Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

No wittu. Tuli bongattua tänään sitten ensimmäinen uudenvuoden lupauksien tekijä...

Oltiin kaverin kanssa vetelemässä vähän maasta, ja muuten tyhjä sali. Sitten kyseinen "kohta-kovassa-kunnossa" sankaritar tulee, alkaa roplaamaan radiota, ja lopulta laittaa sinne aivan HELVETIN KAUHEAN kokoelmalevyn, joka sisältää mm. Jukka Poikaa ja Lady Gagaa... No, ajatellaan vaan kaverin kanssa, että saapahan agrea kehiin. Seuraava 10 min menee hyvin, mutta sitten kyseinen ämmä tulee, ja alkaa selittämään alkaneestaan treeniurasta, mutta juuri silloin kun olen aloittamaassa sarjaa...

Siinä sitten kyseinen henkilö vielä häiritsee lopputreenin ajan, ja oli aistittavissa, että häntä selvästi haittasi, kun painot jopa vähäsen kolahtivat osuessaan maahan. Saamari kunnan sali mikään Fitness-helvetti ole, vaan sellainen paikka, missä rauta nöyrtyy (ainakin isommilla miehillä), ja ääni on sen mukaista. Tulipa taas avauduttua vaihteeksi...

Tulipahan edes tehtyä lisääntyneen agren ansiosta ennätyssarjat mavessa, 6*110kg ja 3*120kg.

Jostain syystä tämä sai varsin leveän hymyn kasvoilleni.

Jos raudan nöyrtymistä meinaat, niin en kyllä todellakaan puhu itsestäni, mutta kyseisellä salilla löytyy helvetin kovia vetäjiä, joista osa siirtyy kohtaa 300kg:n porukkaan. Ja jos meinasit negatiivista asennetta aloittelevaa saliharrastajaa kohtaan, niin kyllä siitä salietiketistä voisi vähän ottaa selvää. Ja kyseinen ämmä oli 10v liian vanha minun makuun, joten en jaksanut edes kuunnella koko jorinoita, kun piti keskittyä sarjaan.

Onhan se inhottavaa jos joku häiritsee kesken sarjan. Mikset vain käskenyt naikkosta olemaan hiljaa sen aikaan ku väännät?

Suomalainen mies tuijottaa posket punaisina omia kenkiään, mumisee jotain epäselvää ja tulee sitten nettiin avautumaan. Iso osa tämän tredin ärsytyksistä selviäisi, jos meillä olisi edes auttavat sosiaaliset taidot. Esim. "Ootas, olin alottamassa sarjaa. *mavetusta* Noni, mitäs asiaa sulla?".

Mikä Testomanin ja Raudon salietiketti siellä Verxan salilla edes vallitsee, kun ei saa kuunnella NEITIMÄISTÄ musiikkia ja kanssatreenaajien kanssa ei saa vaihtaa sanaa, vaan kommunikaation pitää tapahtua murahtelemalla ja kyykkypieruilla.

Tästä ja salikomediaketjusta voi päätellä, että meillä saliukkeleilla on heikko itsetunto ja me ollaan epävarmoja omasta tekemisestä. Toisten tekemisiä pitää kyylätä silmä kovana ja sitten raportoida ilkamoiden poikkeavasta treenitavasta/ulkonäöstä/iästä jne. Pitää löytää joku, jonka toimille voi nauraa ja jota voi katsoa alaspäin. Silloin on oma perse turvattu, kun ei olekaan se tietämätön nyyppä, jolle muut nauraa selän takana.

Tällä en tietenkään viittaa näiden ketjujen kaikkeen sisältöön, kyllä näistä löytyy myös aitoa komediaa ja ärsytyksen aihetta.

^^

2 nais ihmistä huomas mut salilla. Väänsin siinä haupereita eka scotissa ja sen jälkee kässäreillä. T paidan hihat on suht lyhyet tai mun kädet vaan tajuttoman isot, että paita rullautuu/kiristyy sillee alfasti haukan ympärille ja yli. Tyttönen oli juoksumatolla ja näin sivusilmällä kun tää mimmi tuijotti mua aina kun tein sarjaa. En todellakaan ottanut katsekontaktia.
Sitten sen blondi kaveri tulee sen viereen ja alkaa puhumaan sille juoksumatto mimmille. Tää ei vastaa puheeseen kun on juuri riisumassa mua katseellaan. Blondi mimmi kattoo mihin sen kaveri kattoo. Tällä hetkellä meidän kaikkien kolmen katseet kohtas. Blondi tirskahtaa nauruun ja tää juoksumattomimmi repeilee kans. Sen jälkeen ne lähti heti pois... Mielestäni tollanen toisille nauraminen on aika julmaa. Vieläpä selän takana ja silllee et varmasti huomasin. Vittu mitä HOROJA.. EI ainakaa parantanu mun fiilistä saatika omaatuntoo tollanen toiminta. Pitää alkaa treenaamaa yölllä tai aamul et saa olla rauhas... vitunvittu

