Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sotilaallista ja sotilaallista.. Enempi nuo on terveydenhuollon puolta, vaikka isäukko myös puolustusvoimille keikkaa tekee. :rolleyes: Mutta pöperöt on valmiina ajallaan, ne on hyviä ja niitä riittää! :D

Tottakai niiden pitää hyviä olla, koska naisean sinut on luotu laittamaan ruokaa eli sinne hellan ääreen ;)

Tottakai niiden pitää hyviä olla, koska naisean sinut on luotu laittamaan ruokaa eli sinne hellan ääreen ;)

Joku feministi voisi suivaantua tästä, mutta minä en. Neljän miehen ja kahden naisen taloudessa se on ollut joko minä tai äitee kun on aina sitä ruokaa laittanut. :D

Sotilaallista ja sotilaallista.. Enempi nuo on terveydenhuollon puolta, vaikka isäukko myös puolustusvoimille keikkaa tekee. :rolleyes: Mutta pöperöt on valmiina ajallaan, ne on hyviä ja niitä riittää! :D

Erinomaisen muikeaa! Ja sekin on vaan positiivista ettei varsinaisia natseja suvusta löydy.

Koska voit aloittaa?

Haha. :D Erosin muuten eilen vai toissapäivänä kirkosta. Tuli pakanuudesta mieleen..

Hyvähyvä! Itsekin erosin sinä päivänä kirkosta interwebissä kun täytin 18v. Olen myös käynyt historiallisessa hengessä Katumajärvellä pulikoimassa. Päiväsaikaan ja MUNASILLAAN! Örgh. Oli kyllä aivan saatanan kylmä kun oli jotain syksyä. Juurileiri tuli myös käytyä riparin sijasta :kippis1: Oli muuten helvetin hieno kokemus komeassa miljöössä.

Tikulla silmään vainoavia valloittajia!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mut nyt ne rahat saa laittaa ylen mediaveroon, vai mikä sen hieno nimi verokortissa olikaan.

Kuis siitä vois erota? Toimisko uskonnolliset syyt, jos alkais lestiks?:face:

En mä oo kirkkoon kuulunut aikoihin!

Mietin vaan että kuinka tuosta mediaverosta pääsis eroon joka ens vuonna tulee :D

Jaaaaaaaaaa.. Noh, se nyt on ehkä ihan perusteltua maksaa sitä veroa, kun mediaa tulee kuitenkin jonkin verran kulutettua. Jopa sitä Ylen mediaa. Ei ne ilmaiseksi kuvausryhmät sun muut sielä pyöri.

Back
Ylös Bottom