Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sauronin pahasilmä? Aikamoinen oot jos sillä tuijottelet ihmisiä salilla, itse en kyllä kehtaisi.

Emmääkään, siksi en sillä tuijottelekkaan. Liekkö anatomisesti edes mahollista.

Komia jätesäkkiasu...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joop, nyt on vaan vituttanu iltaisin ku iso joukko ihmisiä on löytänyt kuntosalin riemut ja joutunu jopa katteleen milloin pääsee mihinki paikalle.

Meidän salilla kyykkää ehkä alle 10 henkilöä, siis niistä joilla on suunnilleen samat treeniajat kuin minulla. 2 kyykkypaikkaa eikä paljon tartte jonotella. Mulla tosin on toistaiseksi joka treenissä kyykkyjä, varmaan muut kattoo että mikähän idiootti tuokin on, eikö oo kuullu 4-jakoisesta...

Määkin ajattelin tänään käydä tissilöitä pumppailemassa ja kokeilla penkissä tukea kaarta antamalla jaloista vähän painetta.

Vähän? Rohkeesti vaan paino niille jaloille ja yläselälle.

^Tosimiehet penkkaa kuulemma jalat penkillä tai ilmassa. En tosin tiiä naisista.

^Tosimiehet penkkaa kuulemma jalat penkillä tai ilmassa. En tosin tiiä naisista.

Kyllä ne tuppaa sarjojen lopussa vähän ilmaa potkimaan. Beware. :rolleyes:

Meidän salilla kyykkää ehkä alle 10 henkilöä, siis niistä joilla on suunnilleen samat treeniajat kuin minulla. 2 kyykkypaikkaa eikä paljon tartte jonotella. Mulla tosin on toistaiseksi joka treenissä kyykkyjä, varmaan muut kattoo että mikähän idiootti tuokin on, eikö oo kuullu 4-jakoisesta...

Kolme kertaa viikossa on ollu ohjelmassa kyykky. :) Hyvin on kyl kehitystä tullut.

Solttupenkki erikseen. Kapeaa penkkiä teen nykyisin jalat ilmassa.

Olen ite tehny jo pitemmän aikaa penkkiä jalat penkillä ja ihan yhtä paskasti liikkuu. Siinä ei paljoa auta riemukaaret. Jalkojen äkillinen jäykistyminen suoriksi tuntuu kyllä joskus auttavan tiukan paikan tullen. Typerältä se kyllä näyttää.

Kyllä ne tuppaa sarjojen lopussa vähän ilmaa potkimaan. Beware. :rolleyes:

Nimenomaan. :D

Kolmesti viikossa kyykkääminen on parhautta. Minulta pyydettiin perusvoimaohjelmaan apuja, niin laitoin kysyjän kyykkäämään kolmesti viikossa.

Onko himohinkit kippeenä? Määkin ajattelin tänään käydä tissilöitä pumppailemassa ja kokeilla penkissä tukea kaarta antamalla jaloista vähän painetta. Kattoo onko mitään hyötyä moisesta. Toi omien reenien videointi on treenikaverin puutteessa aika hyvä juttu, näkee kaikkia pikkujuttuja mitä ei muuten hoksaisikaan.

Näistä omeleteista ei himokasta saa, ellei ihan hirveesti tykkää paistetuista kananmunista..sellaset lätyt noi on.
Mää pyysin salilla omistajaa tsekkaamaan tekniikan ettei lähe rikkomaan mitään tms. innostuksissaan. Nimim. olkavammanen. Mä oon vähän tekniikkahullu kaikessa.
Hitto mun kaikki saleiluun vaikuttaneet vammat on tullu salin ulkopuolella, ei sovi kokeilla mitään muuta enää..

Tein tänään penkkiä 100x20kg

Tein tänään penkkiä 100x20kg

Kauanko meni aikaa?

Mä penkkaan jalat ylhäällä siksi, ku ei selkä kestä ottaa edes sen vertaa kaarta mikä tulee pelkästään jo siitä että laskee jalat penkiltä maahan. En siksi että olisin tosimies. Ehkä pitäs jotai "lihaksia" venytellä. En oo jaksanu, ku sen venyttelyn voi korvata sillä että pitää jalat penkillä :)

Olis ollu tarjolla kahvia, pulla ja sontasiioni.

ps. Tuo oli säyni muuten ny sen sulle tarjolla ollu nisu. Ny se on tuhottu.

kuva.webp

Back
Ylös Bottom