Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maksamakkara on päässy loppumaan. Gaaaad rämit.
No, helvetti. Sitähän määki unohin ostaa kaupasta! Kiva ku muistutit. Mitähän sitä ny syö aamupalaksi...

Mun uusi puhelin tilttas kahen ja puolen viikon käytön jälkeen... Lähti normaalisti käyntiin, ku käytin akun irti. Onkohan tuo niinku normaalia... :jahas:

Okei. On vissiin jonkinlainen hermopinne tai jumi jossain tuossa olkapää-lapa -akselilla. Onnistuuko sellaisen aukominen samalla?

Kunhan ei ole samasta asiasta kyse kuin minulla.. Monta viikkoa laukkasin luultua hermopinnettä hoidattamassa. Minullahan oireet alkoi juuri noin kesällä, nyt ollaan kuvattu ja todettu monen lääkärin toimesta että välilevy pasahtanu joka aiheuttaa kaikki oireet :jahas:

Ei ole aikomus säikytellä, mut juuri nuo oli mun ekat fiilikset kun oireet alkoi. Todennäköisesti sinun tapauksessa on kyse ihan muusta, toivottavasti :)

- - - Updated - - -

No tulihan niitä pisteitä ja kaikki sille oikeelle, eli Tapparalle :rock:

Näin se homma etenee ;)

Kun ei osata kiertää sitä träppiä niin sit ei osata :jahas: Tappara pelaa just niin tukahduttavasti Kärppiä vastaan kuin ennenkin..

Huomenna tutustumaan käräjäoikeuteen, jännää ! Mielenkiintoista nähdä millaisia tapauksia siellä nyt tuomitaan :) Nyt kuitenkin unille, alkaa päivä olla pulkassa !

Kunhan ei ole samasta asiasta kyse kuin minulla.. Monta viikkoa laukkasin luultua hermopinnettä hoidattamassa. Minullahan oireet alkoi juuri noin kesällä, nyt ollaan kuvattu ja todettu monen lääkärin toimesta että välilevy pasahtanu joka aiheuttaa kaikki oireet :jahas:

Ei ole aikomus säikytellä, mut juuri nuo oli mun ekat fiilikset kun oireet alkoi. Todennäköisesti sinun tapauksessa on kyse ihan muusta, toivottavasti :)
Auts... toivotaan että ei. On tuo kiukutellut joskus aiemminkin. Pitää kuulostella vähän.

Aaah, kotona. :dance: Tapasin irvokkaimman karhun koskaan. Ei ihan jokapaikan nalle. :D

Taidanpa tästä siirtyä sänkyyn, lukea pari sivua Arnoldin elämänkertaa ja ryhtyä sitten nukkumaan.

Seuraavan kerran kun näet niin kerro ketulta terkkuja. Taidan tuntea kaverin :D

Hahah, joku siellä vissiin olikin kylästelemässä. Viisaana tyyppinä vielä juoksi koko tien yli takas vaikka oli jo tien toisella puolen... :D Ketut...

Hahah, joku siellä vissiin olikin kylästelemässä. Viisaana tyyppinä vielä juoksi koko tien yli takas vaikka oli jo tien toisella puolen... :D Ketut...
Joo, ei sitä aina pysy ajatus kasassa. Sen takia meillä melkein menikin välit kerran kun käsitin saaliin jaon vähän väärin.
Muutaman karvojen pölläytyksen jälkeen päästiin kyllä yhteisymmärrykseen. Ootas, mulla taitaa olla kuvakin reissulta:

karhu_ja_kettu.webp

Joo, ei sitä aina pysy ajatus kasassa. Sen takia meillä melkein menikin välit kerran kun käsitin saaliin jaon vähän väärin.
Muutaman karvojen pölläytyksen jälkeen päästiin kyllä yhteisymmärrykseen. Ootas, mulla taitaa olla kuvakin reissulta:

katso liitettä 91044

Joo, näyttäis olevan sama tyyppi. Ei ihme, että oli karhu parka kärsineen näköinen. :D

Oon tullut siihen tulokseen että olen ehkä liian kiltti. Olen luvannut hakea mun naapurin kentältä vaikka väsyttää ihan hirveästi, tavallaan mun pitäis lähtee kun se kone laskeutuu 10 minuutin päästä.

Oon tullut siihen tulokseen että olen ehkä liian kiltti. Olen luvannut hakea mun naapurin kentältä vaikka väsyttää ihan hirveästi, tavallaan mun pitäis lähtee kun se kone laskeutuu 10 minuutin päästä.
Eihän sulla oo edes vielä kiire :D Ja et oo muuten ainut joka miettii tuota liian kilttinä olemista aina silloin tällöin.

No jos vähän innostuin, ja pitihän sille karhulle nyt näyttää että kuka on kuka... :nolo:

Ai "vähän"...

karhupolo.webp

Vaikka muuten olikin tyyppi kuin meteorin pärstäänsä ottanu, niin hampaat oli kyllä pesty. Kuvan jälkeen oli pakko juosta, se ei tykänny yhtään kun joku koski olkapäihin.

Hups... onkohan se sittenkin vielä vihainen :wtf:

Epäilisin kyllä. Se oli nimittäin kaverinsa kanssa tullu tonne ja se kaveri oli vielä enemmän vihasen olonen ja kyllä, se oli ottanu vähintään meteorisateen naamaansa. :D Mie en tiiä mikä sinua on vihastuttanu, kettu, mutta herran pieksut mitä jälkeä...

Tänään tullut syötyä reipas 4500kcal ja proteiinia 320g. Ihan vain kauhen nälän takia. Parasta että huomenna treeni kulkee..

Back
Ylös Bottom