inkku
Amatsoni
Mun tekis taas mieli syödä jotain hyvää, mutta en jaksa tehdä asian eteen yhtään mitään :D
Haha! :D Voisin alottaa pipareista ja tehä sitte vaikka jonku joulusen juustokakun! :joulu3:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun tekis taas mieli syödä jotain hyvää, mutta en jaksa tehdä asian eteen yhtään mitään :D
Haha! :D Voisin alottaa pipareista ja tehä sitte vaikka jonku joulusen juustokakun! :joulu3:
Tekis mieli syödä jotain hyvää.. Tosin ite en leipois kirveelläkään, mutta silti :D
Rintoo reenasin ja olokapäitä tosiaan ja ihan suunnitelman mukasesti(3x6) meni penkkireeni ja viimenen sarja oli jo vitun tiukka vaikka lasten painoilla teinkin. Viparit sivuille kanssa alkaa jo sujua ku 15kilon kässäreillä menee 8-9 toistoo jo puhtaasti.
Kuka ilonpilaaja on keksinyt pikkujoulut
Luulis ettei kolmessa päivässä kukaan ehdi generoida enää lisää pikkujouluja.
^ Kunhan vitsailin, täältä olis aika pitkä matka lähteä syömään :D
Musta tuntuu että oon syöny "hyvin" jo liian kauan. Tulee jo huono olo pienistä määristä makeaa tai leivoksia, yleensä jopa niitä ajatellessa :joulu7:Juu juu, niin minäki. :D Mutta teitä herkkunälkäsiä vaan tuntuu olevan. :joulu8:
Musta tuntuu että oon syöny "hyvin" jo liian kauan. Tulee jo huono olo pienistä määristä makeaa tai leivoksia, yleensä jopa niitä ajatellessa :joulu7:
Olkaahan onnellisia, valitettavasti minun napani vetää herkkuja vähän turhankin hyvin :jahas:
Noi löytyy sieltä kun rullaat hymiölistaa alaspäin.Ovatko nuo tonttulakit vakiona noissa hymiöissä?
Pipareita ja suklaata 
Nii, en edes minä :(
Noi 2 on juurikin omat inhokit :lol2:Pipareita ja suklaata
![]()