joo kyllä mä oon yrittänyt aina välillä tehdä jotain facepullia tai sitte alataljassa vetää toho naamaa sen tangon.. aina sillonkun iskee huono omatunto siitä, että niitä ei ole tullu eriksee reenattua :d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitenkäs tuo penkin oteleveys ? olen huomannut että itselläni on jonkin verran kavereita leveämpi ote eli etusormet merkeillä.. onko mitään parasta oteleveyttä ? onko liian leveestä otteesta haittaa ?
mitenkäs tuo penkin oteleveys ? olen huomannut että itselläni on jonkin verran kavereita leveämpi ote eli etusormet merkeillä.. onko mitään parasta oteleveyttä ? onko liian leveestä otteesta haittaa ?
Hei!
Voiko KP-penkillä korvata penkin tangolla? Mistä voi johtua, että kehityn KP-penkissä mutten normi penkissä?
Samaten kehitystä on tapahtunut mm. FLY:ssa.
En pääse kyykätessä kovinkaan alas. Onko tärkeämpää päästä mahdollisimman alas (esim. 90' kulmaan) vai että rautaa on paljon ja ei ihan niin alas?
Eli suositteletteko, että pudotan painoja ja menen kyykätessä syvemmälle vai jatkanko painojen lisäilyä samalla - ei niin syvälle - tekniikalla?
Kiitos!
Sattuneista syistä joudun tässä parhaillaan pitämään noin. 3vk totaalitaukoa salista. Kuinkakohan paljon tässä tippuu lihaa, kauhee ressi päällä :p
Reenitaustaa sellaset 5 vuotta....
Nipa- tossa vastailikin, mutta kysytään nyt vielä että tosiaan miksi et pääse kovin alas? Liian kankea kroppa vai tekniikassa vikaa? Molempia noita voi nimittäin korjata. Itse harjoittelisin pienemmillä painoilla niin, että onnistuu alas asti (ei tarvii tietenkään liian alas jos ei mee niin ei mee...) kyykkääminen. Sitten lisää painoa ja sama homma.Hei!
En pääse kyykätessä kovinkaan alas. Onko tärkeämpää päästä mahdollisimman alas (esim. 90' kulmaan) vai että rautaa on paljon ja ei ihan niin alas?
Eli suositteletteko, että pudotan painoja ja menen kyykätessä syvemmälle vai jatkanko painojen lisäilyä samalla - ei niin syvälle - tekniikalla?
Aamuaerobiset on urbaanilegendaa ja plussakauden aloitusajankohdan näet peilistä.
eiks se oo iha turha käyd salil jos suuripiirtei juo joka viikoloppu kaljaa??
nyt on iskenyt järkytön penkki plateau, ei meinaa nousta edes ne painot mitä nostelin kuukaus sitten, joten ajattelin että tekisin kässäreillä, olisiko se hyödyllistä ja kuinka pitkään olisi järkevää tehdä ennen kun vaihtaa takaisin?
Ja kun teen G6 niin olisiko se pahasta jos teen vaikka joka toisella kerralla myös vinopenkkiä kässäreillä?