Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ironmauken jatkuvaa itkua vetoremmeistä.
Muako tarkotat? Toi on vaan älytöntä vinkua toisen vetoremmien käytöstä..samaan kategoriaanhan pitäisi sitten laittaa salihanskat, rannetuet, polvituet, vyöt ym. apuvälineet...ja komediaa noitten käytöstä en vaan saa mitenkään. Ja mistä voit tietää ettei niiden käyttäjällä sattuisi olemaan joku loukkaantuminen taustalla jonka takia ylipäätänsä niitä käyttää?Kyllä täällä joku ihan muu "itkee". Se on totta että tekemällä vahvistuu ja jos käyttää remmejä aina kun alkaa painaa, ei voi olettaa että pitovoima pysyisi kehityksessä mukana. Asia nyt vaan on näin. Jos ei halua treenata pitovoimaa, niin ok, mutta turha sitä on alkaa selittelemään.
Mulle on tosin yks hailee milloin kukakin käyttää remmejä. Tä kyseinen aihe vaan välillä nousee pintaan täällä salikomediaketjussa ja aina puolet pakkislaisista vetelee herneitä nenään ja alkaa kauhea selitys. Tän mielensäpahoittamis- ja selittelyvaiheen vois IMO skipata joka kerta ja jatkaa vaan seuraavaan salikomediaan.
Joo no näistä kaikista vois keskustella jossain omassa paskamyrskyketjussaan. Noh, kai se on joku luonnon laki että salikomediaketjussa vähän väliä tulee tappelu. Turhaan mäkään koko keskusteluun osallistuin.samaan kategoriaanhan pitäisi sitten laittaa salihanskat, rannetuet, polvituet, vyöt ym. apuvälineet
Tempauksessa kyllä sattuu ja tapahtuu helposti. Itekin kämmäsin kerran maksimikokeilun ja kädet ei pysyneetkään lukossa. Tanko tippui takaraivon kautta niskaan ja liukui siitä selkää pitkin alas. Tästä seurasi että kaaduin eteen kontalleni ja vetopaikalla lattiassa olikin seuraavat pari päivää mun valkoiset kädenjäljet (mankkua). :D Vieressä ollut kanssatreenaajakin vaikutti vähän huolestuneelta sen ryminän jälkeen.Eipä oikeastaan ole tapana naureskella muille salinkävijöille... Mut itselleen pitää osata nauraa.
Tänään ainakin sain nauraa oikein kunnolla kun elämäni ensimmäistä kertaa treenasin tempausta. Ensin tiukkaa tekniikkatreeniä kepin kanssa. Tangolla se suju ihan hyvin. Pikkasen lisää painoja, suju sillonkin ihan hyvin. Sit vähän lisää, hieman hakien. Sit vielä 5kg lisää. Allemeno ei oikein osunu kohillee. Loppuasentona oli sit allekirjoittanut perseellään lattialla ja tanko suorilla käsillä :D
Taidan tyytyä vielä hetken siihen pelkkään tankoon ja keppiin jos ton tekniikan sais oikein kunnolla kohdilleen...

Toistamiseen tämän vuoden puolella osu silmään kun nuori pari pussailee salilla. Ei saatana, no eipähän mun kehittymiseen vaikuta millään tasolla.
Toistamiseen tämän vuoden puolella osu silmään kun nuori pari pussailee salilla. Ei saatana, no eipähän mun kehittymiseen vaikuta millään tasolla. Voivatpahan miettiä mikseivät kehity millään tasolla, reenaaminenkin kun on mitä on. Hyvinvointijumppaa. Ilman hikoilua.
Seuraavalla kerralla voisin käydä huomauttamassa asiasta että menkööt muualle, josko siitä sais jotain matskua tuonne Parhaat huomautukset -thrediin.![]()
Toistamiseen tämän vuoden puolella osu silmään kun nuori pari pussailee salilla. Ei saatana, no eipähän mun kehittymiseen vaikuta millään tasolla. Voivatpahan miettiä mikseivät kehity millään tasolla, reenaaminenkin kun on mitä on. Hyvinvointijumppaa. Ilman hikoilua.
Seuraavalla kerralla voisin käydä huomauttamassa asiasta että menkööt muualle, josko siitä sais jotain matskua tuonne Parhaat huomautukset -thrediin.![]()
Mä käytän jopa hauiskäännöissä käsipainoilla remmejä, teen pitkää pudotussarjaa 22,5:sta 18:n kautta 16:een kiloon. Jos toistomäärä liikkuu siellä 70 ja 100 välissä, niin mua ei vittuakaan kiinnosta katsooko joku mua kieroon, kun veivaan niitä remmejä kiinni 16kg:n käsipainoihin. Ei kukaan ainakaan toistaseks vielä mulle oo tullu sanomaan, että ootpa idiootti.![]()
)