Sun kannattais opetella hyväksyyn ja kunnioittaan myös muiden mielipiteitä. Ei se ole pätemistä, että antaa vähän erilaisia vinkkejä kuin sä.Sulla on hyviä neuvoja, mutta turhaan pädet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun kannattais opetella hyväksyyn ja kunnioittaan myös muiden mielipiteitä. Ei se ole pätemistä, että antaa vähän erilaisia vinkkejä kuin sä.Sulla on hyviä neuvoja, mutta turhaan pädet.
Sattumoisin tein sillon penkkiä smithissä
Trolli tuo luultavasti on.
Älkää nyt vittu oikeasti vastatko mihinkään tuon tyypin viesteihin, niin kaikki on hyvin.
Justhan mä sanoin että sillä on hyviä neuvoja ? Oon saanu vaikka minkälaista apua Nikulalta ja jätkä puhuu asiaa! Sokeakin tosin tosta näkee että toi vittuilu muo kohtaan turhaa ja ois voinu jättää poisSun kannattais opetella hyväksyyn ja kunnioittaan myös muiden mielipiteitä. Ei se ole pätemistä, että antaa vähän erilaisia vinkkejä kuin sä.
Anteeksi nyt että loukkasin sun tunteita syvästi sillon joskus 
Saattaapi olla :DTai sitten vain vähän erilainen nuori.
En mä mistään loukkaantunu.Justhan mä sanoin että sillä on hyviä neuvoja ? Oon saanu vaikka minkälaista apua siltä. Mutta sokeakin tosta näkee että ton vittu turhaa ja ois voinu jättää poisAnteeksi nyt että loukkasin sun tunteita syvästi sillon joskus
![]()
Mä en tuossa Nikulan viestissä nähny minkäänlaista vittuilua tai pätemistä, mutta antaa olla."maailmassa on muitakin ohjelmia kuin se elaston 2-jakoinen.." En nyt taas jaksa alottaa sunkanssa mitään riitaa, mutta oispa voinu Nikula auttaa jätkää ilman totakin välikommenttiaEn mä mistään loukkaantunu.Mä en tuossa Nikulan viestissä nähny minkäänlaista vittuilua tai pätemistä, mutta antaa olla.

Ihan sama. Mihin asti smith-penki proggressio eteni? Aika hyvin
Tai sitten vain vähän erilainen nuori.
Niin olenkin mitä väliä sillä?:O
e.
Aika hyvin.
Niin olenkin mitä väliä sillä?:O

Vedät niin kovilla kun meneeJääkin toi turha vittuilu pois
Huomenna treenaan penkkkiä 3x10 5kg painoil vai lisäänkö?

Vedät niin kovilla kun menee![]()
Sun kannattais opetella hyväksyyn ja kunnioittaan myös muiden mielipiteitä. Ei se ole pätemistä, että antaa vähän erilaisia vinkkejä kuin sä.
Miksi aina pitää antaa sata erilaista vinkkiä, kun se kyseinen elaston ohjelma toimii ja siitä voikin sanoa, että on tämän sivuston yksi suosituimpia 2-jakoisia? Mun mielestä siinä vaiheessa turha päteminen ja näiden ''erilaisten'' mielipiteiden esittäminen on turhaa ja sekoittaa vain aloittelijan pakan totaalisesti.

Etköhän sinäkin vielä oman ohjelmasi keksi, joka tunnetaan sitten nimelläsi. Ei tarvitse yöunia menettää sen takia, kun jotain ohjelmaa nyt kutsutaankin elaston nimellä ;)sä oot kyl kujalla. Perustelin suhteellisen kattavasti alkuperäisen kysyjän oman alustuksen perusteella, miksi suosittelin toisenlaista lähestymistapaa sen 2-jakosen tilalle. Kaikkeen on siis vain 1 vaihtoehto ja se on se mikä ensin esitetään. Toisinsanoen stickyyn voisi laittaa että jos etsit uutta ohjelmaa niin se ei voi olla mikään muu kuin G6 tai elaston 2-jakoinen.
Moro sulle![]()
Älä nyt alota, kyllä me tiedetään että neuvos on hyviä ja ihan asiaahan tuo on! Kohan ilmotin että turhaa mulle vittuilla jos elaston mainitsensä oot kyl kujalla. Perustelin suhteellisen kattavasti alkuperäisen kysyjän oman alustuksen perusteella, miksi suosittelin toisenlaista lähestymistapaa sen 2-jakosen tilalle. Kaikkeen on siis vain 1 vaihtoehto ja se on se mikä ensin esitetään. Toisinsanoen stickyyn voisi laittaa että jos etsit uutta ohjelmaa niin se ei voi olla mikään muu kuin G6 tai elaston 2-jakoinen.
Moro sulle![]()

Etköhän sinäkin vielä oman ohjelmasi keksi, joka tunnetaan sitten nimelläsi. Ei tarvitse yöunia menettää sen takia, kun jotain ohjelmaa nyt kutsutaankin elaston nimellä ;)

Älä nyt alota, kyllä me tiedetään että neuvos on hyviä ja ihan asiaahan tuo on! Kohan ilmotin että turhaa mulle vittuilla jos elaston mainitsen![]()
Aistin sodan :lol2:Etköhän sinäkin vielä oman ohjelmasi keksi, joka tunnetaan sitten nimelläsi. Ei tarvitse yöunia menettää sen takia, kun jotain ohjelmaa nyt kutsutaankin elaston nimellä ;)
Sä siis oot vaan oikeesti vähän kujalla. Eise mitään, ei rasiteta sua enempää![]()
Noh noh ? Kyllä tajusin pointtis, oletin että se oli alottelijan auttaminen eikä mulle piikittelysinäkin onnistuit hienosti ohittamaan pointit![]()

Jääkin toi turha vittuilu pois
Huomenna treenaan penkkkiä 3x10 5kg painoil vai lisäänkö?