Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka ilonpilaaja on keksinyt pikkujoulut:jahas: Millään ei jaksais lähteä, tein illalla joulusiivouksen ja siinä vähän venähti, että taas jäi unet lyhyeksi. Ja ensi yönäkin jää. Lisäksi tein aika paljon lumitöitä noin kerrostalossa asuvaksi ja rikoin uudet jouluvalot, kun vahingossa huitaisin lumilapiolla. Tietenkin ne on led-valot eikä niitä voi edes korjata. Ja auto oli aamulla taas hautautunut n. 20 cm lumikerroksen alle, en ollut laskenut tämän varaan ja myöhästyin.
Onneksi enää kolme päivää tämän jälkeen, ja sitten en itseasiassa taida tulla tänne 11 päivään. Siis ihan kivaahan täällä on, mutta kiva olla myös pois välillä:D Luulis ettei kolmessa päivässä kukaan ehdi generoida enää lisää pikkujouluja.

Tekis mieli syödä jotain hyvää.. Tosin ite en leipois kirveelläkään, mutta silti :D

Rintoo reenasin ja olokapäitä tosiaan ja ihan suunnitelman mukasesti(3x6) meni penkkireeni ja viimenen sarja oli jo vitun tiukka vaikka lasten painoilla teinkin. Viparit sivuille kanssa alkaa jo sujua ku 15kilon kässäreillä menee 8-9 toistoo jo puhtaasti.

Aattelin kuskata kälylle ja veikalle sen kakkusen jahka valmiiks saan. :D Muuten kyllä mielelläni tarjoisin! :joulu1: Maittaishan tuo, mutta ei anna ohjelma periksi. ;)

- - - Updated - - -

Tekis mieli syödä jotain hyvää.. Tosin ite en leipois kirveelläkään, mutta silti :D

Rintoo reenasin ja olokapäitä tosiaan ja ihan suunnitelman mukasesti(3x6) meni penkkireeni ja viimenen sarja oli jo vitun tiukka vaikka lasten painoilla teinkin. Viparit sivuille kanssa alkaa jo sujua ku 15kilon kässäreillä menee 8-9 toistoo jo puhtaasti.

Pitäskö min sittenki vaan leipoa paljon kaikkea ja tarjota ne sitte pakkislaisille? :lol2:

^ Kunhan vitsailin, täältä olis aika pitkä matka lähteä syömään :D

Juu juu, niin minäki. :D Mutta teitä herkkunälkäsiä vaan tuntuu olevan. :joulu8:
Musta tuntuu että oon syöny "hyvin" jo liian kauan. Tulee jo huono olo pienistä määristä makeaa tai leivoksia, yleensä jopa niitä ajatellessa :joulu7:

Olispa jo joulu niin pääsen ihan valmentajan luvalla mässäileen 2 päivää putkeen :joulu3: bodylehteen kirjotti eri vastauksen kun mitä ite siltä sain mutta ei siinä mitään.. ja joo rajansa kaikella en aio syödä kirjaimellisesti 2 päivää putkeen :D

Olkaahan onnellisia, valitettavasti minun napani vetää herkkuja vähän turhankin hyvin :jahas:

Nii, en edes minä :(

No ajattele miten hyvä, niin mun ei tarvii ärjyä sulle.

I'd rather be fishing. Paljon mieluummin leipoisin glögi-juustokakkua kotona. Ja söisin piparkakkutaikinaa. Noin esimerkkinä, kun en kerran voi reenata, tosin ajattelin ettei se pari päivää nyt enää niin suurta eroa tee että jos tällä viikolla vähän aloittaisi kuitenkin.

Back
Ylös Bottom