Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitä se on kun mun kanssa alkaa säheltämään. Valitettavasti. No jos yhtään lohduttaa, niin eipähän ryhmän yks jäsenkään oo tehnyt vielä omaa osuuttaan.

Sitä se on kun mun kanssa alkaa säheltämään. Valitettavasti. No jos yhtään lohduttaa, niin eipähän ryhmän yks jäsenkään oo tehnyt vielä omaa osuuttaan.

Hieno homma. Mulla oli kouluaikoina tapana aina tehdä läskyt joko 1-3 aikaan tai sitten vaihtoehtoisesti aamulla 15minuutissa. Olin jokaisen ryhmätyön heikoin lenkki. No enkä! :D Vahvin mutta laiskin... :rolleyes:

Hieno homma. Mulla oli kouluaikoina tapana aina tehdä läskyt joko 1-3 aikaan tai sitten vaihtoehtoisesti aamulla 15minuutissa. Olin jokaisen ryhmätyön heikoin lenkki. No enkä! :D Vahvin mutta laiskin... :rolleyes:

Mulla on vähän sama ongelma! Huomenna pitäis olla ysiltä koulussa. Ja itseasiassa tää piti palauttaa jo eilen. Mut kaippa se mun täytyy jotain tehdä tän projektin eteen, yleensä kun osaan ryhmätöissä lusmuilla aika täydellisesti. Että terveisiä vaan luokkakavereille. Älä tee töitä mun kanssa! :D

No se ois tossa 05 aikoihin herätys ja töissä pittäis olla jo 06 mut eipä tuo tunu unettavan

- - - Updated - - -

No se ois tossa 05 aikoihin herätys ja töissä pittäis olla jo 06 mut eipä tuo tunu unettavan

^^Heeehhe, oikea homma! Haters gonna hate. ;) Pitää sen tason niissä ryhmätöissä ettei kukaan ala epäilee lusmuilua. Kehittäviä ehotuksia ja viime hetken puristus. Numeron huonouden voi sitten pistää muiden piikkiin.

Vois vissiin hiipiä nukkuun, kun ei ole edes ryhmätöitä tai läksyjä. Se on hyvät yöt ahkerille koululaisille ja aikasille linnuille!

Unirytmit taas vaihteeksi ihan vituillansa kun pitäisi kouluun mennä :D 5 tunnin koulupäivä, minkä jälkeen parituntia kylällä ja siitä kaverin kanssa salille, valvoisiko koko yön?

Vois vissiin hiipiä nukkuun, kun ei ole edes ryhmätöitä tai läksyjä. Se on hyvät yöt ahkerille koululaisille ja aikasille linnuille!

Kiitos samoin! :)

- - - Updated - - -

Rommipaukku auttaa. Ilmeisesti olo on vähän parantunut?

- - - Updated - - -

Unirytmit taas vaihteeksi ihan vituillansa kun pitäisi kouluun mennä :D 5 tunnin koulupäivä, minkä jälkeen parituntia kylällä ja siitä kaverin kanssa salille, valvoisiko koko yön?

MItä sitä turhaan nukkumaankaan :D

Rommipaukku auttaa. Ilmeisesti olo on vähän parantunut?
No sitä rommia en ottanu olleskaa mut tee tuntu potkivan. Ei tässä nyt viel täydessä lyönnissä olla mut kuumeeton pv ja saikku loppu tälle päivälle ni töihin se on mentävä ja alkaahan tää kämpillä homehtuminen jo kypsyttämään. Toki ois taas kiva nukkua enemmän ku se 2h mut ei ole mikään uus juttu

Herätys kello 5.00...
Join varmaan turhan monta kahvikuppia veljen synttäreillä, ku ei nukuta enkä saa unta. Nälkäki on aivan kauhea, iltapalasta jo aika pitkä aika, mutta dieetti on dieetti, ei ylimääräisiä kaloreita ennen aamupalaa. Jospa sitä laittais netflixistä jonku leffan pyörimään, ja nukahtaa siihen sitte jos nukahtaa :)

Herätys kello 5.00...
Join varmaan turhan monta kahvikuppia veljen synttäreillä, ku ei nukuta enkä saa unta. Nälkäki on aivan kauhea, iltapalasta jo aika pitkä aika, mutta dieetti on dieetti, ei ylimääräisiä kaloreita ennen aamupalaa. Jospa sitä laittais netflixistä jonku leffan pyörimään, ja nukahtaa siihen sitte jos nukahtaa :)

Ite tein sillee et jos oli aivan helvetin paha nälkä enkä siks voinu nukkua ni söi kurkkua ja salaattia ja vettä päälle tai sit vähän seuraavan pv:n kaloreista eli vaikka aamupalasta. Musta se uni on tärkeempi eikä toi nyt kokonais kaloreihin vaikuta millään tapaa.

Nii ne hommat räjähti taas käsiin vittusaatana. Käänteinen midaksen kosketus taas iski meikäläiseen :face: :curs:

E: Ei sitte mee mikää kohtuuella..

Ei mene aina tasan nallekarkit. Eikä raejuustot. Iso hali.

Meikä menee nyt petiin. 4 tunnin päästä herätys :)

Back
Ylös Bottom