Halauksista, rapsutuksista, suklaasta, Ainon Lakritsi -jädestä ja muun muassa mäenlaskusta tai muista vauhdikkaista aktiviteeteistaTottakai. Mistäs ketut tykkää?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Halauksista, rapsutuksista, suklaasta, Ainon Lakritsi -jädestä ja muun muassa mäenlaskusta tai muista vauhdikkaista aktiviteeteistaTottakai. Mistäs ketut tykkää?

Halauksista, rapsutuksista, suklaasta, Ainon Lakritsi -jädestä ja muun muassa mäenlaskusta tai muista vauhdikkaista aktiviteeteista![]()

Huomenta! Illalla voisi juoda nuo duunipaikalta saamani vadelmaglögit kitusiin ennen kapakkareissua. Kellään vinkkejä miten tuosta saisi juotavaa, on niin saatanan makeaa että on hankaluuksia saada alas.
Vaiha ammattia.
Jotain roskapostia? Jumakauta joku tehny mulle deitti.net profiilin, saatana!! Tullu sieltäki postia ja vastauksia perkele.. Sori kielenkäyttö mutta ihme touhua väsätä mun s-postille jokin deitti.net profiili. Luojan kiitos on edes heteroprofiili!!
Sarjaitsemurhaaja olis passeli.
Hey duuud! Joku on kyllä päässy sun tietoihin käsiks kun olit saanu sen deittiviestinkii. Tekeekö työkaveris jekkuja?
No ne on lomilla kaikki. Veikkaan jotai tämmöstä. Sain poistettua profiilin, mutta vantaalta tuli ehdotuksia NUORISTA 18-23 vuotiaista mielenkiintosista muijista..Jonku mukaan facebook voi myös tehdä moista jekkua. Kukaan ei ole kyllä kirjautunut mun tunnuksille etten tiedä miten moista käy. Pitää vähän aikaa seurata tilannetta.
Mitäs sitä lomalla muutakaan tekis =D?