Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joulupukkiako leikit? :joulu3:

No voin mä sekin olla. Maha ja parta viittaakin jo siihen. Hehehe.. No okei, parta on melko vaatimaton vielä, mutta ehkä se siitä.

Lisää olutta! :kippis1: Juoko inkku olutta?

No voin mä sekin olla. Maha ja parta viittaakin jo siihen. Hehehe.. No okei, parta on melko vaatimaton vielä, mutta ehkä se siitä.

Lisää olutta! :kippis1: Juoko inkku olutta?

Silloin kun inkku juo niin inkku juo mm. olutta. Siinä vaikkapa rambon äärellä. :D

E. kauheen kiva on tälleen kolmannessa persoonassa puhua.

Otetaas pakkasen ja lumen kunniaksi hieno talvinen sävelmä. Hmm... Pitäisköhän sitä oikein pieni kännintapainen hankkia, kun sain viimeisetkin hommat tehtyä luultavasti tämän vuoden puolelta?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta. Vittu että väsyttää.. Koulussa tarvittavat hommat mahdollisimman äkkiä kuntoon ja kotio :P

Huomentaaa! Jeiij, solis muutama tunti ja sitten lomalomalomalooma!

Pääsee sitte huomenna persvammasen koiran kanssa ajamaan pohjanmaalle.
Mää köröttelen junalla sinnepäin vasta ens perjuntaina... Toivottavasti koiran perse paranee!

Edit. Ai niin joo ja oikein hyvää maailmanlopunpäivää!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
hurry up im melting

edit. :joulu3::joulu6::joulu2::joulu5:

jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells

JINGLE BALLS!

6003729_700b_v1.webp

Käytiin duunikaverin kanssa hakemassa alakerrasta joulupuuroa ja kello 10 paikkeilla firma tarjoaa tortut ja glögiä. Mikä sen maailmanlopun ETA on? Ehdinkö vielä nauttimaan tortuista? :D

Ketään ei kyllä taida kiinnostaa olla töissä tänään. Esimiehestäkin huokuu vitutus :D

Mä oon niin ihana että toin näille herkkuperseille nameja ihan vaan hyvää hyvyyttäni. Itsehän en aio syödä koska haluan pitää hyvän perseeni hyvänä ja tää on mun evil plan lihottaa kaikki muut että itse näytän paremmalta :D

Ei oo töitä! Kerrankin näin. Nyt perhana kuule lähtee! Tänään biletetään niinku ois maailmanloppu! :hyper: :rock:

Back
Ylös Bottom