Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se potuttaa aika paljon kun kaverit vänkäävät ja väittävät ihan tosissaan että 200kg raakapenkki on helppo tehdä jos vetää jotakin muutakin kuin kaurapuuroa... Tulokset näkyvät kuulemma parissa viikossa jo erittäin hyvin :lol2:

Ei nyt samasta aiheesta kokemusta, mutta on muuten oikeasti aivan helvetin ärsyttävää kun kaverit jankkaa vastaan mitään mistään tietämättä. Perkele tekisi mieli ampua ne!

Crossfittarit, jotka ovat eksyneet tavalliselle kuntosalille, ja varaavat ainoat suorituspaikat.

Erityisesti se, kun päivän reeni näytti olevan 1000x (1min perhosuinti leuanvetotangossa + 1min mave) ilman taukoja.

Ja välissä ei voi tehdä...
eikö teidän salilla ole kuin yksi tanko?

eikö teidän salilla ole kuin yksi tanko?

On, kolmekin. Mutta vain yksi nostolava, ja auta armias kun et koskaan tiedä millä tavalla se tanko seuraavalla kerralla liikahtaa. Välillä tulee tavallinen mörkömaastaveto, ja välillä helikopteritempaus, missä tanko heiluu kuin propelli. Itsesuojeluvaiston rippeet käskee pysymään aika kaukana.

Puntilla vituttaa rumat pahanhajuset ukot (ite lukeudun näihin). Mitä järkee reenaamisessa ylipäätään on? Tulee paha olo, paikat tulee kipeeks ja sit vituttaa entistä enemmä. Silti eniten vituttaa, kun koululta ei ehdi reenaamaan. Ihme touhuu...

Vituttaa, kun tänään marssin salille ja huomasin sitten, et sali kiinni itsenäisyyspäivän aaton takia. Sen tiesinkin et huomee kiinni mut et tänään.. Ja lappu missä luki aukioloajat oli väännetty niin ettei nähny lukea.. Vituttaa muutenki suunattomasti nää pyhät...

Sali kiinni huomenna itsenäisyyspäivänä. Siirtyy jalkareenit perjantaille. Noh, pikkujuttu, pitää yrittää nauttia vaan juhlapäivästä...ainiin oon dieetillä prkl....:D

Ei nyt samasta aiheesta kokemusta, mutta on muuten oikeasti aivan helvetin ärsyttävää kun kaverit jankkaa vastaan mitään mistään tietämättä. Perkele tekisi mieli ampua ne!

Joo no oon kyllä ajatellu luovuttaa ton vänkäämisen suhteen. Kaikki on niille niin helppoa. Yhellä kaverilla on mave 200 paikkeilla (treenannut 1,5 vuotta kovalla tahdilla), kylmänrauhallisesti sano ku katto mavevideoo netistä (mis jätkä veti 330kg), et ei mulla kauaa mee ku mä ton vedän.... :D Jätkällä on siis mave noussu vuodenaikana sen 40kg, ekan puolenvuoden aikana ei kuulemma tehny mavee ku sillä rikkoo selän. Ja valittaa ku kattoo videoita et on mavettajille yläselkä vinos. Kattois omaa selkäänsä ku vetelee... :D Sitte niitä puheita et "kyllä siinä ny pitäis ainaki 200 penkata" :D Sehän on vaan niin vitun helppo nostaa sinne 200 kiloon natuna. Saati sitte aineiden kans, varmaan luulee et ku kerran pistää piikin persukseen ni tulokset nousee jokatreenis 40 kiloo.

+ sitten ne valittelut ettei oo mitään järkee, jätkät on nähny 200 raakapenkkejä livenä ja ei nähny niis mitään hyviä puolia, kaikki oli jotenki tehty paskasti... Niitten treeneis on vissiin aivan saatanasti järkee ja ku itte tekee jotaki mikä itseä kiinnostaa niin samantien tulee kommentti "EI SIINÄ OO MITÄÄN JÄRKEE, ÄLÄ NY TEE SITÄ!!!!11!!!!111!!!!" jumalauta mää sanon..

Ja nyt kun avaudun ni 1 vanhempi mies alko salilla valittaa ettei mitään järkee sun treeneissäs ku tein aluks kapeen penkin ja päälle kässäripenkkiä. Pitäis tehdä normipenkki, vipunostot maaten ja vinopenkki kässäreillä et olis treenis jotaki järkee sen mukaan. Vittu mä voin vaikka runkata ja homoilla salilla jos haluan, vittuako siitä tulla valittaa, en mäkään oo sille valittanu ettei mitään järkee nois sun treeneissäs.

++ Kattelin joskus Konstantinovin (Konstantin Konstantinovs) videoita ja samantien tuli kaverit valittaa et turha kattoo noiden steroidipellejen videoita ku ne ei oo natuja. Mikähän järki siinäki on valittaa tälläsistä asioista?

Joo no oon kyllä ajatellu luovuttaa ton vänkäämisen suhteen. Kaikki on niille niin helppoa. Yhellä kaverilla on mave 200 paikkeilla (treenannut 1,5 vuotta kovalla tahdilla), kylmänrauhallisesti sano ku katto mavevideoo netistä (mis jätkä veti 330kg), et ei mulla kauaa mee ku mä ton vedän.... :D

...

