Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rocktown oli nurin siinä vaiheessa kun muutin tänne, joten en päässy kokeileen. Pelkkää hyvää oon siitä kuullu. Ja juu, Ale on just siinä. Se on pieni ja siellä soitetaan huonoa musiikkia, mutta koska haalaripileet (kuten viime viikolla olleet hassunhauskat Ystävänpäiväkekkerit, joihin ilmestyin tietysti mustissa joulukuusihousuissa ja semigoottimeikeissä :D) on yleensä siellä, niin tuleehan siellä sit käytyä.Kun tuossa oli ketju, missä puhuttiin niistä tingleistä ja ASMR-jutuista, niin oon ihan 100 % varma, että saisin tinglejä koko ajan kun oon mallina.
Siellä uusiutuu baarit ihan rajulla kädellä. Rocktown oli hauska paikka. Onko se Ale siinä Sirkusta vastapäätä siellä kellarissa?
Hitto että mää nauran näille mun jutuille: aamulla oli tullu s.postia sieltä Tanskasta ja sanoivat, että laittaa hakemusta eteenpäin Lollandiin. Mä olin että mitä helkuttia, joko tää oli trolli tai väärin kirjotettu Hollanti. Noo googlasin nopeesti ni jo vain: Tanskassa on oikeesti Lolland (alunperin Laaland). Tää kuulostaa niin hauskalta et sinne on pakko mennä!
Solis tissipäivä. Kivaa.
Siin on muuten isot pecsit. Kai sä otit sen kaveriks?
No hyi, en ottanut.
Just leave me alone ----Tulylylilittiiluuuuu, tiluliiluu liluliiluu lilulittililuuuuuu---Saaaniiitaarium, leave me be
No, hullulla on halvat ilot, eikä ole edes perjantai:D