Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Sun kannattais opetella hyväksyyn ja kunnioittaan myös muiden mielipiteitä. Ei se ole pätemistä, että antaa vähän erilaisia vinkkejä kuin sä.
Justhan mä sanoin että sillä on hyviä neuvoja ? Oon saanu vaikka minkälaista apua Nikulalta ja jätkä puhuu asiaa! Sokeakin tosin tosta näkee että toi vittuilu muo kohtaan turhaa ja ois voinu jättää pois :) Anteeksi nyt että loukkasin sun tunteita syvästi sillon joskus :worship:

- - - Updated - - -

Tai sitten vain vähän erilainen nuori.
Saattaapi olla :D

Justhan mä sanoin että sillä on hyviä neuvoja ? Oon saanu vaikka minkälaista apua siltä. Mutta sokeakin tosta näkee että ton vittu turhaa ja ois voinu jättää pois :david: Anteeksi nyt että loukkasin sun tunteita syvästi sillon joskus :worship:
En mä mistään loukkaantunu. :) Mä en tuossa Nikulan viestissä nähny minkäänlaista vittuilua tai pätemistä, mutta antaa olla.

En mä mistään loukkaantunu. :) Mä en tuossa Nikulan viestissä nähny minkäänlaista vittuilua tai pätemistä, mutta antaa olla.
"maailmassa on muitakin ohjelmia kuin se elaston 2-jakoinen.." En nyt taas jaksa alottaa sunkanssa mitään riitaa, mutta oispa voinu Nikula auttaa jätkää ilman totakin välikommenttia :rolleyes:

Sun kannattais opetella hyväksyyn ja kunnioittaan myös muiden mielipiteitä. Ei se ole pätemistä, että antaa vähän erilaisia vinkkejä kuin sä.

Miksi aina pitää antaa sata erilaista vinkkiä, kun se kyseinen elaston ohjelma toimii ja siitä voikin sanoa, että on tämän sivuston yksi suosituimpia 2-jakoisia? Mun mielestä siinä vaiheessa turha päteminen ja näiden ''erilaisten'' mielipiteiden esittäminen on turhaa ja sekoittaa vain aloittelijan pakan totaalisesti.

Miksi aina pitää antaa sata erilaista vinkkiä, kun se kyseinen elaston ohjelma toimii ja siitä voikin sanoa, että on tämän sivuston yksi suosituimpia 2-jakoisia? Mun mielestä siinä vaiheessa turha päteminen ja näiden ''erilaisten'' mielipiteiden esittäminen on turhaa ja sekoittaa vain aloittelijan pakan totaalisesti.

sä oot kyl kujalla. Perustelin suhteellisen kattavasti alkuperäisen kysyjän oman alustuksen perusteella, miksi suosittelin toisenlaista lähestymistapaa sen 2-jakosen tilalle.
Voitais tietysti modeille ehdottaa että stickyyn laitettaisiin: Jos etsit uutta ohjelmaa nykyisen tilalle mistä tahansa syystä, niin se ei voi olla mikään muu kuin G6 tai elaston 2-jakoinen.

Moro sulle :)

sä oot kyl kujalla. Perustelin suhteellisen kattavasti alkuperäisen kysyjän oman alustuksen perusteella, miksi suosittelin toisenlaista lähestymistapaa sen 2-jakosen tilalle. Kaikkeen on siis vain 1 vaihtoehto ja se on se mikä ensin esitetään. Toisinsanoen stickyyn voisi laittaa että jos etsit uutta ohjelmaa niin se ei voi olla mikään muu kuin G6 tai elaston 2-jakoinen.

Etköhän sinäkin vielä oman ohjelmasi keksi, joka tunnetaan sitten nimelläsi. Ei tarvitse yöunia menettää sen takia, kun jotain ohjelmaa nyt kutsutaankin elaston nimellä ;)

sä oot kyl kujalla. Perustelin suhteellisen kattavasti alkuperäisen kysyjän oman alustuksen perusteella, miksi suosittelin toisenlaista lähestymistapaa sen 2-jakosen tilalle. Kaikkeen on siis vain 1 vaihtoehto ja se on se mikä ensin esitetään. Toisinsanoen stickyyn voisi laittaa että jos etsit uutta ohjelmaa niin se ei voi olla mikään muu kuin G6 tai elaston 2-jakoinen.

Älä nyt alota, kyllä me tiedetään että neuvos on hyviä ja ihan asiaahan tuo on! Kohan ilmotin että turhaa mulle vittuilla jos elaston mainitsen :rolleyes:

Etköhän sinäkin vielä oman ohjelmasi keksi, joka tunnetaan sitten nimelläsi. Ei tarvitse yöunia menettää sen takia, kun jotain ohjelmaa nyt kutsutaankin elaston nimellä ;)

Sä siis oot vaan oikeesti vähän kujalla. Eise mitään, ei rasiteta sua enempää :)

Älä nyt alota, kyllä me tiedetään että neuvos on hyviä ja ihan asiaahan tuo on! Kohan ilmotin että turhaa mulle vittuilla jos elaston mainitsen :rolleyes:

sinäkin onnistuit hienosti ohittamaan pointit :)

hyviä treenejä molemmille!

voi herranjestas.. kyse nyt alunperin oli vain siitä että yritin antaa erilaista näkökantaa kysyjän ongelmaan. Nukkukaa nyt lapset että jaksatte kouluun huomenna.

Back
Ylös Bottom