne pölähtää joku 50 akkaa jostain jumppatunnilta joka on loppunu samalla hetkellä. Siellä sitten kylki kyljessä vaihdetaan vaatteita.

Se kun käy salin ovella toteamassa, että kortti meni eilen vanhaksi.

I-know-bro-that-feel-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-2152.png

Oli joku hölkkääjän kusipäisempi hengenheimolainen salilla. Tulee vastakkaiselle penkkipaikalle säätämään kun teen penkkisarjaa. Menen sitten tekemään välissä vatsoja sivummalle ja kun palaan penkkiin tangon alle ja nostan, niin tanko alkaakin kippaamaan vasemmalle. Ihmeissäni sitten katselen, että ovatko painot liukuneet vaikka kyllä lukotkin olin aiemmin laittanut. No mitäs toinen lukko puuttuu ja on vastapäisen amisteinin kymppejä pitämässä paikoillaan. Kysyn ihmeissäni, että veitkö sä mun lukon ja tää kusipää virnuilee: Joo! Kysyin miksi ja väittää, ettei lukkoja ollut muualla vaikka sali oli lähes tyhjillään ja siellä oli ainakin viisi paria lukkoja vapaana vähän sivummalla. Otan lukkoni takaisin ja saarnaan hetken, että älä ikinä vie toiselta painoja sarjojen välissä. Eikä se kusipää edes sanonut mitään, kun tulin takaisin tekemään penkkiä. Katteli vain siinä metrin päässä kun alan tekemään penkkiä toispainoisella tangolla.

Kun tulen seuraavan vatsasarjan jälkeen takaisin, niin sankari on poissa. Hänen 45 kiloaan on edelleen lukittuna tankoon ja lippalappiamis harppoo toisella puolella hallia. Teki mieli mennä perään ja taluttaa tyhjentämään tankonsa, mutta tein kuitenkin omat sarjat ensin loppuun ja sillä välin teini oli häippässyt koko salilta. Sen nyt vielä suvaitsee, että joku hätähousu alkaa purkamaan tankoa jos on poissa ja ei ole vapaita paikkoja. En sellaisesta koskaan suutu. Mainitsen vain takaisintullessa, että mulla on sarja kesken, jos tarpeen ja mun kanssa mahtuu aina tekemään samassa paikassa ainakin pari muuta. Mutta että ottaa vain mun tangosta mitään edes sanomatta painoja ittelleen, kun on liian laiska hakeakseen muualta, niin on jo harvinaisen itsekästä toimintaa.

Vatsoja penkkisarjan välissä? Enpä ihmettele, että tää ammattikoululainen lainasi sun lukkoa välillä.. ja tuskin se häippäs sieltä salilta lopullisesti, kävi vaan penkkisarjan välissä heittään muutaman kilsan juoksulenkin.

Tänään otti päähän ruuhka! Salin puolella vielä pärjäs, mutta pukkari olikin sitten ihan täpötäynnä! Kaikkein ärsyttävintä on, kun on ite just pukkarissa vaihtamassa vaatteita, niin samalla hetkellä sinne pölähtää joku 50 akkaa jostain jumppatunnilta joka on loppunu samalla hetkellä. Siellä sitten kylki kyljessä vaihdetaan vaatteita.

En mä ainakaan olisi moittinut :D

Vituttaa kun pitäis jaksaa ensin lämmitellä. Pakkohan siinä on aluks jotain vääntelehtiä ettei ihan kylmiltään ala tekemään. En tajua miten muut jaksaa.

Vituttaa kun pitäis jaksaa ensin lämmitellä. Pakkohan siinä on aluks jotain vääntelehtiä ettei ihan kylmiltään ala tekemään. En tajua miten muut jaksaa.

Sitten kun sulla alkaa paikat prakaamaan, tajuat myös alkulämpöjen ihmeellisyyden ;)

Salilla vituttaa kaikki jotka tulee sinne häiritsemään muiden harjoittelua. Vielä kun nämä ovat lähes poikkeuksetta niitä jotka eivät käy siellä kovin usein.

Joop saman olen huomannut, mitälie "apinaihmisiä" tuntuu suuri osa esim. vaihto-opiskelijoista olevan :curs:

Etenkin ranskalaiset tuntuu olevan jotenkin vajaita, ei mitään käsitystä mitä ympärillä tapahtuu ja/tai eivät välitä muista vaan pitää huutaa sitä kuvottavankuuloista mongerrusta ja tukkia kulkuväylät ym. Ja salilla jumitaan varaamassa paikkoja samalla mölisten jotain kovaan ääneen porukassa ja kukaan ei tee oikein mittään.

Saman oon huomannu pyöräteillä että melkein aina jos jotkut dorkat kävelee niin että tukitaan vaikka jyrkkä mäki laidasta laitaan, niin nämä on jotain vaihtareita&muita ulkomaalaisia.

Ehkä se on näitä kulttuurieroja, mutta voisi sitä "maassa maantavalla" periaatetta edes yrittää opetella :D

Toi sun postaus kertoo kyllä kans jotain. Rupes ihan naurattamaan kun lukee tollasta avautumista/yleistämistä. No kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.

Toi sun postaus kertoo kyllä kans jotain. Rupes ihan naurattamaan kun lukee tollasta avautumista/yleistämistä. No kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.

Yleistäen tämä postauksesi oli aika tyypillinen vastine joka kuuluu tulla postaamaan miltei välittömästi edellä mainitsemaasi postaukseen nuhteluna. Postauksesi kertoo myös jostain.

Back
Ylös Bottom