Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Tänään jäi sarja pystäriä smithissä kesken, kun alko olla jo voimat finaalissa ja se tanko meinas kolahtaa nenää nii kaveri sano, et noinkohan se sfinksikin menetti nenänsä :D

Tästä on nyt parisen viikko aikaa. Paikallisella salilla joku herrasmies ystävällisesti kertoi ihan kysymättä faktoja penkkipunnerruksesta. Kuinka penkkipaidasta ei ole mitään hyötyä missään vaiheessa työntöä. Myös 70kg jätkiä, jotka pukkaavat 160kg raakana suorastaan vilisee Oulun saleilla. Voihan nuita ollakkin, itelle ei oo vielä tullu vastaan. Ilmeisesti oli myös kova kaveri treenaan kun ei hikeä irronnut tallustelulla ja ihmettelyllä.

Pitää kyllä olla täysin loppuun ajettu jos ei tosiaan voi parinkymmenenkilon kässäreillä tehdä kohautuksia tai soutua ilman vetoremmejä. Ei ne muutamat forkku treenit kyllä tee yhtään mitään jos pikkutreenissäkin käytetään jo remmejä. Siinä se ote ja forkut kehittyy tekemällä, mutta kukin tavallaan. Itse en vaan kyllä omaa otevoimaa ja forkkujen kehitystä viittis tappaa tuolla tavalla...

Haluatko vähän valaista, että miksi muka forkkutreeni ei tee yhtään mitään? Lihastahan siinä forkussakin on ja sitä pystyy treenaamaan siinä, missä muitakin.
En tosissaan tiedä, että millaista forkkutreeniä olet nähnyt tehtävät tai tehnyt itse, mutta ite ainakin saan aika hyvän pumpin forkkuihin, jos haluan.

Ja tosta sun tekstistä sain ite ainakin sellaisen käsityksen, että jos näet jonkun tekemässä forkkuja tai vaikka sitä kulmasoutua remmeillä, niin tää kaveri tekee automaattisesti sun mielestä sitten kaikki muutkin liikkeet remmeillä.

Kyllä mää vähän luulen Darvi, että kyllä suakin nolottas, jos jengi näkis ne sun mikkihiiritangat sieltä sun trikoitten alta.

Juurihan mä sanoin, että mua noloittais, jos mun vaatteet näkyis treenatessa. Sun pitää jaksaa lukea se yksi rivi ihan sinne loppuun asti!

Ihme vinkumista tuosta vetoremmien käytöstä. Kyllä minä käytän aina kohautellessa, leuanvedoissa, taljoissa, souduissa jne. Versa Grippsejä oli painot mitkä hyvänsä. Saan paljon paremmin keskitettyä rasituksen sinne minne haluan. Tästä kaikesta huolimatta saan useamman toiston molemmilla käsillä CoC #2,5.

Ei tää nyt enää mitään komediaa oikeastaan ole kun siihen on vuosien varrella tottunut, lähinna kai tragikomediaa. Oli vaan torstaina kun viimeksi kävin vakkari salilla omistaja kunnon kännissä tiskin takana ties kuinka monetta kertaa. Mutta eihän siinä, saahan sitä omiaan rikkoa, kai siellä käy sitten liikaa väkeä kun on varaa tuohon sikailuun. Tavallaan vähän säälittää kun mies elää muuten niin tervellisesti kuin vain voi mutta sitten toi viina aina selättää sen.
Väillä aijä on ollut alasti omassa yrjössään sammuneena johonkin laitteeseen kun aamutreenaajat ovat tulleet kortilla sisään. Pari vuotta sitten taaas se pasteeras keskellä päivää munasillaan ympäri salia sidukkapullo kädessä. Silloin työntekijät sanoivat että joko sä lähdet himaan tai me lähdetään:lol2:

Eipä oikeastaan ole tapana naureskella muille salinkävijöille... Mut itselleen pitää osata nauraa.

Tänään ainakin sain nauraa oikein kunnolla kun elämäni ensimmäistä kertaa treenasin tempausta. Ensin tiukkaa tekniikkatreeniä kepin kanssa. Tangolla se suju ihan hyvin. Pikkasen lisää painoja, suju sillonkin ihan hyvin. Sit vähän lisää, hieman hakien. Sit vielä 5kg lisää. Allemeno ei oikein osunu kohillee. Loppuasentona oli sit allekirjoittanut perseellään lattialla ja tanko suorilla käsillä :D

Taidan tyytyä vielä hetken siihen pelkkään tankoon ja keppiin jos ton tekniikan sais oikein kunnolla kohdilleen...

