Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tilaa pizzaonlinestä ja maksa verkkomaksulla. Sitten vaan oven raosta nappaat sen pitsan itelles sanomatta sanaakaan.

Niin tilasinkin, mutta maksan käteisellä. Joudun siis olemaan kontaktissa. Hyi. NÄLKÄ!!!

Yrittääkö ne aina iskeä sua?

Kirjota tilaus paperille niin ei tarvi jutella.

En usko. En vaan nyt jaksa kattoa ketään. :D

Pitäisköhän kans hakee krapulapitsa vaikka ei krapulaa ookkaa. Vähä samalla tyylillä että kyllähän sitä saunakaljan voi nauttia vaika ei saunas oo käynykkää.

En vaan nyt jaksa kattoa ketään. :D

Etkö jaksaisi eres mua? Edes silmät kiinni.

Älä ny sinäki siellä alota :D

Sanze, missä on reppu, missä? Eiköhän kaikille tule tuo sama assosisaatio, jotka ovat sinut tavanneet. Itse nauroin aivan helvetisti kun Sanna-Raipe alkoi puhua Tampereen murteella, ja odotin koska se korkkaa karpalolonkeron.

Armi tosin on muutenkin osannut valita hahmonsa niin, että ne muistuttavat jotakuta. Leenasta tuli vähän väliä mieleen ex-anoppi eleistä ja olemuksesta.

Etkö jaksaisi eres mua? Edes silmät kiinni.

En. :D Nautin nyt hiljaisuudesta. Harkkoihinkin pitäisi illalla selvitä. Tuntuu tällä hetkellä olevan aika tehtävä mahdoton.

Uu, illallahan tulee Kill Bill 2.

Sanze, missä on reppu, missä? Eiköhän kaikille tule tuo sama assosisaatio, jotka ovat sinut tavanneet. Itse nauroin aivan helvetisti kun Sanna-Raipe alkoi puhua Tampereen murteella, ja odotin koska se korkkaa karpalolonkeron.

Armi tosin on muutenkin osannut valita hahmonsa niin, että ne muistuttavat jotakuta. Leenasta tuli vähän väliä mieleen ex-anoppi eleistä ja olemuksesta.

Noni, ei saa kiusata Raipee... Eiku siis Sanzee.

Huh huh, päivät pitenee ja kohta on kesä. :rock:

...mutta jos fiilistelis kuites laavulla.
FR0008.webp

Sanze, missä on reppu, missä? Eiköhän kaikille tule tuo sama assosisaatio, jotka ovat sinut tavanneet.

Minä en edes ole tavannut Sanzea enkä ole katsonut Putouksia. Pelkän Sanze-Raipen esittelyn luin maikkarin nettisivuilta ja sen perusteella yhdistin nämä kaksi keskenään :D Tosin se vähän avitti kun muistelin (väärin) että Sanze fanittais Ilvestä.

Lihamureke uunissa!

Rivo matemaatikko.

Ollaanpas sitä riettaalla tuulella! Sivistyneesti täällä kokkailen, vaatteetki on päällä.

Lihamureke uunissa!

Milläs reseptillä menee?

Itellä on niin tylsää että kai se on sama lähtee toimistolle venyttelemään ja tyttöjä tiirailemaan. Kouluhommat ei luonnollisesti tule kyseeseen. Ai niin, oli suklaata alennuksessa, puolen kilon rasian lunastin tuonne kaappiin odottelemaan.

Milläs reseptillä menee?

Itellä on niin tylsää että kai se on sama lähtee toimistolle venyttelemään ja tyttöjä tiirailemaan. Kouluhommat ei luonnollisesti tule kyseeseen. Ai niin, oli suklaata alennuksessa, puolen kilon rasian lunastin tuonne kaappiin odottelemaan.

Paistijauhelihaa 800g, 2 kananmunaa, vähän kaurahiutaleita, tilkka maitoa, sipuli ja punanen chili. Sitte tietty vähän suolaa ja pippuria.

Nyt aattelin kattoa jonku leffan syömisen lomassa ja sitte myöhemmin vois ehkä käydä vähän kävelemässä/hölkkäilemässä, jos sen päälle sais pikkasen tehtyä putkirullailua ja venyttelyä. Haa ostin tänään itekki semmosen sinisen rasian Fazerin käärepaperisuklaata!

Back
Ylös Bottom