Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

irtiottoa

Mitä tällä harjoituksella haetaan? Jonkinlaista räjähtävyyttä? Olen ymmärtänyt että on olkapäille pahaksi jos niitä ei paina(ja pidä kiinni penkissä) koko punnerruksen ajan? Itse olen juuri nyt keskittynyt penkkaamisessa tähän, aikaisemmin en kiinnittänyt asiaan huomiota, vaan "yliojensin" käsiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rimpuilua sunnuntailta, maastaveto 160 kilolla, luontoääni lopussa tulee siitä kun paineet karkaa..suun kautta:

Fancysalillani ei pahemmin asiantuntijoita ole, joten koitetaan tätä voorumia.
Maven otin joulukuun puolivälissä ohjelmaan ja tänään koitin ekaa kertaa maksimia. Tekniikka on aika hirvee, niinkun kuvasta näkyy.

Kommentteja ja lähinnä tekniikkaneuvoja ottaisin mielelläni vastaan :hyvä:

[video=vimeo;57477746]https://vimeo.com/57477746[/video]

Sitä painoa on turha laskea noin hitaasti alas, anna ennemmin pudota melkeen vapaasti. Muuta en uskalla sanoa kun en ole ex- enkä nykyinen pertti.

Rubi: ihan hyvältä näytti, selän asennoista ei paljoa voinut sanoa hupparin alta, muttei nyt ainakaan näyttänyt mutkistuvan alaselkä. Jalatkin oli kohtuullisesti mukana.

Hejopel: jos et tosiaan tiedä, niin tee palvelus äläkä neuvo.

@Rubi: Kaularangan asento neutraaliksi eli älä kallistele päätä noin paljon taaksepäin. Katsot jonnekin alaviistoon. Ja niinkuin jo sanottiin niin pudota ihan reilusti ne painot. Muuten oikein hyvä.

irtiottoa

Siiis jumalauta miten hirveen näköistä! Ihan oikeesti! Ihmettelen että et ole jo paikkojasi rikkonut! Kato vaikkapa youtubesta jonkun random ukon penkki reeni ja vertaa omaasi!

Tämä siis ei ollut vittuilua! kävi vihlomaan olkapäitäni pelkkä katsominen :(

Eiliseltä reeniä. RHP-päivä paras päivä. Luulen että en ollu ainoa, sen verta noita tammikuu-urpoja vaikutti olevan rintaa ja hauista reenaamassa. Ens kerralla kuvaillaan jalkareeniä wiikon päästä.

Eiliseltä reeniä. RHP-päivä paras päivä. Luulen että en ollu ainoa, sen verta noita tammikuu-urpoja vaikutti olevan rintaa ja hauista reenaamassa. Ens kerralla kuvaillaan jalkareeniä wiikon päästä.

Voiko joku kertoa mikä virka tuolla vempautuksella on tuossa videolla 2.12 kohdalla ?

Back
Ylös Bottom