Mikä liike on sellainen, joka vaikuttaa hyvin sekä pohkeisiin, että takareisiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä liike on sellainen, joka vaikuttaa hyvin sekä pohkeisiin, että takareisiin?
Mitä olette mieltä tälläisestä, että treenin jälkeen palkkari ja sitten vielä vaikka 20 minuuttia crossarilla aerobista? Onko mitään haittavaikutuksia vai olisiko parempi että aerobinen eka, sitten puntti ja palkkari?
Mitä olette mieltä tälläisestä, että treenin jälkeen palkkari ja sitten vielä vaikka 20 minuuttia crossarilla aerobista? Onko mitään haittavaikutuksia vai olisiko parempi että aerobinen eka, sitten puntti ja palkkari?

Etukyykyssä yläselän selkärangan suoristajat eivät kestä, vaan selkä meinaa painua siten, että tanko tippuu. Onko jotain liikettä nimenomaan yläselän tukilihaksistolle? Voiko huono tekniikka olla syy?
Kysymys kuuluukin, että onko tästä mulle varsinaisesti mitään ns. kehitysiloa? Vai pitäisikö mun nyt sitten ikäänkuin pystyä heti kättelyssä tekemään se minimi 8, jotta kannattaa siirtyä siihen painavampaan? öh...tulikohan tää nyt selkeesti edes tämä kysymys![]()
SSB julle (istuen) http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tMEpKX7Rnlw#t=91s sekä periaatteessa kaikki lapojen yhdistäjälihasten liikkeet auttanee.
Lisää dippejä saat ihan vaan dippaamalla, kokeile vaikka jotain reverse pyramid- ohjelmaa, jossa painoa lasketaan ja toistoja lisätään sarjojen myötä. Dippi on hiukan sellainen liike, että sitä ei voi verrata minkäänlaisena kehityksen indikaattorina, joillakin se sujuu, joillakin ei. Itse mm. 17v 180cm 85kg, 2,5 vuotta treenanneena saan omalla painolla vain 16 toistoa mutta en saa kehopainolla mitään tuntumaa ojentajiin. 20kg lisäpainolla saan 6-8 ''ykköstä'' eli reilulla pysäytyksellä ylhäällä, ja näin saan hyvän tuntuman ojentajiin. Sitten taas jos kovan rintatreenin jälkeen yritän dipata, niin en saa kehopainollakaan kuin kuutisen toistoa ja pari sarjaa, jonka jälkeen ei mene enää yhtäkään toistoa.
Istumaannousu: 34 krt/60 s
Käsinkohonta (vastaote): 6 krt
Penkkipunnerrus: 45 kg/60 s/25 krt
Jalkakyykky: 45 kg/60 s/23 krt