Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Eikös siinä mainittu, että jos jo pienillä painoilla pitää ottaa tukee remmeistä, niin ollaan jo vähän väärillä jäljillä? Eihän niitä oo mitään järkee käyttää, jos voimat riittää pitämään otteen hyvin sarjan loppuun asti.

Eipä näpit oikein välttis enää pidä selkälihojen vaatimaa painoa, jos on vaikka kolmes/neljäs/viides selkäliike menossa. Itsellä menee juurikin niin, että remmit mukaan sitten kun alkaa loppumaan näppivoima väkisinkin jossain vaiheessa.

Ironmauken jatkuvaa itkua vetoremmeistä.

Kyllä täällä joku ihan muu "itkee". Se on totta että tekemällä vahvistuu ja jos käyttää remmejä aina kun alkaa painaa, ei voi olettaa että pitovoima pysyisi kehityksessä mukana. Asia nyt vaan on näin. Jos ei halua treenata pitovoimaa, niin ok, mutta turha sitä on alkaa selittelemään.
Mulle on tosin yks hailee milloin kukakin käyttää remmejä. Tä kyseinen aihe vaan välillä nousee pintaan täällä salikomediaketjussa ja aina puolet pakkislaisista vetelee herneitä nenään ja alkaa kauhea selitys. Tän mielensäpahoittamis- ja selittelyvaiheen vois IMO skipata joka kerta ja jatkaa vaan seuraavaan salikomediaan.

Kyllä täällä joku ihan muu "itkee". Se on totta että tekemällä vahvistuu ja jos käyttää remmejä aina kun alkaa painaa, ei voi olettaa että pitovoima pysyisi kehityksessä mukana. Asia nyt vaan on näin. Jos ei halua treenata pitovoimaa, niin ok, mutta turha sitä on alkaa selittelemään.
Mulle on tosin yks hailee milloin kukakin käyttää remmejä. Tä kyseinen aihe vaan välillä nousee pintaan täällä salikomediaketjussa ja aina puolet pakkislaisista vetelee herneitä nenään ja alkaa kauhea selitys. Tän mielensäpahoittamis- ja selittelyvaiheen vois IMO skipata joka kerta ja jatkaa vaan seuraavaan salikomediaan.
Muako tarkotat? Toi on vaan älytöntä vinkua toisen vetoremmien käytöstä..samaan kategoriaanhan pitäisi sitten laittaa salihanskat, rannetuet, polvituet, vyöt ym. apuvälineet...ja komediaa noitten käytöstä en vaan saa mitenkään. Ja mistä voit tietää ettei niiden käyttäjällä sattuisi olemaan joku loukkaantuminen taustalla jonka takia ylipäätänsä niitä käyttää?

Mitä tulee vetoremmeihin, näin salilla erään sikaniskan prässäävän niin kovia malmeja, että hänen tuli käyttää remmejä, jotta ote pysyisi kahvoissa kiinni ja estäisi miestä liukumasta ylös penkiltä.

samaan kategoriaanhan pitäisi sitten laittaa salihanskat, rannetuet, polvituet, vyöt ym. apuvälineet
Joo no näistä kaikista vois keskustella jossain omassa paskamyrskyketjussaan. Noh, kai se on joku luonnon laki että salikomediaketjussa vähän väliä tulee tappelu. Turhaan mäkään koko keskusteluun osallistuin.

Aiheesta toiseen. Tuli jo päivällä tästä mieleen yks kommellus.
Eipä oikeastaan ole tapana naureskella muille salinkävijöille... Mut itselleen pitää osata nauraa.

