Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä nukahin tänään duunissa kesken töiden. Heräsin siihen kun työkalut kolisi käsistä lattialle.

Just pirteä päivä oli.

Mä nukahdin kerran imuri kädessä toimistotuoliin. Se imuri oli siis käynnissä ja olin istahtanut siihen tuolille kun siitä oli helpompi imuroida pöydän alta. Heräsin jonkun ajan kuluttua. Sellanen perus "häh, aijaa mulla on post-it otsassa ja imuri kädessä, no jatketaan hommia sitten". Seuraavana päivänä nukahdin työpisteen nurkkaan tehtäväkansio kädessä, heräsin kun irrallaan olleet paperiliuskat tipahteli lattialle. Pirteetä oli juu.

:face: Vituttaa. Eikä oo ees mitään syytä.

Aina pitää pikkusen vituttaa. Se on vaan hyväksi ja kasvattaa luonnetta.

:hyper: Woooo!!

Kerrankin sillä on joku muu kuin happyhappyjoyjoy fiilis. On se ihminen. Ehkä.

Älä vielä ilostu. Vittuunnuin vaan ku ei ollu sitä happyhappyjoyjoy -fiilistä. :rolleyes: :lol2:

- - - Updated - - -

Aiheeton vitutus on vitutuksista paras. Voi olla vihainen kaikelle aineelliselle ja aineettomalle :)

No joo, varmaan vituttaa noi jalat ku ne on ku rammalla. Tekis mieli potkia vähän seiniä, mut ei se ainakaan auta pätkääkään. :D

No ni ei sitä oikeesti närästä :zzzz:

;) Naiset on kuin tuuliviirejä... Tuulimyllyjä oikeesti, ei meitä pienet puhurit kaada!

Aina pitää pikkusen vituttaa. Se on vaan hyväksi ja kasvattaa luonnetta.

Khyllä. Ei ponnista korkeammalle jos ei välillä ota ponnistusvoimaa matalemmalta... :)

Taitaa tuola pohjosissa olla the aika kuusta. Örgh

Pöhhöh. Korkeintaan kuuhulluus iskeny. Tai sit se on tää pirun pakkanen joka saa suden vaistot esiin... :evil:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Helvetti en muistanutkaan koko biisiä. Täähän olikin ihan hyvä! :rock:

Tosin synasoolo laski pisteitä 9 --> 7+ :jahas:

Jumaliste kun osaa olla rasittava päivä, meinas tänäänkin keittää yli kun kauhee älämölö koulussa siitä että pidetäänkö ikkunaa auki vai ei, mä en kestä, hankin varmaan korvatulppia jatkossa.

Luojan kiitos huomenna lyhyt päivä + salipäivä :))

Back
Ylös Bottom