Vaikka sinnekki. Tosin mulla ei oo semmosta...Suihkuun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka sinnekki. Tosin mulla ei oo semmosta...Suihkuun?
Elä elä elä laita.Laitan sitten rekasta ;)
Vaikka sinnekki. Tosin mulla ei oo semmosta...
Toivottavast ei, meitsi palelee kyl suht helposti nii kyl mä ittelleni vilun saan aikaseks :D
Elä elä elä laita.
No hitto sitten. Ootteko torstaina lähössä heti abiristeilylle? Jos ootte, niin millä laivalla tai mistä satamasta?
Vois olla jo kesäkesäkesä.![]()
Rahat vai kolmipyörä?
Muistaakseni et onnitellu eikä tainnu kukaan muukaan. Tai korkeintaan yks tai kaks. Emminä muista. Älkää syytelkö. Alan kyl oleeki niin vanha ettei enää tarvii juhlii eikä onnittelujakaa jakaa ku kymmene vuoden välein ;) Meikä on vaa tyytyväinen ku saa vihdoinki olla neljän seinän sisällä niin kauan kun haluaa, ei mitään velvotteita taas mihinkään muutamaan päivään.
Täällä on rapeat -22. Lumitilanne on korkeintaan kohtuullinen, koska sitä on alle metri.
Muistelin tässä että oon tainnu viimeks hiihtää intissä. Sattuipa kerran, että laskettiin semmosta melko jyrkkää alamäkeä, rynnäkkökivääri oli selässä tetsarin alla perä ylöspäin (no kaikki intin käyneet tietää miten sitä hiihtäessä pidetään siellä) ja laskin sellaisen puunrungon alta jonka lumi oli painanut kaarelle. Rynkyn perä tietysti otti siihen runkoon ja tuloksena elämää suuremmat lipat:jahas:
Minun kämppis on himolenkkeilijä ja se sanoi, että juoksu-lehden artikkelin mukaan kylmässä juokseminen (kylmästi rinnastan sen tässä hiihtoon) on hengityselimille hyväksi. Ja siis -25 oli vielä aivan ok lenkkikeli.

Rahat vai kolmipyörä?
Täällä väännetään läksyjä.. Jotka olis pitänyt palauttaa aikoja sitten.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :D Tai no, ainakin ryhmän muut jäsenet :D