Tänään ainakin sain nauraa oikein kunnolla kun elämäni ensimmäistä kertaa treenasin tempausta. Ensin tiukkaa tekniikkatreeniä kepin kanssa. Tangolla se suju ihan hyvin. Pikkasen lisää painoja, suju sillonkin ihan hyvin. Sit vähän lisää, hieman hakien. Sit vielä 5kg lisää. Allemeno ei oikein osunu kohillee. Loppuasentona oli sit allekirjoittanut perseellään lattialla ja tanko suorilla käsillä :D

Taidan tyytyä vielä hetken siihen pelkkään tankoon ja keppiin jos ton tekniikan sais oikein kunnolla kohdilleen...
Tempauksessa kyllä sattuu ja tapahtuu helposti. Itekin kämmäsin kerran maksimikokeilun ja kädet ei pysyneetkään lukossa. Tanko tippui takaraivon kautta niskaan ja liukui siitä selkää pitkin alas. Tästä seurasi että kaaduin eteen kontalleni ja vetopaikalla lattiassa olikin seuraavat pari päivää mun valkoiset kädenjäljet (mankkua). :D Vieressä ollut kanssatreenaajakin vaikutti vähän huolestuneelta sen ryminän jälkeen.
Protip kaikille painonnostoliikkeitä harjoitteleville: opetelkaa ihan ekana epäonnistumaan turvallisesti.

Pystypunnerruksessa tanko nenään ja sitten hauiksessa ez-tanko leukaan. Hyvä ilta.

Eiköhän se oo aivan sama treenaako vatsoja vaikka vetoremmeillä, se on sen häpeä joka treenaa siteillä/remmeillä ja sen häpeä joka katkerana ja kateellisena kattelee vierestä toivoen itekki käyttävänsä.

Toistamiseen tämän vuoden puolella osu silmään kun nuori pari pussailee salilla. Ei saatana, no eipähän mun kehittymiseen vaikuta millään tasolla. Voivatpahan miettiä mikseivät kehity millään tasolla, reenaaminenkin kun on mitä on. Hyvinvointijumppaa. Ilman hikoilua.

Seuraavalla kerralla voisin käydä huomauttamassa asiasta että menkööt muualle, josko siitä sais jotain matskua tuonne Parhaat huomautukset -thrediin. :)

Toistamiseen tämän vuoden puolella osu silmään kun nuori pari pussailee salilla. Ei saatana, no eipähän mun kehittymiseen vaikuta millään tasolla.

Tuli flashback... Tein alataljassa kylkiä sarjan aika finaaliin ja kellahdin siitä lattialle vetämään happea välillä. Siinä selällään maatessani huomasin, että vieressä olevan selänojennuspenkin alle oli tungettu (ilmeisesti) käytetty kortsu. Kyseiselle salilla tosiaan kuljetaan koodilla melkein ympäri vuorokauden, joten ilmeisesti joillain oli houkutus käynyt liian suureksi. (sitä en tiedä, käyttivätkö vetoremmejä...)

Toistamiseen tämän vuoden puolella osu silmään kun nuori pari pussailee salilla. Ei saatana, no eipähän mun kehittymiseen vaikuta millään tasolla. Voivatpahan miettiä mikseivät kehity millään tasolla, reenaaminenkin kun on mitä on. Hyvinvointijumppaa. Ilman hikoilua.

Seuraavalla kerralla voisin käydä huomauttamassa asiasta että menkööt muualle, josko siitä sais jotain matskua tuonne Parhaat huomautukset -thrediin. :)

Mä voisin ottaa ens kerralla salille jonkun kuuman slutin, ja pusutella sen kanssa. Jengiä vituttais että vaikka pussailen koko salipäivän, lihakset ovat kehittyneet masiivisiksi ja esteettisesti upeiksi.

ei kuulu salille mutta ei haittaa mua.Ei edes gayparin touhut.Minä näin sunnuntaina pojan jolla oli asenne kohillaan.Muija oli mukana mutta hänen jutut ei oikein kiinnostanut joten hän käytti mp3 soitinta :D

