Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Kyykyt on vähän tyttökyykkyjä, noilla raudoilla kun käyttäisin takapuolta lattiassa niin sinne se varmaan jäisikin :) Ton syvemmälle kun menen niin alaselkä lähtee pyöristymään hurjasti, joten eiköhän kaikki tehdä liikkeet niinkuin omalle fysiikalle on parasta ja kun puhutaan nyt sunnuntain pumppailusta. Mulle riittää se että saan hyvän tuntuman lihaksiin jäipä liike miten vajaaksi tahansa :) Mutta älkää nyt missään nimessä ottako opetusvideoina näitä mun kikkailuja :)

Ton syvemmälle kun menen niin alaselkä lähtee pyöristymään hurjasti

Vaatteet päälle, kädet kapeemmalle, kyynerpäät tangon alle, polvia sivulle, perse "jalkojen väliin" eikä taakse ja muutama viikko nilkkojen, nivusten, takareisien, perseen ja lonkankoukistajien venyttelyä --> varmasti menee huomattavasti syvemmälle ilman että selkä pyöristyy.

Päivän jalkajumppaa. Wittu että veti tönköks jo tänään.. huomenillalla voi olla mielenkiintonen fiilis.

Hyvä että oli spottaaja etukyykyssä. Harmi vaan ettei pystynyt tekemään mitään kun ei noussutkaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vaatteet päälle, kädet kapeemmalle, kyynerpäät tangon alle, polvia sivulle, perse "jalkojen väliin" eikä taakse ja muutama viikko nilkkojen, nivusten, takareisien, perseen ja lonkankoukistajien venyttelyä --> varmasti menee huomattavasti syvemmälle ilman että selkä pyöristyy.

Ihan hyviä huomioita! On ollut vähän "kiireitä" niin venyttely on jäänyt vähemmälle :) Vaatteita en laita päälle, ahistaa tuo hihatonkin välillä kun hikeä valuu ämpäri tolkulla :)

Kyykyt on vähän tyttökyykkyjä, noilla raudoilla kun käyttäisin takapuolta lattiassa niin sinne se varmaan jäisikin :) Ton syvemmälle kun menen niin alaselkä lähtee pyöristymään hurjasti, joten eiköhän kaikki tehdä liikkeet niinkuin omalle fysiikalle on parasta ja kun puhutaan nyt sunnuntain pumppailusta. Mulle riittää se että saan hyvän tuntuman lihaksiin jäipä liike miten vajaaksi tahansa :) Mutta älkää nyt missään nimessä ottako opetusvideoina näitä mun kikkailuja :)

Rautaa pois ja kunnon tekniikan opettelua. carna_geri tiivisti aika jo hyvin.

Laitetaanhan taas jalkavideota esille kun ei mistään muusta ole mitään mainittavaa edes näyttää. Otin eilen jalkatreenissä kunnon päikkäreiden vahvistamana tälle talvelle ja ennen kevään dieetin alkua asettamani prässisarjan 500kg painolla. Käytin ensimmäistä kertaa ikinä polvisiteitä, mutta en osaa sanoa kuinka paljon niistä oli apua. Siteet olivat käsittääkseni löysimpää mallia, mutta ilman siteitä otin edellisellä viikolla 12x460kg, joten aika +/- 0 oli tuo hyöty. Pohjalla "lämmittelyinä" 8x430kg ja 6x470kg sarjat. En tiedä onko vähän tyhmää tavoitella isoja sarjapainoja prässissä, mutta tehty mikä tehty...

Paras tulos ja tulokset laskenut ankarasti? Jos tulokset on laskenut ankarasti on jotain pahasti pielessä jo. Viikon tauko salilta ja sitten kevyesti takaisin.

Jos taas ankarasti laskeminen tarkoittaa yhtä toistoa niin kevyt viikko riittää.

Ja itse penkkaamisesta: melkosen levottaman jalat :D Pidä jatkuva tiukka jännitys jaloissa

Paras tulos ja tulokset laskenut ankarasti? Jos tulokset on laskenut ankarasti on jotain pahasti pielessä jo. Viikon tauko salilta ja sitten kevyesti takaisin.

Jos taas ankarasti laskeminen tarkoittaa yhtä toistoa niin kevyt viikko riittää.

Ja itse penkkaamisesta: melkosen levottaman jalat :D Pidä jatkuva tiukka jännitys jaloissa

Joo toi video on noin 3 viikkoa vanha, mut uppasin sen vasta nytten :D.

Eli siis mulla on nyt 2 viikon sisään laskenu normaalit sarja tulokset 1-2 toistolla mikä pistää ketuttaa todella paljon, koska normaalisti saan vähintään sen oman parhaani ensinmäiseen sarjaan. Eli tässä tapauksessa, jos teen 100kg, nii silloin sarjat ovat: 10,6,4 on enkka. Nyt kolme reeni kertaa peräkkäin ja sarjat on ollu 8,5,3. :jahas:
Nii eiköhän toi viikko auta asiaan aika paljon, jos vaikka sais ne toistot sieltä taas takas!

Ja en itekkää ymmärrä, minkä takia noi mun jalat oikein heiluu tossa! :D Normaalisti kummiski pysyy hyvin paketti kasassa... :D:D

Tossa ois paras tulos 110kg:llä! Nyt pidän viikon taukoa, kun on sarja tulokset laskenu ankarasti. :(

pakko kysyä mutta tän on pakko olla Heinolan Salpauksen "salilta"??, itekkin tullut nostettua tolla penkillä ja "pehmuste" on tuttu myös :D

Miksei painoja ole kuvattu? Pakkotoiston väki ei kyllä usko tuon olevan 110kg ilman todisteita.

Ei tullu mieleen kuvata. :dance2: Tais muuten olla viime videon linkkaamisessakin jotain servausta siintä, että kuvasin ne painot lopussa? :face:

- - - Updated - - -

pakko kysyä mutta tän on pakko olla Heinolan Salpauksen "salilta"??, itekkin tullut nostettua tolla penkillä ja "pehmuste" on tuttu myös :D

Nyt osuit M.I ihan oikeeseen! Salpauksen ''HC salihan'' se on! Ja toi ''pehmuste'' on kyllä mitä parhain. :D

Pistä paksut levypainot vaikka jalkojen alle jos ei vielä jalat yllä aikuisten penkissä lattialle ;)
Saa vähän tukevamman asennon eikä jalat vatkaa.

Back
Ylös Bottom