Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nuorena se on vitsa väännettävä.
Nuorena se on pizza väännettävä totesi eräs kaveri etnisessä pizzeriassa jollekin nuorelle paistajalle.

Mulla on ylimääräinen pumpattava barbara. Käyttämätön siis. Hoitaja-asun saa kaupan päälle. Vaihto puhallettavaan lampaaseen. Mielellään semmoiseen, joka määkii, kun vetää korvista.

Marraskuussa vitun sokee :D

:D Just joo. Varmaan oon onnitellukki? Mut oot kyllä vanha! Meikä on jo ihan mökkihöperönä ku ollu neljän seinän sisällä toista tuntia. :rolleyes:

Muistaakseni et onnitellu eikä tainnu kukaan muukaan. Tai korkeintaan yks tai kaks. Emminä muista. Älkää syytelkö. Alan kyl oleeki niin vanha ettei enää tarvii juhlii eikä onnittelujakaa jakaa ku kymmene vuoden välein ;) Meikä on vaa tyytyväinen ku saa vihdoinki olla neljän seinän sisällä niin kauan kun haluaa, ei mitään velvotteita taas mihinkään muutamaan päivään.

Missä kellareissa te punkkaatte? Täällä on vaan -20 astetta. :D

Mulla alkaa olee kiintiö pikku hiljaa täynä tän talven kanssa, se kuka tykkää pakkasesta tykätköön minä en siihen joukkoon kuulu hrrr.....

Jääkarhu, meil on eläinteema :D

Sulla kävi sit hyvä tuuri... säälin niitä jotka pukeutuu vähemmän lämpöisempiinn asuihin :D

Aamulla oli -26, mutta onneksi huomena on jo lämpösempää.

Vois olla jo kesäkesäkesä. :hyper: Hirveen levoton olo ja haluais lähtä jonnekki ajeleen, mutta ei tuola pakkasessa vihti, ku ei voi pysähtyä minnekkään, ku paleltuu. Loppus tää flunssa niin pääsis purkaan turhaa energiaa salille tai ladulle tai jonnekki. :jahas:

No hyvä, eipä pitäis palella rekka-ajelulla sitten :D

Toivottavast ei, meitsi palelee kyl suht helposti nii kyl mä ittelleni vilun saan aikaseks :D

Ei saatana:D Laita :kuvia:

Laitan sitten rekasta ;)

Mulla alkaa olee kiintiö pikku hiljaa täynä tän talven kanssa, se kuka tykkää pakkasesta tykätköön minä en siihen joukkoon kuulu hrrr.....

Sulla kävi sit hyvä tuuri... säälin niitä jotka pukeutuu vähemmän lämpöisempiinn asuihin :D

Juh riittää mullaki jo tää kylmä ja lumi... Ja säälin kyl niit jotka vetää jossain vähänkää ohuis vaatteis siel rekas. Mut siel tarttee olla sitten muuta lämmikettä mukana :rolleyes:

Back
Ylös Bottom