++ Kattelin joskus Konstantinovin (Konstantin Konstantinovs) videoita ja samantien tuli kaverit valittaa et turha kattoo noiden steroidipellejen videoita ku ne ei oo natuja. Mikähän järki siinäki on valittaa tälläsistä asioista?

Ratkaisu: Heivaa tommoset naysayerit hemmettiin, ja hanki motivoivaa reeniseuraa.

Se kun monet (ei kaikki) personal trainerit ei laita asiakkaitaan treenaamaan kovaa. Yksikin neuvoi "niin että jaksat tehdä 10 toistoa"
ja asiakas teki ja vastasi "joo,tää paino tuntu hyvältä" Odotin että trainer sanoo ei sen pidä tuntua hyvältä mutta odotukseksi jäi :(
No, nämä kilpailevat personal trainerit on ihan eriasia. Eräskin nimeltämainitsematon teki heti selväks että sitku on epämukavaa niin silloin se treeni vasta alkaa ;) siitä tulin iloiseksi. JA KYLLÄ, OLEN SALIKYTTÄÄJÄ. Eli tästä voitte päätellä kuinka kovaa itse osaan teenata hahahaa!

Ratkaisu: Heivaa tommoset naysayerit hemmettiin, ja hanki motivoivaa reeniseuraa.

Treenaavat eripaikassa kuin minä mutta koulussa ollaan samalla luokalla. Jos joskus tulee treenattua salilla jomman kumman kanssa kaksistaan niin kummasti muuttuu jutut :D

Ennen saliharrastusta kun sairasteli, ajattetteli että "Ei tässä mitään, ihan kiva olla kotona ja lötköttää." Nykyään kun sairastaa ja makaa kotona, niin joka aamu peilistä katsoo paineettomampi ja löysempi äijä. Tässä nyt lepäillyt 8 päivää, ja kyllä on niin masentava katsoa peiliin kun kaikki paineet häviää pikkuhiljaa. Tää on ehkä 50/60 henkistä, mutta kyllä se fyysinenkin muutos oikeasti on olemassa.

Salilla käynnissä siis potuttaa se, että treenaamattomuudesta tulee stressiä!

Sama toi että itelläki tuntuu että kohta kipeenä : (.Eilen meni jo rinta/selkä treeni iha vituiks ku ei rauta noussu yhtää ja tuntu et voimaa ei oo yhtää.

Kun ihmiset ei enää tunnu juopottelevan niin kuin ennen. Jätin salireissun tänään alkuiltaan siinä toivossa, että salilla olisi hiljaisempaa. Järkeilin, että ihmisten täytyy olla jo hyvää vauhtia päihtymässä, onhan kyseessä perjantai, opiskelijoiden suosima sali ja niin edelleen. Paskan jalat, lössiä riitti. Eikä sekään auttanut, että itsellä oli jalkapäivä, kun ne hemmetin mullit teki varmaan kaikki kans jalkoja! Viikonloppuiltana! Minun nuoruudessa perjantai oli pyhitetty yläkropan punppailuun.
Lähellä oli, etten tuohtumukseltani ratkennut itse ryyppäämään.

Lapsia OLI aina välillä juoksentelemassa punttipuolella, toiset vielä otti pallon mukaan mitä ne potkiskeli, se oli aivan selvä turvallisuushaitta, niitä ihmisentynkiä kohtaan.
Sitten OLI se legendaarinen juttu, ettei painoja laitettu takaisin tellinkeihin.

Nyt on salin omistajamme pistänyt hommat järjestykseen:
Heti pukkarin ovella on lappu missä pyydetään ajattelemaan muitakin treenaajia ja kehotetaan/käsketään laittamaan painot tellinkeihin, kun omat treenit on tehty.
Omistaja myös kirjoitti lapun, jossa sanoi, että ehdottomasti EI lapsia punttisalin puolella vaan muksunurkkaan, jollainen ylellisyyskin saliltamme löytyy, ettei pahoja vahinkoja tapahtuisi.

Eli potutuksen aiheita oli, mutta nyt ne on korjattu, yhtä lukuunottamatta. Ennen oli lappu missä sanottiin että salipyyhe on pakollinen, ettei hienpaskat jää mörrimöykyiltä penkeille, sun muihin laitteisiin. Nyt sitä ei ole ja joutuu joskus itse pyyhkimään hiet hemmettiin, onneksi suuni pelaa, joten voin seuraavalla kerralla huomauttaa asiasta.

Tännää sit tuli jotain 10 mummelia salille. Radiossa oli rockki päällä suht pienellä. Toinen mummo huutaa toiselle että:" Laitatko tuon metelin pois, laita vaikka yle puhe" :curs: Onneks oli oma ipodi. Sitten tehtiin kaverin kaa kässäreillä penkkiä pudotus-settinä ja lopuks tiputin painot muovimatolle alle polvenkorkuudelta, ni alkavat valittamaan, että ei saa riehua. Ymmärrän toki, jos ois pään tasolta viskannu painot ni olis ollut asiatonta. Mutta ihan salille kuuluvaa pikku kilistelyä oli. Piti kyllä siirtyä seuraavaksi nyrkkeilysäkille ku rupes lievästi sanottuna v#tuttamaan:evil:

Back
Ylös Bottom