Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä se on kun mun kanssa alkaa säheltämään. Valitettavasti. No jos yhtään lohduttaa, niin eipähän ryhmän yks jäsenkään oo tehnyt vielä omaa osuuttaan.

Hieno homma. Mulla oli kouluaikoina tapana aina tehdä läskyt joko 1-3 aikaan tai sitten vaihtoehtoisesti aamulla 15minuutissa. Olin jokaisen ryhmätyön heikoin lenkki. No enkä! :D Vahvin mutta laiskin...![]()
Vois vissiin hiipiä nukkuun, kun ei ole edes ryhmätöitä tai läksyjä. Se on hyvät yöt ahkerille koululaisille ja aikasille linnuille!

No se ois tossa 05 aikoihin herätys ja töissä pittäis olla jo 06 mut eipä tuo tunu unettavan
Unirytmit taas vaihteeksi ihan vituillansa kun pitäisi kouluun mennä :D 5 tunnin koulupäivä, minkä jälkeen parituntia kylällä ja siitä kaverin kanssa salille, valvoisiko koko yön?
No sitä rommia en ottanu olleskaa mut tee tuntu potkivan. Ei tässä nyt viel täydessä lyönnissä olla mut kuumeeton pv ja saikku loppu tälle päivälle ni töihin se on mentävä ja alkaahan tää kämpillä homehtuminen jo kypsyttämään. Toki ois taas kiva nukkua enemmän ku se 2h mut ei ole mikään uus juttuRommipaukku auttaa. Ilmeisesti olo on vähän parantunut?

Herätys kello 5.00...
Join varmaan turhan monta kahvikuppia veljen synttäreillä, ku ei nukuta enkä saa unta. Nälkäki on aivan kauhea, iltapalasta jo aika pitkä aika, mutta dieetti on dieetti, ei ylimääräisiä kaloreita ennen aamupalaa. Jospa sitä laittais netflixistä jonku leffan pyörimään, ja nukahtaa siihen sitte jos nukahtaa![]()
Hompit.. Se on viimeinen yö ja sitte aito vkl vapaa. kerranki pääsee suht helpolla..
Nii ne hommat räjähti taas käsiin vittusaatana. Käänteinen midaksen kosketus taas iski meikäläiseen :face: :curs:
E: Ei sitte mee mikää kohtuuella..

Kyl mie oikeesti tykkään melkei kaikista ja kaikesta :haart:Ei sun oo aina pakko tykätä kaikista asioista ;)
Rahat vai kolmipyörä?
Niin no...riippuu vissiin siitä onko kakkaa tullut muussa muodossa ulos.![]()