Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tunkee jo korvista ulos koko saatanan "maailmanloppu". Sama paska jatkuu ihan niinku kaikkien aikaisempienkin "loppujen" jälkeen. Kaikille mukahauskojen maailmanloppu-vitsien levittäjille toivon ikuista maanantaita.

Tästä vokot vähän jouluiloa, jossei apokalypsiangsti innosta: Google Santa Tracker

Tuolta voi lähetellä esim. personoituja joulupukin lukemia voicemaileja kavereille yms. ;)

Tunkee jo korvista ulos koko saatanan "maailmanloppu". Sama paska jatkuu ihan niinku kaikkien aikaisempienkin "loppujen" jälkeen. Kaikille mukahauskojen maailmanloppu-vitsien levittäjille toivon ikuista maanantaita.

Iloista maailmanloppua sullekin >,<

Tässä teille vähän joulupölyä; viimeinen työpäivä:haart: Ilman tätä (alkuperäisversiota) ei tule joulu. Te tosin ette tiedä tätä, koska ette olleet syntyneet:P

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toistan, teille molemmille: >,<

Ketään ei kyllä taida kiinnostaa olla töissä tänään. Esimiehestäkin huokuu vitutus :D

Mä oon niin ihana että toin näille herkkuperseille nameja ihan vaan hyvää hyvyyttäni. Itsehän en aio syödä koska haluan pitää hyvän perseeni hyvänä ja tää on mun evil plan lihottaa kaikki muut että itse näytän paremmalta :D

Mut sä voit tehä hyvää hyvyyttäs pakkiksellekin maailmanlopun tai joulun kunniaksi ja postata sen sun herkkupersees tänne ;) Piristäis paljon ja lievittäis tätä kaikista huokuvaa paniikkia...

Hyvin on lähtenyt ensimmäinen vapaapäivä käyntiin, aamulla tuli mentyä ajoissa poliisiasemalle hakeen vanhaa korttia takas ja B-kortin lupahakemukset menemään. Ajoissa oleminen kannatti sillä jonoa ei ollut yhtään ja pääsin ulos kymmenessä minuutissa, kun taas kaveri kävi pari viikkoa aiemmin saman urakan läpi ja jonotti 2 tuntia. Nyt on tältä päivältä kaikki tarpeelliset asiat hoidettu ja loppupäivän löhöilyä, kun kaveritkin nukkuu vielä useita tunteja :D

Mut sä voit tehä hyvää hyvyyttäs pakkiksellekin maailmanlopun tai joulun kunniaksi ja postata sen sun herkkupersees tänne ;) Piristäis paljon ja lievittäis tätä kaikista huokuvaa paniikkia...

en voi ottaa sitä vastuuta että te kaikki kuolette maailmanloppuun vain ja ainoastaan sen takia kun jäätte kaiken tuhon keskellä tuijottamaan peppuani ;)

Sä oot muutenki outo, ku et humallu edes keskioluesta. Mä oon tänäki vuonna nukkunu esimerkiksi klo 16:00 saakka. Olin kyllä pannu maata muistaakseni vasta kuuden jälkeen aamulla. Ja lukemattomia kertoja, melkeen vois sanoa viikottain, tulee posoteltua yli puolenpäivän.

Back
Ylös Bottom