Mikä Testomanin ja Raudon salietiketti siellä Verxan salilla edes vallitsee, kun ei saa kuunnella NEITIMÄISTÄ musiikkia ja kanssatreenaajien kanssa ei saa vaihtaa sanaa, vaan kommunikaation pitää tapahtua murahtelemalla ja kyykkypieruilla.
Kyllä mua ainaki ärsyttää, jos joku menee vaihtaan biisiä/levyä/radiokanavaa kysymättä ensin muilta mitään.

^^

2 nais ihmistä huomas mut salilla. Väänsin siinä haupereita eka scotissa ja sen jälkee kässäreillä. T paidan hihat on suht lyhyet tai mun kädet vaan tajuttoman isot, että paita rullautuu/kiristyy sillee alfasti haukan ympärille ja yli. Tyttönen oli juoksumatolla ja näin sivusilmällä kun tää mimmi tuijotti mua aina kun tein sarjaa. En todellakaan ottanut katsekontaktia.
Sitten sen blondi kaveri tulee sen viereen ja alkaa puhumaan sille juoksumatto mimmille. Tää ei vastaa puheeseen kun on juuri riisumassa mua katseellaan. Blondi mimmi kattoo mihin sen kaveri kattoo. Tällä hetkellä meidän kaikkien kolmen katseet kohtas. Blondi tirskahtaa nauruun ja tää juoksumattomimmi repeilee kans. Sen jälkeen ne lähti heti pois... Mielestäni tollanen toisille nauraminen on aika julmaa. Vieläpä selän takana ja silllee et varmasti huomasin. Vittu mitä HOROJA.. EI ainakaa parantanu mun fiilistä saatika omaatuntoo tollanen toiminta. Pitää alkaa treenaamaa yölllä tai aamul et saa olla rauhas... vitunvittu

Luultavasti repesivät sitä että heidän kyyläyksensä paljastui sulle ;)

^^

Oisit onnellinen. En tajuu mikä siin on mut mua tuijottaa jostain syystä aina semmoset vanhat papparaiset. En tiiä miks ja en oo ees sitä kauniimpaa sukupuolta.

Vituttaa kun ostin hienot gaspin shortsit ja reidet kasvaa silmis, mutta kun omaan vähä sisäänpäin kääntyvät polvet eli pihtikintut niin mun jalat ei näytä miltää niis shortseis!!

Meidän salilla on jo vuosia käynyt sekalainen seurakunta vanhempia miehiä, jotka olen ristinyt pappaklubiksi. Käyvät aina aamuisin ja ilmeisesti ovat salilla tutustuneetkin. Klubilaisista kolme on ihan ok, ei juurikaan häiritse muita ja ahkerasti tekevät hommia. Mutta sitten tää yks sankari (se on ristitty kyyläpapaksi).. Se kyylää jokaista salilla olevaa, enimmäkseen mimmejä. Se saattaa olla salilla kolmekin tuntia, koska suurin osa ajasta menee höpöttelyyn. Mitä nuorempi ja vaaleempi mimmi, sen varmemmin saa tämän herrasmiehen juttusilleen. Usein just ennen sarjaa, sarjan väleissä ja parhaassa tapauksessa se kulkee perässä ja jauhaa. Enkä ymmärrä mikä meidän salin muita tyttöjä vaivaa, sillä osa juttelee sille ihan onnessaan aina takaisin, mikä taas lisää vettä myllyyn ja aiheuttaa kärsimystä meille muille, jotka eivät jaksa tän jampan kanssa turista. Välillä se houkuttelee klubin muutkin jäsenet pahoille teille, esim. tänään ne istui juttelemassa, yks taljassa, yks penkissä ja yks vinopenkissä. Vastaavaa ilmiötä ei tapahdu, jos klubin johtaja kyyläpappa ei ole paikalla. Mutta jessus se on ärsyttävää kun se tulee viereen vahtaamaan tai yrittää jutella. Mua ei salilla ollessa kiinnosta hirveästi jutella kenellekään. Valitettavasti käyn itsekin enimmäkseen aamuisin, joten kärsimys on taattu. Eniten mua ärsyttää se, että sen jalat on täysin karvattomat ja mun ei.