Mä käytän jopa hauiskäännöissä käsipainoilla remmejä, teen pitkää pudotussarjaa 22,5:sta 18:n kautta 16:een kiloon. Jos toistomäärä liikkuu siellä 70 ja 100 välissä, niin mua ei vittuakaan kiinnosta katsooko joku mua kieroon, kun veivaan niitä remmejä kiinni 16kg:n käsipainoihin. Ei kukaan ainakaan toistaseks vielä mulle oo tullu sanomaan, että ootpa idiootti. :)

No, tuossa sitä komediaa tulikin jo kylliksi pitkäksi aikaa. Sinulla on nähtävästi ihan itse tehty saliohjelma, olet tehnyt sen amisnörtin knowhowlla ja se on tietysti sinusta sama kuin sen olisi pudottanut sinulle jumala itse. Todellisuudessa ja sillee oikeesti, hauis on suurimmillaankin alle kilon lihapala, joten tuollainen hauismaraton ja toistomäärät ovat sille ns. too much. Mitä noihin remmeihin tulee, niin käytä toki, ota vielä vyö avuksi. Kaikki joka hivele egoa kasvattamatta lihasta on ok, ja jos tunnet itsesi vahvemmaksi ja kauniimmaksi remmien ja vöiden kera, ole hyvä vaan. Minä katson asiaa toiselta kantilta, sillä ihmisapinan käsi on tehty puristamaan oksaa/keppiä. Kun tämän ominaisuuden hyödyntää esim. siten, että lemppaa remmit ns. vittuun, niin kyynervarsi kiittää. Se on se osa kättä jonka ympäri remmiheeboilla yltää sormet, koska kyynervarren lihasta ei ole treenattu käyttäen sille ominaista ja erittäin hyvin sopivaa rasitusta. Toki itsekin käytän remmejä, esim. suorin jaloin- ja normi maastavedossa. Ei sillä että tarvisisi, vaan siksi että haluan keskittyä vetoon, en otteeseen kun kiloja on liikkeessä paljon. Aika jännää on myös se, että kun remmejä ei käytä, niitä ei tarvitse, koska kuormat pysyy järkevissä mitoissa = liikeradat säilyy optimaalisina. Liikerata on se kullekin lihakselle optimi työtahti venytyksen ja supistuksen välillä. Remmien vaikutuksen siihen näkee mm. kulmasouduissa, joissa remmiheebot vetää seisten ylikuormaa tuskanhiki otsalla, ja remmittömät vetää ihan kunnon kulmalla noin neljä kertaa pidempää liikerataa. Noista irtoaa sitä akuuttia komediaa MELKO usein. Viimeksi tänään katsoin kun heppu opetti toiselle ylätaljaa siten, että tangosta kiinni, sitten rytkäytys takakenoon niin että vartalo on lattian suuntainen, sitten liikemomenttia hyväksi käyttäen tangon nypäytys rintaa kohti, ja alas putoava pakka vetää uhrin takaisin istumaan, josta toistoja, about viisi. Ennen olisin saattanut kysyä, jotta minkä vitun takia siinä pitää rimpuilla kuin vammainen apina, miksi ei voi vetää oikein? Nykyään en enää viitsi. Kokemus on opettanut ettei ilmaiseksi saatu tieto kelpaa kenellekään, pitäisi olla PT ja ottaa rahaa neuvoista. Pelleilkööt, ei se ole minulta pois. Olen itse asiassa yllyttänyt näitä tyyppejä ylittämään kykynsä, se on paljon hauskempaa kuin neuvominen. Sitten kun kaveri ontuu pukuhuonetta kohti ottaen seinistä tukea, voi kysyä että "no oliko hyvä treeni?"