Ei tää nyt enää mitään komediaa oikeastaan ole kun siihen on vuosien varrella tottunut, lähinna kai tragikomediaa. Oli vaan torstaina kun viimeksi kävin vakkari salilla omistaja kunnon kännissä tiskin takana ties kuinka monetta kertaa. Mutta eihän siinä, saahan sitä omiaan rikkoa, kai siellä käy sitten liikaa väkeä kun on varaa tuohon sikailuun. Tavallaan vähän säälittää kun mies elää muuten niin tervellisesti kuin vain voi mutta sitten toi viina aina selättää sen.
Väillä aijä on ollut alasti omassa yrjössään sammuneena johonkin laitteeseen kun aamutreenaajat ovat tulleet kortilla sisään. Pari vuotta sitten taaas se pasteeras keskellä päivää munasillaan ympäri salia sidukkapullo kädessä. Silloin työntekijät sanoivat että joko sä lähdet himaan tai me lähdetään:lol2:

Käykö tuommosella salilla porukkaa paljonkin? Itseä ei välttämättä oikein nappais jos omistaja kävelee munasillaan tai on sammunu laitteeseen.

Eipä ole tarvetta remmeille paitti vedon vikassa raskaimmassa sarjassa. Hyvin pysyy ote myötäotteella yli 100 kilon kulmasouduissakin. Alussa tietenkin se 50kgkin oli työn ja tuskan takana. Eikä tartte leikkiä mitään gripperijuttuja erikseen tai reenailla forkkuja muutenkaan, on niin perkeleen kipeet aina vetotreenin jälkeen kyllä :)

Aivan tekemällähän ne vahvistuu. Kun kropan totuttaa siihen, että jo pienissä painoissa käyttää remmejä niin miten sitten maastaveto, isot soudut, leuanvedot lisillä ym... Pian sitä on remmit jatkuvasti käsillä kun rajoittavaksi tekijäksi muodostuu jatkuvasti ote. Ei se pari forkku treeniä viikossa auta juuri yhtään mitään jos isot perusvedot vetää remmeillä. Ja jos kerran pikkuliikkeitä tekee remmeillä niin aika todennäköisesti ne on mukana niissä isoissa liikkeissäkin niin kehitä siinä sitten otevoiman kasvua. Mutta kukin tavallaan.

Kyllähän se alkuun naurattas, mutta kyllä se pidemmän päälle alkais vituttaa. Sama asia kyläjuoppojen kanssa, kerran kun tulevat juttelee niin naurattaa, mutta sitten ku sitä tapahtuu useammin niin alkaa vituttaa.

Käykö tuommosella salilla porukkaa paljonkin? Itseä ei välttämättä oikein nappais jos omistaja kävelee munasillaan tai on sammunu laitteeseen.

No ei siellä hirveesti käy, enemmänkin mahtuis:D
Pitäähän se siellä karaokeakin ja välillä tulee salin puolelle spedeileen akustisen kitaran kanssa:hyper:

Mua lähinnä ainakin naurattaisi jos salin omistaja olisi alasti sammuneena lattialla.

Mäkin meinasin äsken kuolla nauruun kun luin miten Jerkku oli esittänyt asian, onhan se toiminta siellä välillä ihan saatanan absurdia, täytyy myöntää:lol2:

hyvältähän toi kuulostaa, jengi vaihtaas alii, ni ei oo ikinä ruuhkaa.. (napit korvissa ei paljo kitaranrämpytys häiritse) nimim. ruuhkahelvetissä treenaava

En kyllä ymmärrä tota Ironmauken jatkuvaa itkua vetoremmeistä. Mitä se sua haittaa jos joku haluaa käyttää remmejä? Monesti itselläkin saattaa joissain liikkeissä ensin loppua voimat forkuista ennen itse treenattavaa lihasta, joten mikä siinä nyt on niin väärin että haluaa keskittyä siihen itse TREENATTAVAAN lihakseen?? Ja miten helvetissä sä perustelet että oma forkkutreeni ei auttaisi tuohon forkkujen kehittämiseen? Lihashan sekin on? Itse treenaan forkkuja erikseen käsitreenin ja rintatreenin yhteydessä..

Back
Ylös Bottom