Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksei tällaisia musavideoita tehdä enää, mahtava!

[video=youtube_share;ki3TpFZY7cU]http://youtu.be/ki3TpFZY7cU[/video]

Huomenta! Illalla voisi juoda nuo duunipaikalta saamani vadelmaglögit kitusiin ennen kapakkareissua. Kellään vinkkejä miten tuosta saisi juotavaa, on niin saatanan makeaa että on hankaluuksia saada alas.

^Juo shotteina? Tai lisää kirkasta ja sitten juo shotteina.

Huomenta! Illalla voisi juoda nuo duunipaikalta saamani vadelmaglögit kitusiin ennen kapakkareissua. Kellään vinkkejä miten tuosta saisi juotavaa, on niin saatanan makeaa että on hankaluuksia saada alas.

Kaada viemäriin ja hae kaupasta olutta. Niin minä tekisin. En rupeisi väkisi juomaan mitään mikä ei laske.

Nyt on pakko mennä tekeen jotain miehekästä. Kävin kosmetologilla. Parempi pukee prätkävehkeet niskaan ja lähtee ajeleen ja karistaa tää naisellinen olotila.

Jotain roskapostia? Jumakauta joku tehny mulle deitti.net profiilin, saatana!! Tullu sieltäki postia ja vastauksia perkele.. Sori kielenkäyttö mutta ihme touhua väsätä mun s-postille jokin deitti.net profiili. Luojan kiitos on edes heteroprofiili!!

Hey duuud! Joku on kyllä päässy sun tietoihin käsiks kun olit saanu sen deittiviestinkii. Tekeekö työkaveris jekkuja?

Huomentapäivää. Luomuherätyksellä ylös puoli kaheltatoista. Se ois taas viikonloppu upside-down-banana-smiley-emoticon.gif

Hey duuud! Joku on kyllä päässy sun tietoihin käsiks kun olit saanu sen deittiviestinkii. Tekeekö työkaveris jekkuja?

No ne on lomilla kaikki. Veikkaan jotai tämmöstä. Sain poistettua profiilin, mutta vantaalta tuli ehdotuksia NUORISTA 18-23 vuotiaista mielenkiintosista muijista..Jonku mukaan facebook voi myös tehdä moista jekkua. Kukaan ei ole kyllä kirjautunut mun tunnuksille etten tiedä miten moista käy. Pitää vähän aikaa seurata tilannetta.

:rock: Ehkä väsyttää vähän mutta nyt ei nukuta :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No ne on lomilla kaikki. Veikkaan jotai tämmöstä. Sain poistettua profiilin, mutta vantaalta tuli ehdotuksia NUORISTA 18-23 vuotiaista mielenkiintosista muijista..Jonku mukaan facebook voi myös tehdä moista jekkua. Kukaan ei ole kyllä kirjautunut mun tunnuksille etten tiedä miten moista käy. Pitää vähän aikaa seurata tilannetta.

Mitäs sitä lomalla muutakaan tekis =D?

Back
Ylös Bottom