Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli niin tylsä päivä että joutui jopa katsomaan Putousta telkkarista

20 minuuttia Phoenixin Supercrossin lähetyksen alkuun. Toivottavasti Livestream nyt futaa...

Määä tuuuuuun! Oon jo ihan parin askeleen päässä näiden tulosten kanssa. Nooo, eipä nyt liiotella, mutta: yks äijä (tuntematon, ikinä nähnykkää) sano että kyllä näkee että on tekniikkaa hiottu, melkeen ku oppikirjasta JA että vois satasen laittaa näille käsille tohon asentoon. Ha! Ja joo, tähän oli hyvä sanoo: kolmatta kertaa penkkaan =). Tulokset ei niinkään ollu huikeita :D, 30:llä mentiin. Ranne ei pahasti ottanu hittiä, ens kerralla siiiis lisää painoa. Tää alkaa pian näyttää siltä, että musta vois olla pikkuhiljaa taas reenaamaan niinku oikeesti.
Äläkä sie lähe lopetettavaks, kyllä siitä kyykystä vielä jotain tulee..tai lonkista. Tai jotain. Mä voin ostaa sulle sen rollaattorin joululahjaks jossei tänä vuonna ala tapahtumaan.

Noni, hyvä sinä! Yhdessä kohti ääretöntä - ja sen yli!!! Ehkä minoon vaa nii vanahaksi tulossa jotta tuo lonkka pelleilee senki takia. Vaan katotaan, jospa minä sen huijaan. Mutta juu, jos jouluunkaan mennessä ei oo mithän kehitystä tapahtunu ni sitten saapi antaa jo selekäsaunan ja laittaa rollaattorilla liikkumaan.

Olipahan kiva ilta käydä syömässä ystäväisen kanssa. Melkein vuosi meni viime kerrasta ja nyt on taas tilanteet päivitetty. Jos nyt seuraavan kohtaamisen väliin ei jättäis taas vuotta.

Heh junassa kuvataan selvästi jotain vartija telkkarisarjaa.

Huomenta vaan, mä syön vasta tunnin päästä. Tänään venyttelyä, AIVAN HELKATIN HYVIEN YSTÄVIEN kyläilyä ja pikkusen herkuttelua (pizzaa näille bestbestbest ystäville ja ittellemme).

Huomenta, ylöspomppaus vaikka väsyttäiskin vielä. Menee olematon viikonloppuki niin äkkiä, että vähän sais aika kulua hittampaa... :) Mites muiden sunnuntaisuunnitelmat?`

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pääsinä ylös sängystä, nyt kun vielä jaksais laittaa kahvin tippumaan ja ottaa jotain syötävää.

Oli muuten poliisit illalla/yöllä pihassa kun tulin himaan ja kysy papereitaki :D

Aikainen lintu kyykkypaikan nappaa. :evil:

Olit niin epäilyttävän näkönen?

Ilmeisesti joo. Olivat lähdössä pois, kun huomasivat mut ja sitte hyppäs autosta pihalle morjestamaan.

Back
Ylös Bottom