Kyllä ne salin juorukerhot ottaa eniten päähän... Ringissä puhuvat paskaa ja moittivat muita kuinka he tekevät väärin. tosin nää juorukerhot on aina sitä vanhaa ikäluokkaa.

Ihmiset mitkä mukamas treenaa niin kovaa että pitää oikeen öristä naurettavan kuulosesti (eikä tosiaankaan treenaa kovaa). Omalla salilla ei kauheesti muuta pelleporukkaa käykkään niin ei paljon valittamista.

Yleensä käyn eräällä pienellä ja kodikkaalla kuntosalilla jossa pääasiassa on pelkkiä vapaita painoja paria taljaa lukuun ottamatta. Noin viikko sitten siskoni raahasi minut tuollaiselle vähän isommalle fitnesalille kun piti pääpiirteittäin näyttää miten liikkeettehdään yms. No heti salille tullessani sain parilta noin 17-19 vuotiaalta miehenalulta ilkeitä mulkaisuja (epäilen että eivät pitäneet vaatteistani) minulla oli päällä vanha ja kulahtanut huppari ja vanhat vapari shortsit jostain lukkopaini ajoilta. No ensimmäisenä lämmiteltiin normaalisti ja koitin normaalisti opettaa siskoani penkkipunnertamaan (jossa muuten oli mimmiksi aika hyvä :D ) no siinävaiheessa toinen näistä miehen aluista tulee neuvomaan "hei! laske se tanko nopeemmi alas ja nosta persettä ku tuot ylös" pyysin poikaa olemaan hiljaa kun ei näytä asiasta mitään ymmärtävän. Loppu ajan saimme olla rauhassa mutta helvetti että pisti poikien ylimielisyys ärsyttämään. Molemmat kertoilivat kovaan ääneen toisilleen kuinka kalliita rashguardeja olivat tilanneet ja miten kallis painonostovyö hänellä on. No ei enää ikinä sille salille

Negatiivisia puolia aloittelijoiden jatkuvasta kyykkäämään patistamisesta. Turhan monen ajattelua tuntuu vallitsevan käsitys, että ainut tapa kyykätä on perse lattiasta. Salilla saa jatkuvasti kummaksuvia katseita jos erehtyy välillä tekemään normaalia takakyykkyä etureisien tuntumaa painottaen, jolloin ei tule aina laskettua itseä edes siihen ysikymppiin. Tuleepa siihen joku aina neuvomaankin että "hei äijä, sä teet ton väärin! Se pitää tehdä pohjasta!"

Kyllä se ruuhka ärsytää vaikka nyt kauhean useesti ei liikaa porukkaa oo tuolla salilla missä käyn.Tosin nekin vähäset kerrat ku jengiä on liikaa nii pistää ärsyttämään ku joutuu laittamaan liikkeiden järjestyksen päin vittua

Se kun on noita kuumia hottisbeibejä salilla ja ne ihailee niitten äijiää jotka neuvoo niitä reenaamaa ja ne neuvoo niin päi vittua ku voi vaan olla ja silti tulee se "ihana ku sä opetat mua :haart:"-katse aina. Vittu. Teki mieli mennä vittuilee taas välii useemman kerran että opettelis ensi reenaamaan ennenku neuvoo muita. No, ei oo mun asia. Annoin olla taas tälläkin kertaa.

Se kun on noita kuumia hottisbeibejä salilla ja ne ihailee niitten äijiää jotka neuvoo niitä reenaamaa ja ne neuvoo niin päi vittua ku voi vaan olla ja silti tulee se "ihana ku sä opetat mua :haart:"-katse aina. Vittu. Teki mieli mennä vittuilee taas välii useemman kerran että opettelis ensi reenaamaan ennenku neuvoo muita. No, ei oo mun asia. Annoin olla taas tälläkin kertaa.

Jätkä on kyllä tollanen oman elämänsä pidättäytyjä!

Saamarin ranne vemputtajat on vallanneet penkki paikan lisäksi jo kyykky paikankin. Aikaisemmin saanut vaan harmitella hauiskäännön tekijöitä kyykky paikalla, mutta nyt jo ranne vemputtajatkin ovat löytäneet kyykky paikan itselleen.

Tekeekö ne haukkaa kyykkypaikalla? Vai kyykkääkö ne sua enemmän? ;) (Joo ymmärrän pointin, jos ne on niitä neljäksi tunniksi kyykkypaikan varaavia paskanjauhajia).

Back
Ylös Bottom