Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hey se oli sentäs Fabio! Mulle on vaan kerran joku tuntematon laittanu pyyntöä. What's the point niinku tommosessa frendien keräilyssä? Kenelläköhän muuten on eniten ja kuinka paljon...hmm?

No just siks. Mä saan kyllä säännöllisen epäsäännöllisesti ihan tuntemattomilta miehiltä niitä pyyntöjä, yleensä ne on jotain karvakäsiä, mutta tämä oli ensimmäinen ihka oikea Fabio:D Ihmetyttää se että miten ne niitä oikein kerää.

- - - Updated - - -

Eiks perjantai-ilot oo helposti helvetin kalliita?

No ei, mulla on puolen vuoden kortti salille. Että se on niinQ uponnut kustannus.

Ville oli sielä kikke pystyssä kun pääsi retostelemaan voimillaan.

Minun F-Secure on näköjään päättynyt. Ja koska olen niin kamalan pihi, niin mikä ilmainen virussysteemi minun kannattaisi ladata? Kohta alkaa varmaan pommimiehet hyppimään ruudulla.

Minun F-Secure on näköjään päättynyt. Ja koska olen niin kamalan pihi, niin mikä ilmainen virussysteemi minun kannattaisi ladata? Kohta alkaa varmaan pommimiehet hyppimään ruudulla.

AVG on kai ihan joku perushyvä. Emmä tiiä.

Ite en oo käyttänyt mitään virustorjuntaa vuosiin. Välissä tulee Ad-Awarella skannailtua kovalevy.

Nyt sitä on kotiuduttu Saksanmaalta, hieno reissu kaikin puolin. Milbona- rahkaa tuli ainakin syötyä niin että napa paukkui, 0,65 snt/500 g purkki. :D

Nyt sitä on kotiuduttu Saksanmaalta, hieno reissu kaikin puolin. Milbona- rahkaa tuli ainakin syötyä niin että napa paukkui, 0,65 snt/500 g purkki. :D

Saksaan matkani vieköön!

Lähti muuten olkapää sijoiltaan, kun tein voimapyörää. Sitä saa kyllä pyöriteltyä ja nosteltua ihan hyvin, joten toivottavasti ei mitään vakavaa päässyt käymään. Se meni siis takaisin paikoilleen yhtä nopeasti kuin lähtikin...

Back
Ylös Bottom