Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa Pakkiskansa! :)

Aikas täydellinen iltaohjelma: bodycombat + sauna, eli ekaa kertaa tänä vuonna pääsin saunomaan! :dance: Nyt vielä vähän jotain ruokaa naamaan ja rentoutumista, pikku hiljaa alkaa sopeutumaan tähän elämään Suomessa. :)

Hitto mä ajan ton saman liittymän AINA vituiks. Taas piti käydä jossai Nurmijärven puolelle pyörähtämässä ennen ku löysin kotiin :D Jos loppuilta leffailua...

Miksi jokapaikas myyydään ilotulitteita? Mistä saa surutulitteita?

Kerttu taas tv:ssä :haart:

SINÄ IDIOOTTI MIESKUSKI VANTAALLA TÄNÄÄN! Vaikka olen nainen, niin kyllä minä saatana tiedän, että minulla on etuajo-oikeus, jos tulen oikealta ja minulla ei ole kolmiota. Mutta voi jumalauta, siinä vaiheessa, kun muut autot menevät edestäni tuhatta ja sataa, eivätkä tajua minun etuajo-oikeuttani, niin mitä helvettiä minun pitäisi tehdä? Ajaa kylkeen vai? Vaikka siihen poliisi autoon, joka ei myöskään noudattanut liikennesääntöjä? Eeeiii kun mies hinaa perseessä töötti pohjassa ja vilkuttelee pitkiä. Idiootti!

Kiitos ja anteeksi.

Miksi jokapaikas myyydään ilotulitteita? Mistä saa surutulitteita?
Niitä on ilotulitteisen seassa. Niitä kutsutaan suutareiksi. Myös sellaiset, jotka eivät lennä taivaalle asti vaan tekevät pienen kaaren ja tippuvat naapurin pensasaitaan ovat surutulitteita.

Kaikki mennyt tänään päin persettä! Taidan korkata kaljan. :kippis1:

Niitä on ilotulitteisen seassa. Niitä kutsutaan suutareiksi. Myös sellaiset, jotka eivät lennä taivaalle asti vaan tekevät pienen kaaren ja tippuvat naapurin pensasaitaan ovat surutulitteita.

Aijjaa. En osta silti! En oo ikinä ostanu.

Minkälainen setti tuli?
Itekki päivitin vasta näyttiksen GTX 660 Ti:hin. Hyvin huilaa pelit ja leffat.

16 gigaa keskusmuistia olin jo varastoon ostanut ja nyt tuli sitten Asuksen P7Z77-V LE Plus ja siihen kylkeen Intelin i5 3570k prossu. Näyttistä en vielä päivitellyt, sen verran uusi.

SINÄ IDIOOTTI MIESKUSKI VANTAALLA TÄNÄÄN! Vaikka olen nainen, niin kyllä minä saatana tiedän, että minulla on etuajo-oikeus, jos tulen oikealta ja minulla ei ole kolmiota. Mutta voi jumalauta, siinä vaiheessa, kun muut autot menevät edestäni tuhatta ja sataa, eivätkä tajua minun etuajo-oikeuttani, niin mitä helvettiä minun pitäisi tehdä? Ajaa kylkeen vai? Vaikka siihen poliisi autoon, joka ei myöskään noudattanut liikennesääntöjä? Eeeiii kun mies hinaa perseessä töötti pohjassa ja vilkuttelee pitkiä. Idiootti!

Kiitos ja anteeksi.

Mä vilautin tänää yhelle primerakuskille pitkiä ku se hissutteli menemään ja 60- oli just vaihtunu 80-alueeks. Se ajo ehkä just ja just 65-70kmh, en ollu kuitenkaa kauheen lähellä viel mut saavutin koko ajan ni ajattelin että ehkä se ei tajunnu että rajotus vaihtu ni vähä 'huomautan'. Saman tien ku olin vilauttanu ni se käänty rattinsa takana 180astetta ympäri ja hyvä ettei työntäny nyrkkiään takalasista läpi aggressioissaan kun näytti mulle keskisormee :D Tuli heti sellanen fiilis et ton lähelle ei uskalla mennä, tai tulee kuuppaan. Ohitin sit hetken päästä jo ku tuli tilaa. Mikälie huumehörhö seki hullu :rolleyes:

Mä vilautin tänää yhelle primerakuskille pitkiä ku se hissutteli menemään ja 60- oli just vaihtunu 80-alueeks. Se ajo ehkä just ja just 65-70kmh, en ollu kuitenkaa kauheen lähellä viel mut saavutin koko ajan ni ajattelin että ehkä se ei tajunnu että rajotus vaihtu ni vähä 'huomautan'. Saman tien ku olin vilauttanu ni se käänty rattinsa takana 180astetta ympäri ja hyvä ettei työntäny nyrkkiään takalasista läpi aggressioissaan kun näytti mulle keskisormee :D Tuli heti sellanen fiilis et ton lähelle ei uskalla mennä, tai tulee kuuppaan. Ohitin sit hetken päästä jo ku tuli tilaa. Mikälie huumehörhö seki hullu :rolleyes:

Mulla oli niin perkeleen paskanen takaikkuna, etten voinut näyttää keskisormea. Siispä avasin ikkunan ja kurkotin käteni sieltä. Tuli parempi mieli.

Ihmeen hyvä fiilis, vaikka päivä meniki osittain perseelleen. Noh, huomenna lyhyehkö duunipäivä ja vapaalle. Jos yrittäis unirytmiäki hieman venyttää ettei tarttis ihan kuudelta jo nousta. :D

:rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Loppu aivan kesken, helvetisti epäselviä kohtia, yms. Kirjoina on ihan ok mut tää leffa oli kyllä pettymys. Muutama hauska kohta ja siinä se sit oliki.

Back
Ylös Bottom