Muutama vuosi sitten aloitin maven opettelun ja siinä kavereiden kanssa vedettiin maasta porukalla pikkupainoilla, kun edessämme mavettava nuori urheilija nuorukainen veti maasta hyvillä malmeilla ja toisen sarjan kolmannen vedon kohdalla kaveri heittää vitunmoisen pärinäpaskapierun kesken nousun jonka jälkeen kaiffari heitää välittömästi tangon maahan ja kattoo meitä sekä huutaa "ei ole naurun asia!!!" tonninseteli ilme naamalla.
Sitten kaveri painelee vessaan helvetin kovaa vauhtia ja palaa puolen tunnin kuluttua eri housut jalassa repimään tangon tyhjäksi kiekoista.
Naurettiin varmaan neljä viikkoa putkeen ku ponjattiin että kaverilla meni paska housuun tyylikkäästi kesken vedon ja siihen mavepaikalle jäi kisuamaan pikku paskanhaju hetkeksi kaverin häivyttyä perseen pesulle.
ei ollu kaverilla vissiin vetoremmejä...

Joo jätti kaikki kesken ja hyökkäs vessan:wtf:
Mitä lie pelleili ku ei tehny settiä loppuun.
Melkein sama homma itellä ku oon hitsari niin en jätä kirveelläkään sauman hitsaamista kesken vaikka oisin tulessa, se puikko tai sauma on hitsattava loppuun ilman katkoa. (käyny monesti, hanska tai haalarit tulessa ja polttaa ihan vitusti mutta ei saa lopettaa:))

Pari sankaria oli taas tänään tekemässä "kyykkyä". Varmaan korkeimpia mitä olen ikinä nähnyt, sellaisia melkein neljänneskyykkyjä ja tietty pehmuste tangossa. :face: Sitten onnittelivat toisiaan miten oli kova kyykkytreeni ja hyvin on tulokset nousseet. En tiedä kuuluuko tää tänne vai vitutusketjuun, mutta kyllä aiheutti vähän pään pyöritystä.

En voi kyllä ymmärtää tollasta itsensä kusettamista. Jos mulla ois nappi mistä vois antaa ihmisille sähkoiskuja tuollaisissa tilanteissa niin se ois jo varmaan hajonnut liiasta käytöstä.

Mä oon tässä just tekemässä lähtöä jalkatreeneihin ja ajattelin tehdä bodykyykkyä etureisille. Jää varmaan ysikympin korkeammalle puolelle, tulkaa sitten sankoin joukoin raportoimaan kun ootte nauranu mulle!

Kyl sen usein näkee, jos se tekee bodikyykkyä tai sit muuten vaan helvetin vajaita. Ainakin vakkari varttikyykkääjät on parhaita. Ilman lämppiä melki sarjapainot tankoo ja siit sit melki etukyykyn tapasta takakyykkyä jossa on sekotus pohjenousuakin matkalla.

Maanantaina liikkui lisäpainoleuoissa taas ihan hyvät malmit, tänään vielä paremmin... mutta salilta lähtiessä aivan vitun kipeät ojentajat. Tuntuu semmoista luukipua siis tuolla ojentajan jänteessä, just siinä kohdassa jossa lihas muuttuu jänteeksi. Molemmilla puolilla sama juttu, ja yhtäkään ojentajaliikettä ei oo tähän viikkoon tullut, vain erilaisia soutuja ja leukoja ja toki jalkoja.

Eli se siitä lisäpainoleukojenvedosta taas vähäksi aikaa. Just kun alkoi ennätykset paukkua niin OJENTAJAT pettää leuanvedossa. Perjantain olkapäät+työntävät -treeni menee vituiksi, se on varma juttu.

Yläastelaiset salilla liikuntatunneilla. Kolme istu vierekkäin säädettävällä penkillä ja teki hauiskääntöä käsipainoilla, kaks istu alataljassa vierekkäin ja teki hauiskääntöä käsipainoilla ja pari seiso peilin edessä ja teki hauiskääntöä käsipainoilla. Miksei ne opettajat vois opettaa niille paria kunnon liikettä tai jotain ohjelmaa. Paitsi ei ne osaa ku omien kokemuksien mukaan liikunnanopettajat opiskelee 90% opinnoistaan lentopalloa ja pesäpalloa. t: ent. koululiikunnan ystävä

Back
Ylös Bottom