Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sauronin pahasilmä? Aikamoinen oot jos sillä tuijottelet ihmisiä salilla, itse en kyllä kehtaisi.
Mitäs asiaa teil oli?
Joop, nyt on vaan vituttanu iltaisin ku iso joukko ihmisiä on löytänyt kuntosalin riemut ja joutunu jopa katteleen milloin pääsee mihinki paikalle.
Määkin ajattelin tänään käydä tissilöitä pumppailemassa ja kokeilla penkissä tukea kaarta antamalla jaloista vähän painetta.
Vähän? Rohkeesti vaan paino niille jaloille ja yläselälle.
^Tosimiehet penkkaa kuulemma jalat penkillä tai ilmassa. En tosin tiiä naisista.
^Tosimiehet penkkaa kuulemma jalat penkillä tai ilmassa. En tosin tiiä naisista.

Meidän salilla kyykkää ehkä alle 10 henkilöä, siis niistä joilla on suunnilleen samat treeniajat kuin minulla. 2 kyykkypaikkaa eikä paljon tartte jonotella. Mulla tosin on toistaiseksi joka treenissä kyykkyjä, varmaan muut kattoo että mikähän idiootti tuokin on, eikö oo kuullu 4-jakoisesta...
Hyvin on kyl kehitystä tullut.Solttupenkki erikseen. Kapeaa penkkiä teen nykyisin jalat ilmassa.
Kyllä ne tuppaa sarjojen lopussa vähän ilmaa potkimaan. Beware.![]()
^Tosimiehet penkkaa kuulemma jalat penkillä tai ilmassa.
Onko himohinkit kippeenä? Määkin ajattelin tänään käydä tissilöitä pumppailemassa ja kokeilla penkissä tukea kaarta antamalla jaloista vähän painetta. Kattoo onko mitään hyötyä moisesta. Toi omien reenien videointi on treenikaverin puutteessa aika hyvä juttu, näkee kaikkia pikkujuttuja mitä ei muuten hoksaisikaan.
No höpsö, eehä mie sinnuu eppäillykkää senkin Aha Pakka.Ei mulla mitää asiaa ollu. Oliks jollai muulla?
Tein tänään penkkiä 100x20kg